Gå til innhold

Svipas bakeri


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Ah, jeg regna visst om som om størrelsene på siden var amerikanske og ikke engelske :rodme: Ja, da går det kanskje allikevel. :nigo:

Tenkte forresten at jeg skulle kommentere det i sted, men glemte det: Tommer og inches er det samme, bare på norsk og engelsk. :jepp: Men det finnes både amerikanske og engelske tommer, den ene er 2,54 cm mens den andre er 2,52 cm. Ikke store forskjellen, men irriterende nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, jeg regna visst om som om størrelsene på siden var amerikanske og ikke engelske :rodme: Ja, da går det kanskje allikevel. :nigo:

Tenkte forresten at jeg skulle kommentere det i sted, men glemte det: Tommer og inches er det samme, bare på norsk og engelsk. :jepp: Men det finnes både amerikanske og engelske tommer, den ene er 2,54 cm mens den andre er 2,52 cm. Ikke store forskjellen, men irriterende nok ;)

Aha! Jeg vet det vel egentlig lengst inne i hjernebarken, men gidder som regel bare å forholde meg til cm og meter :lat: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tråd var kanskje frukttråden i går, men din tråd har blir selveste melon-tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tråd var kanskje frukttråden i går, men din tråd har blitt selveste melon-tråden :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden har gått virkelig fort, særlig siste ukene, før jeg vet ordet av det er jeg vel halvveis :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har lyst til å gjøre en dum skoleoppgave for meg? :sjenert:

Kan tilby verdens beste sjokoladekake for strevet :håpefull:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som bonus kan den som melder seg få gjøre min oppgave, gratis på kjøpet! :)

Lov å prøve seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lyst til å gjøre en dum skoleoppgave for meg? :sjenert:

Kan tilby verdens beste sjokoladekake for strevet :håpefull:

Vist du finner noen, kan de godt ta min b.oppgave også. tilvyr god lønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Her har jeg neimen ikke vært før! Gratulerer med passering av de magiske 12! :hoppe:

Hvilket fag er det oppgave i da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som bonus kan den som melder seg få gjøre min oppgave, gratis på kjøpet! :)

Lov å prøve seg;)

Vist du finner noen, kan de godt ta min b.oppgave også. tilvyr god lønn ;)

Kanskje det kan være en karriereveg for den skrivelystne :fnise:

Oi! Her har jeg neimen ikke vært før! Gratulerer med passering av de magiske 12! :hoppe:

Hvilket fag er det oppgave i da? :)

Takk og velkommen hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske damer :)

Eller, her tar vi ikke påske før på mandagen da, men da blir det altså ;)

Lekker ny ticker Estrella :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir veldig bra med påsketur! :) Håper det blir storveies! :)

Takk for tickerros, ser at selve hopperen ser litt malplassert ut, men alt blir nok bra, så fort vi får henne i hus til slutt:) Liker bakgrunnen godt, hus og bil og katt og sommerfugl og fisk og paraply og sykkel. Happy times:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere i påska da? Hyttetur?

Vi skal på storbyferie :nigo:

Blir veldig bra med påsketur! :) Håper det blir storveies! :)

Takk for tickerros, ser at selve hopperen ser litt malplassert ut, men alt blir nok bra, så fort vi får henne i hus til slutt:) Liker bakgrunnen godt, hus og bil og katt og sommerfugl og fisk og paraply og sykkel. Happy times:)

Veldig koselig bakgrunn ja :) Du kan jo kikke litt rundt å se om du finner en hopper du liker bedre. Kunne jo hende at en av de som ikke var direkte svangerskapshoppere kunne passe og :) Tar med pillene når jeg kommer forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker i morgen :hoppe:

Fra 13 uker og 0 dager til 13 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 35 g - CRL: 7 cm - Full lengde: 8,5 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 11 uker gammelt. Hjernen vokser videre, og spesielt forhjernen vokser seg større for å dekke over de andre hjernestrukturene. Inndelingen forblir den samme. Fosterets beinmarg, lever og milt produserer blodceller.

Fosteret har begynt på sin store vokseperiode og spreller rundt i livmoren. Selv om du ikke kjenner det sparke ennå, vil fosteret kunne kjenne deg. Om du dytter forsiktig mot livmoren, vil fosteret bevege seg.

Lillebølle er hele 7 cm :hoppe:

Da ønsker jeg alle en riktig god påske, også ses vi igjen om en ukes tid

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker i morgen :hoppe:

Fra 13 uker og 0 dager til 13 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 35 g - CRL: 7 cm - Full lengde: 8,5 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 11 uker gammelt. Hjernen vokser videre, og spesielt forhjernen vokser seg større for å dekke over de andre hjernestrukturene. Inndelingen forblir den samme. Fosterets beinmarg, lever og milt produserer blodceller.

Fosteret har begynt på sin store vokseperiode og spreller rundt i livmoren. Selv om du ikke kjenner det sparke ennå, vil fosteret kunne kjenne deg. Om du dytter forsiktig mot livmoren, vil fosteret bevege seg.

Lillebølle er hele 7 cm :hoppe:

Da ønsker jeg alle en riktig god påske, også ses vi igjen om en ukes tid

:klem:

:hoppe: PS: Husk å ikke dytt på livmora! Det gjelder far og!

Ha en knall tur! :)

Endret av Estrella 84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...