Gå til innhold

Svipas bakeri


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så stille det ble på forumet uten gjester! Akkurat som noen skrudde av støyen.. Nesten litt deilig :sjenert: Men intressant å se hvordan aktiviteten fra enkelte brukere tar seg opp :lur: Men håper likevel det ikke blir permanent. Er jo litt liv med sensasjonstråder og innlegg også, og det er jo ikke alle ting man har lyst til å lufte under eget nick :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, 20 uker allerede jo! :strix:

Jeg er litt sær og mener man er ikke halvvegs før man er 21 uker da, siden man jo ikke er gravid de to første ukene. :fnise: Men 20 uker er jo en stor milepæl uansett! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg! :)

:hoppe: for halvveis :hoppe:

:hoppe: for halveis.

:hoppe:

:strix: Boller og brus til alle! :strix:

Jeg måtte prøve ut den ploppinga forresten Nótt :ler: så nå har jeg gravd fram mitt beste reisemicrofiberhåndkle. Blir spennende å se resultatet :tommelopp:

I går hadde jeg min første skikkelig auda bekkenløysningopplevelse. Jeg hadde gått en laaang tur før leggetid og skulle bare slappe av litt på sofaen før jeg hoppet i bingen. Når jeg skulle reise meg igjen hadde alt låst seg skikkelig, og det var bare ved hjelp av inventaret at jeg slapp å krype inn på soverommet. Gufne greier! Men helt som vanlig i dag da. Lurer på om det betyr at jeg bør gå mindre eller mer :klø: Får høre med fysioterapauten :jepp:

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte prøve ut den ploppinga forresten Nótt :ler: så nå har jeg gravd fram mitt beste reisemicrofiberhåndkle. Blir spennende å se resultatet :tommelopp:

Da må jeg bare si at jeg synes faktisk at en stor og god t-skjorte gir bedre ploppe-resultat enn et microfiberhåndkle. Tror det er pga at med t-skjorten så får man samlet håret mer inntil hodet, men det kommer sikkert an på hvor langt hår man har. Jeg har jo ikke så langt hår, bare ned til skuldrene. Lykke til med ploppingen, blir moro å høre hvordan du synes det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare si at jeg synes faktisk at en stor og god t-skjorte gir bedre ploppe-resultat enn et microfiberhåndkle. Tror det er pga at med t-skjorten så får man samlet håret mer inntil hodet, men det kommer sikkert an på hvor langt hår man har. Jeg har jo ikke så langt hår, bare ned til skuldrene. Lykke til med ploppingen, blir moro å høre hvordan du synes det gikk.

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe... Plopping....??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: 20 veker! :skya:

(Eg meiner "halvvegs" er 20+1 - svangerskapet er tross alt 40+2... ;) Eller kanskje eg er enig med Klematis? Det er vel eit definisjonsspørsmål. :fnise: )

Har dei fjerna gjesteposting? Dei har jo vore så bastante på at den skal dei ha! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare si at jeg synes faktisk at en stor og god t-skjorte gir bedre ploppe-resultat enn et microfiberhåndkle. Tror det er pga at med t-skjorten så får man samlet håret mer inntil hodet, men det kommer sikkert an på hvor langt hår man har. Jeg har jo ikke så langt hår, bare ned til skuldrene. Lykke til med ploppingen, blir moro å høre hvordan du synes det gikk.

Hehe, det ble litt rart, så prøver med en t-skjorte neste gang. Jeg har heller ikke så langt hår, så det kan vel ha noe å si. Også har jeg mer fall en direkte korketrekkere da. Men ble definitivt mer krøll i det :jepp:

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe... Plopping....??? :klø:

Det er det nyeste nye innen hårpleie :fnise: Plukket det opp inne hos Nótt. Det er en måte å tørke håret på sånn at krøllene krøller seg bra.

:skya: 20 veker! :skya:

(Eg meiner "halvvegs" er 20+1 - svangerskapet er tross alt 40+2... ;) Eller kanskje eg er enig med Klematis? Det er vel eit definisjonsspørsmål. :fnise: )

Har dei fjerna gjesteposting? Dei har jo vore så bastante på at den skal dei ha! :klø:

Vi kan feste med boller og brus i morgen også for å være på den sikre siden :jepp:

Gjestepostinga er bare nede midlertidig, forumet har vært plaget med spamming i helga, så gjestene er på kommentarnekt mens moderatorene tetter alle hull i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har en del fall i håret vil jeg anbefale deg å sjekke ut balsammetoden, info om den finner du på lockig.se. Jeg har ganske mye fall, krøller til tider når det er vått, men nå er det definitivt blitt mer krøll med balsammetoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en del fall i håret vil jeg anbefale deg å sjekke ut balsammetoden, info om den finner du på lockig.se. Jeg har ganske mye fall, krøller til tider når det er vått, men nå er det definitivt blitt mer krøll med balsammetoden.

Bare vaske det med balsam? Lar du balsam sitte i etter vask og? Kanskje det i kombinasjon med plopping er tingen! Bruker du noen spesiell balsam forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nyeste nye innen hårpleie :fnise: Plukket det opp inne hos Nótt. Det er en måte å tørke håret på sånn at krøllene krøller seg bra.

Aha! Ikke noe for meg da, altså. Jeg har nemlig hva min mor kaller spikerkrøller ;) Absolutt null fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aha! Ikke noe for meg da, altså. Jeg har nemlig hva min mor kaller spikerkrøller ;) Absolutt null fall...

Ah! Mødre og deres fantastiske uttrykk. Min mor kaller bukser som er smale nede for bukser med gulrotsleng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Mødre og deres fantastiske uttrykk. Min mor kaller bukser som er smale nede for bukser med gulrotsleng ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare snuser innom her hos dere "gravide" ;) hehe.. Må bli kjent med det som skal bli det nye nabolaget mitt :hoppe:

Så .. :danser: jeg litt for dine 20 uker :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...