Gå til innhold

Svipas bakeri


Synne-Marie

Anbefalte innlegg

Den blå så mest behagelig ut med tanke på støtte til rygg.

Tror kanskje jeg ville ha venta til nærmere sommern for å se hvordan ting ligger an størrelsesmessig...

Feil svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den blå så mest behagelig ut med tanke på støtte til rygg.

Tror kanskje jeg ville ha venta til nærmere sommern for å se hvordan ting ligger an størrelsesmessig...

Feil svar?

Hehe, det er vel kanskje det lureste ja, pluss at i min størrelse bør vel alt sånt prøves på forhånd. Kanskje rett og slett badedrakt er tingen? (Eller badetelt :ler:)

Nei, men spøk til side; nå har jo ikke puppene vokst så grasalt fram til nå, så kanskje de ikke blir så mye større? Trodde mesteparten av puppeveksten kom i første trimester (og etter fødsel da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første best. :jepp:

Puppestørrelse ja... Jeg har enda ikke gått opp en cup, men nesten. Er på grensen til at jeg kan bruke de BH'ene jeg har. Mulig det snart stopper opp ja? Kommer jo også an på hvor mye fett man legger på seg de neste månedene.

Badedrakt bør være safe, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første best. :jepp:

Puppestørrelse ja... Jeg har enda ikke gått opp en cup, men nesten. Er på grensen til at jeg kan bruke de BH'ene jeg har. Mulig det snart stopper opp ja? Kommer jo også an på hvor mye fett man legger på seg de neste månedene.

Badedrakt bør være safe, ja. :fnise:

Jeg har et ørlite håp om at jeg som allerede er barmfager skal slippe å vokse så mye nemlig. Naivt kanskje :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte badedrakt mens jeg var gravid sist, følte meg ikke komfortabel med å vise hele magen. Nå var jeg gravid om vinteren sist da, så var mest i svømmehallen det ble aktuelt ;) Men det var moro å ta på seg badedrakta første gang jeg skulle bade etter fødsel - badedrakta var blitt vida ut, så jeg så jo ut som et beinrangel i den :fnise:

Man trenger ikke få så veldig mye større pupper. Men i begynnelsen når man ammer blir de jo selvfølgelig en god del større pga all melka, med det går seg jo til etterhvert når melkeproduksjonen stabiliserer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte badedrakt mens jeg var gravid sist, følte meg ikke komfortabel med å vise hele magen. Nå var jeg gravid om vinteren sist da, så var mest i svømmehallen det ble aktuelt ;) Men det var moro å ta på seg badedrakta første gang jeg skulle bade etter fødsel - badedrakta var blitt vida ut, så jeg så jo ut som et beinrangel i den :fnise:

Man trenger ikke få så veldig mye større pupper. Men i begynnelsen når man ammer blir de jo selvfølgelig en god del større pga all melka, med det går seg jo til etterhvert når melkeproduksjonen stabiliserer seg :)

Badedrakt har jo helt klart den fordelen at den er heldekkende. Men nå er det sånn at jeg alltid har vært litt ukonfortabel med å vise magen fordi jeg har en idé om at den er så stor (Mest i mitt eget hode, men likevel..) Derfor tenkte jeg at i sommer skulle jeg jammen gå i bikini og vise fram magen i all sin prakt :fnise: Jeg mener, det er jo ingen som kommer til å bry seg om den er stor eller ikke, aller minst meg ;) Dessuten er det sånn at jeg er relativt greit utbygd oventil og har behov for "stram dressur" , og det er jo helt klart enklest å ordne med bikini. Jaja, det er jo enda en stund til badesesongen starter, så har jo litt tid til å bestemme meg :jepp:

:vinke:

Innom for å hilse på i ny-boka :)

Nydelig liten baby :rødme:

Heia pusilusken! Krysser fingrene for at det er din tur nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første best, jeg. Men tror også det kan være lurt å vente til badetøysesongen nærmer seg litt.

Fin side forresten! Nå er ikke jeg så veldig barmfager, og har alltid brukt 75B. Men da jeg skulle kjøpe undertøy til å ha under brudekjolen mente dama på Change at jeg var en 70D! Tror nok det kommer litt an på BH'en altså. Men har nok godt opp en halv størrelse nå så kanskje jeg kunne finne noe fint på den siden nå?

Hvordan virker forresten omkretsstørrelsene der? Hva vil f.eks. 70 eller 75 bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første best, jeg. Men tror også det kan være lurt å vente til badetøysesongen nærmer seg litt.

Fin side forresten! Nå er ikke jeg så veldig barmfager, og har alltid brukt 75B. Men da jeg skulle kjøpe undertøy til å ha under brudekjolen mente dama på Change at jeg var en 70D! Tror nok det kommer litt an på BH'en altså. Men har nok godt opp en halv størrelse nå så kanskje jeg kunne finne noe fint på den siden nå?

Hvordan virker forresten omkretsstørrelsene der? Hva vil f.eks. 70 eller 75 bli?

Det er ikke så langt fra 75 B til 70 D som en skulle tro. Når en går ned i omkrets må man alltid opp i cup. En 75 B vil tilsvare en 70 C i cupsize f.eks. Antagelig syntes damen at cupen ble litt liten til deg når du fikk rett størrelse rundt, og oppgraderte dermed til D.

Omkretsstørrelsene på den siden varierer vel litt fra merke til merke, men som regel måler man rundt brystet og runder ned når man skal finne hvilken omkrets man skal ha, men det enkleste er jo å få noen som har peiling til å finne bh til en.

Nå vet jeg ikke helt om jeg svarte på det du lurte på, men du kan jo spørre igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene jeg så på hadde størrelser rundt som gikk fra 30 til 38 eller noe slikt. Er det tommer det da? Isåfall er jo til og med den minste størrelsen alt for stor til meg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene jeg så på hadde størrelser rundt som gikk fra 30 til 38 eller noe slikt. Er det tommer det da? Isåfall er jo til og med den minste størrelsen alt for stor til meg... :klø:

Om det er tommer eller incher eller hva er jeg usikker på. Men 30 tilsvarer iallefall 65 cm :)

Her er forøvrig en god omregner. Norsk størrelse er Eu/Jap og den siden er vel engelsk og vil være UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant et lite spor i dagboken min. :)

Gratulerer med 12 uker. Det magiske tallet!

Jeg har enda ikke vurdert behov for nytt badetøy, men det kommer nok. Skal kanskje til syden i juni. Har funnet ut at jeg heller skal bruke litt ekstra penger på det og få noe som holder lenge. Gjelder også BHer. De stakkar puppene har oppholdt seg lenge nok i billig-for-små-BHer fra cubus nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 12 er et vakkert tall :fnise:

Egentlig kommer badetøybehovet av et forhøyet behov for å bade, og den bikinien jeg har er så upassende (altså i størrelse :ler:). Pen, men et bomkjøp. Egentlig ganske utrolig, i og med at jeg var på en ordentlig undertøysbutikk. Men selv de kan vel ha en dårlig dag tenker jeg ;) Best å gå i svømmehallen, når man slipper å bekymre seg for "uhell" i brystregionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det er tommer eller incher eller hva er jeg usikker på. Men 30 tilsvarer iallefall 65 cm :)

Her er forøvrig en god omregner. Norsk størrelse er Eu/Jap og den siden er vel engelsk og vil være UK.

Super omregningsside! Takk! :) Men må visst finne meg en annen side å kjøpe badetøy fra da, for engelsk D-cup tilsvarer norsk E-cup. Og SÅ mye større pupper tror jeg ikke jeg får :fnise:

:hoppe: 12 uker! Så utrolig fort det har gått! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super omregningsside! Takk! :) Men må visst finne meg en annen side å kjøpe badetøy fra da, for engelsk D-cup tilsvarer norsk E-cup. Og SÅ mye større pupper tror jeg ikke jeg får :fnise:

:hoppe: 12 uker! Så utrolig fort det har gått! :hoppe:

Nei, jeg tror da cup'en er den samme? Får i allefall opp samme cup, når jeg bruker den? Altså at det bare er omkretsen som er forskjellig?

edit: Måtte prøve selv, og ser at det kan variere litt. Har du prøvd den søkefunksjonen på sida forresten? Der du kan skrive inn størrelse, så finner den fram utvalg i den sizen? Da kan du jo regne om fra norsk til engelsk, og se hva de har i aktuell størrelse?

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...