Klematis Skrevet 30. mars 2009 #41 Del Skrevet 30. mars 2009 Ah, jeg regna visst om som om størrelsene på siden var amerikanske og ikke engelske Ja, da går det kanskje allikevel. Tenkte forresten at jeg skulle kommentere det i sted, men glemte det: Tommer og inches er det samme, bare på norsk og engelsk. Men det finnes både amerikanske og engelske tommer, den ene er 2,54 cm mens den andre er 2,52 cm. Ikke store forskjellen, men irriterende nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 30. mars 2009 Ah, jeg regna visst om som om størrelsene på siden var amerikanske og ikke engelske Ja, da går det kanskje allikevel. Tenkte forresten at jeg skulle kommentere det i sted, men glemte det: Tommer og inches er det samme, bare på norsk og engelsk. Men det finnes både amerikanske og engelske tommer, den ene er 2,54 cm mens den andre er 2,52 cm. Ikke store forskjellen, men irriterende nok Aha! Jeg vet det vel egentlig lengst inne i hjernebarken, men gidder som regel bare å forholde meg til cm og meter :lat: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 30. mars 2009 #43 Del Skrevet 30. mars 2009 Min tråd var kanskje frukttråden i går, men din tråd har blir selveste melon-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 30. mars 2009 Min tråd var kanskje frukttråden i går, men din tråd har blitt selveste melon-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 2. april 2009 #45 Del Skrevet 2. april 2009 Er bare inne og ser på fine tickeren! 12+3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. april 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 2. april 2009 Ja tiden har gått virkelig fort, særlig siste ukene, før jeg vet ordet av det er jeg vel halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. april 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 2. april 2009 Er det noen som har lyst til å gjøre en dum skoleoppgave for meg? Kan tilby verdens beste sjokoladekake for strevet :håpefull: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 2. april 2009 #48 Del Skrevet 2. april 2009 Og som bonus kan den som melder seg få gjøre min oppgave, gratis på kjøpet! Lov å prøve seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. april 2009 #49 Del Skrevet 2. april 2009 Er det noen som har lyst til å gjøre en dum skoleoppgave for meg? Kan tilby verdens beste sjokoladekake for strevet :håpefull: Vist du finner noen, kan de godt ta min b.oppgave også. tilvyr god lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 2. april 2009 #50 Del Skrevet 2. april 2009 Oi! Her har jeg neimen ikke vært før! Gratulerer med passering av de magiske 12! Hvilket fag er det oppgave i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. april 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 2. april 2009 Og som bonus kan den som melder seg få gjøre min oppgave, gratis på kjøpet! Lov å prøve seg;) Vist du finner noen, kan de godt ta min b.oppgave også. tilvyr god lønn Kanskje det kan være en karriereveg for den skrivelystne Oi! Her har jeg neimen ikke vært før! Gratulerer med passering av de magiske 12! Hvilket fag er det oppgave i da? Takk og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. april 2009 #52 Del Skrevet 3. april 2009 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. april 2009 #53 Del Skrevet 3. april 2009 God påske! Håper den blir virkelig fin, og at du får kost deg med mannen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. april 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 4. april 2009 God påske damer Eller, her tar vi ikke påske før på mandagen da, men da blir det altså Lekker ny ticker Estrella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 5. april 2009 Å! Jeg gleder meg sånn til i morgen! Ut på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. april 2009 #56 Del Skrevet 5. april 2009 Hva skal dere i påska da? Hyttetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. april 2009 #57 Del Skrevet 5. april 2009 Blir veldig bra med påsketur! Håper det blir storveies! Takk for tickerros, ser at selve hopperen ser litt malplassert ut, men alt blir nok bra, så fort vi får henne i hus til slutt:) Liker bakgrunnen godt, hus og bil og katt og sommerfugl og fisk og paraply og sykkel. Happy times:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 5. april 2009 Hva skal dere i påska da? Hyttetur? Vi skal på storbyferie Blir veldig bra med påsketur! Håper det blir storveies! Takk for tickerros, ser at selve hopperen ser litt malplassert ut, men alt blir nok bra, så fort vi får henne i hus til slutt:) Liker bakgrunnen godt, hus og bil og katt og sommerfugl og fisk og paraply og sykkel. Happy times:) Veldig koselig bakgrunn ja Du kan jo kikke litt rundt å se om du finner en hopper du liker bedre. Kunne jo hende at en av de som ikke var direkte svangerskapshoppere kunne passe og Tar med pillene når jeg kommer forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 5. april 2009 13 uker i morgen Fra 13 uker og 0 dager til 13 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 35 g - CRL: 7 cm - Full lengde: 8,5 cm Fosteret er i begynnelsen av denne uken 11 uker gammelt. Hjernen vokser videre, og spesielt forhjernen vokser seg større for å dekke over de andre hjernestrukturene. Inndelingen forblir den samme. Fosterets beinmarg, lever og milt produserer blodceller. Fosteret har begynt på sin store vokseperiode og spreller rundt i livmoren. Selv om du ikke kjenner det sparke ennå, vil fosteret kunne kjenne deg. Om du dytter forsiktig mot livmoren, vil fosteret bevege seg. Lillebølle er hele 7 cm Da ønsker jeg alle en riktig god påske, også ses vi igjen om en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. april 2009 #60 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) 13 uker i morgen Fra 13 uker og 0 dager til 13 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 35 g - CRL: 7 cm - Full lengde: 8,5 cm Fosteret er i begynnelsen av denne uken 11 uker gammelt. Hjernen vokser videre, og spesielt forhjernen vokser seg større for å dekke over de andre hjernestrukturene. Inndelingen forblir den samme. Fosterets beinmarg, lever og milt produserer blodceller. Fosteret har begynt på sin store vokseperiode og spreller rundt i livmoren. Selv om du ikke kjenner det sparke ennå, vil fosteret kunne kjenne deg. Om du dytter forsiktig mot livmoren, vil fosteret bevege seg. Lillebølle er hele 7 cm Da ønsker jeg alle en riktig god påske, også ses vi igjen om en ukes tid PS: Husk å ikke dytt på livmora! Det gjelder far og! Ha en knall tur! Endret 5. april 2009 av Estrella 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå