Drømmeren Skrevet 7. september 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 7. september 2009 fin mage! (Minner meg på at vi må komme oss i gang og ta magebilder her i gården, før det blir for sent!) Jeg tipper jente jeg:) Skulle til å si at vi må også ha tippeliste, før jeg kom på at med mindre tre UL har løyet så skal vi jo ha gutt. Godt å se at du er litt mer her inne! Er forresten imponert at du driver og ordner med lappen, lykke til! hih takk, takk foresten så fikk jeg lappen den 1.september.. :gjeiper: glemte å si det! har gått litt i ett de siste dagene.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 7. september 2009 #162 Del Skrevet 7. september 2009 Grattis med lappen! Flink dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 7. september 2009 Forfatter #163 Del Skrevet 7. september 2009 Grattis med lappen! Flink dame! kjempe masse tusen takk! :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 10. september 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 10. september 2009 akk.. for noen dager.. sambo har blitt syk.., og er glovarm.. jeg skulle helst sett at det kunne begynne å skje noe utpå det lille rommet vårt som skal bli et lite barnerom..., men.. noen som har noe tips til hva vi kan gjøre med lillerommet? jeg er egentlig bare dritt sliten.. har vært det de siste dagene.. sambo har i HELE dag sittet å sett snooker på eurosport, noe som gnager meghelt inn til beinet av irritasjon.. skjønner at han ikke er helt i form, men for guds skyld! jeg har en diger basketball/bowlingkule forran på magen..! har i dag nemlig prøvd å begynne litt på ryddinga på lillerommet, men om det var noen som kunne strekke en hjelpende hånd? nei... jeg orket ikke mer, så nå ligger det fult opp med dingser ogbomser i gangen og på senga vår.. (kommer til å dytte tingene som ligger på senga over på hans side) HINT,HINT!! nei, huff... kjenner det er hormoner som er ute å går i dag, men likevell..! jeg kan ikke gjøre alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 12. september 2009 Forfatter #165 Del Skrevet 12. september 2009 skal vi se... 34+4... da blir det vel 5+5 igjen da akkurat 40 dager det er det ikke nå man kan kalle seg høygravid?? når det er førti dager igjen? håper dere har hatt en super dag jenter og ha en fin søndag håper det ikke regner så fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. september 2009 #166 Del Skrevet 12. september 2009 Grattis som høygravid Her regner det i store strømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. september 2009 #167 Del Skrevet 12. september 2009 tillykke som høygravid! Håper sambo kommer seg! Tenk sånn tida går! Husker godt den laaange tida det tok før du testa deg og vi viste du var på vei. Nå er det bare sjarmetappen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 13. september 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 13. september 2009 Grattis som høygravid Her regner det i store strømmer Tusen takk Svipa! det regner en hel del her også, men ikke så ille i dag da skulle vell egentlig vært ute å gjort noe i hagen i dag.. litt rydding av blomster, og prøvd å fått til den stien over plena. har en del trapper, så fant ut at en sti over plena ville være bedre for vogna, når den kommer i hus men det er så mye bedre å sitte inne i god stolen med pledd, varme i ovnen og se "so you think you can dance" på tv'n" tillykke som høygravid! Håper sambo kommer seg! Tenk sånn tida går! Husker godt den laaange tida det tok før du testa deg og vi viste du var på vei. Nå er det bare sjarmetappen igjen! ja, det er sant! var vel nesten ti uke rpå vei da det ble testet første gangen. hele klassen gikk med omgangen så gikk liksom å ventet på det selv også.. :gjeiper: sambo har kommet seg han vil liksom ikke bare sove, men også følge med på snooker på eurosport... ikke noe jeg har så stor interesse for, så stort sett så sitter vi med hver vår tv haha! vi er jo så kjempe sosiale! eller kanskje ikke det nei.. :gjeiper: fikk sendt avgårde svigers på ferie i går, så de ser vi ikke på noen uker.. og når de kommer hjem er det vel ikke mer enn ca to uker til termin, så for alt vi vet så kan det jo skje mens de enda er borte.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 13. september 2009 #169 Del Skrevet 13. september 2009 Kjenner til det med å være sysselsatt foran skjerm, hver for seg. Ene på pc og den andre foran tv-n. Hehe. I går var vi flinke da, så først tv-kveld på NRK, og så satt vi litt hver for oss, før vi så en film sammen til slutt Spennende med svigers borte på tur, ting kan jo fort skje nå så. (Eller så kan det drøye og drøye, ikke godt å vite). Hvordan ligger dere an med fiksing og ordning til mini kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 13. september 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 13. september 2009 Kjenner til det med å være sysselsatt foran skjerm, hver for seg. Ene på pc og den andre foran tv-n. Hehe. I går var vi flinke da, så først tv-kveld på NRK, og så satt vi litt hver for oss, før vi så en film sammen til slutt Spennende med svigers borte på tur, ting kan jo fort skje nå så. (Eller så kan det drøye og drøye, ikke godt å vite). Hvordan ligger dere an med fiksing og ordning til mini kommer? huff.. det er en del som skal gjøres ja.. :/ rommet må pusses opp, selv om mini ikke kommer til å bruke det fra begynnelsen da.. synes det er greit å ha det ferdig før h*n kommer vi må få hjem senga og begge vuggene, skal ha den ene på soverommet vårt og ei på stua, og senga på lilles soverom vi er ikke helt enige i hva og hvordan vi skal gjøre det med soverommet.. må til nytt gulv og da er det et skap som må rives ut, men da må vi i allefall male taket kanskje må vi bytte det, og vi vet ikke helt om vi skal legge ferdigmalte veggplater eller legge tapet, for om vi velger tapet kan vi sansynligvis bruke samme listene osv.. ja, vi blir ikke helt enige om det, men jeg kjenner at jeg har lyst til å begynne.. det er snart bare fem uker igjen...! FEM uker!!! ellers så har vi omsider bestemt oss for fargen på vogna, så den kommer vel i hus i løpet av denne uka ellers så er det bare å få orden på alt rotet i huset egentlig.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 18. september 2009 Forfatter #171 Del Skrevet 18. september 2009 Da har vi vært på kontroll og forsåvidt er akt i orden skal på en kontroll til uka da blodtrykket var litt høyt og det fantes spor av proteiner i urinen, så de ville skjekke det til uka også lille rørte så mye på seg at det var ikke helt enkelt å få målt hjertelyden men lå på ca 147 vet ikke hva det sier om det blir gutt eller jente jeg? noen som vet? men min mor er nå ganske sikker på at det blir ei jente legen synes også at jeg har en jentemage selv om det ikke vises så mye bak, er magen likevell go og rund, og ikke spiss som en guttemage så vi får vente spent mente også det at magen hadde sunket en hel cm siden sist altså to uker siden ikke noe vann i kroppen og har gått opp 11 kilo synes ikke det er mye, men det trenger forsåvidt ikke å bli så skrekkelig mye mer heller da snakket litt om fødselsvekt og sånt med legen i dag.. har i det siste blitt litt bekymret for hva stor lille vil bli.. lilles far var neste fem kilo og det synes jeg er litt i største laget.. :gjeiper: så blir spennende så se hva de sier om det neste uke. kommer til å revne som ei filledukke.. ellers så har vi fått hjem vogna den står på stua og er så pen og ikveld reiser vi til Trondheim i kveld skal i barnedåp gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 21. september 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 21. september 2009 hatt en litt lang dag i dag.. sov serdeles dårlig i natt... masse vondter i magen og faktsik så har halsbrannen sneket seg tilbake.. bare i natt da, ikke noe på dagtid. stort sett sovet hele dagen, men snek meg iveg ti lbyen i den tiden min mor var ferdig på jobb så ble det en liten runde i byen med henne så har ikke sittet inne hele tiden da var på butikken og handlet og ikveld ble det brødskive med karbonade på og i morgen spørs det om det blir kjøttkaker med poteter, makaroni og brunsaus må prøve å bli litt flinkere til å lage middag... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. september 2009 #173 Del Skrevet 21. september 2009 Hehe, her i gården har de kulinariske middagshenrykkelsene sunket i takt med form og uke antall Nå får mannen servert torosuppe og pasta de parma, hvis han rett og slett ikke må lage middag selv Så kos med handletur med mamman da! Det kunne egentlig jeg også tenkt meg kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 21. september 2009 #174 Del Skrevet 21. september 2009 Å, nå ble jeg ennå mer sulten enn det jeg allerede var. Spørs om jeg ikke må gå på oppdagelsesferd i skapene her. Har lyst på noe middag-ish, eventuelt drikke vaniljesaus rett fra boksen! (Det er en enten eller situasjon, er vel ikke helt allment akseptabelt å helle vaniljesaus over skikkelig saltmat... (Eller kanskje det hadde vært deilig?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. september 2009 #175 Del Skrevet 21. september 2009 Å, nå ble jeg ennå mer sulten enn det jeg allerede var. Spørs om jeg ikke må gå på oppdagelsesferd i skapene her. Har lyst på noe middag-ish, eventuelt drikke vaniljesaus rett fra boksen! (Det er en enten eller situasjon, er vel ikke helt allment akseptabelt å helle vaniljesaus over skikkelig saltmat... (Eller kanskje det hadde vært deilig?!) Først middag, også vaniljesaus fra boksen? Mannen har prøvd bernaise på gele og sa at det var skikkelig fysjom, men kanskje vaniljesaus på saltmat blir en slager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 25. september 2009 Forfatter #176 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe, her i gården har de kulinariske middagshenrykkelsene sunket i takt med form og uke antall Nå får mannen servert torosuppe og pasta de parma, hvis han rett og slett ikke må lage middag selv Så kos med handletur med mamman da! Det kunne egentlig jeg også tenkt meg kjenner jeg det er ikke ofte det blir lagd middag i det heletatt her heller, men det er så mye kosligere å spise sammen deilig med handletur sammen med mamma ja koselig å se at hun faktisk finner noe hun trives med og kjøper seg! Å, nå ble jeg ennå mer sulten enn det jeg allerede var. Spørs om jeg ikke må gå på oppdagelsesferd i skapene her. Har lyst på noe middag-ish, eventuelt drikke vaniljesaus rett fra boksen! (Det er en enten eller situasjon, er vel ikke helt allment akseptabelt å helle vaniljesaus over skikkelig saltmat... (Eller kanskje det hadde vært deilig?!) hvordan var vcaniljesaus og saltmat? jeg har stadig vekk sånn raid i skapene for å finne noe jeg har lyst på, men det ender i nedtur gang på gang... Først middag, også vaniljesaus fra boksen? Mannen har prøvd bernaise på gele og sa at det var skikkelig fysjom, men kanskje vaniljesaus på saltmat blir en slager? bernaise og gele? nå ble jeg litt uggen her.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 28. september 2009 #177 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg må understreke at middagsmat og vaniljesaus nytes i atkilte former! Og gele med bernaise- hvordan i all verden kommer man på sånt noe? Hvordan går det med den voksende drømmeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 28. september 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg må understreke at middagsmat og vaniljesaus nytes i atkilte former! Og gele med bernaise- hvordan i all verden kommer man på sånt noe? Hvordan går det med den voksende drømmeren? Etter forholdene så er alt greit med den voksende skal på UL i morgen for å se hvor stor lille er og hvor stor h*n kommer til å bli.. er litt spent.., er jo ikke akkurat spebydg, men heller ikke så skrekkelig lang, så er litt redd for at lille blir for stor.. sambo var neste 5kg da han kom.. ikke noe unormalt lang, men 5kg tror jeg blir hardt.. for å si det slik, så kommer jeg til å revne som en annen filledukke... Er veldig spent på å høre blir lille for stor om vi venter til termin? blir vi da satt igang? eller blir det keisersnitt? aner ikke.., men er veldig spent.. det jeg vet er at jeg ikke kommer til å godta et svar som sier: "dette TROR jeg kommer til å gå bra"... jeg må vite det! ellers blir jeg nok vanskelig å ha med å gjøre.. :gjeiper: enn hvordan går det hos dere? går det greit med skole osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 29. september 2009 #179 Del Skrevet 29. september 2009 Så spennende med vektestimering! Du får avlegge full rapport senere Krysser fingrene for at lillemann er akkurat passe stor (For jeg tror nok at det er en gutt ja ). Sitter å netter litt før jeg skal avsted til jordmor. Gleder meg, alltid så hyggelig meg kontroll hos henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 29. september 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 29. september 2009 Så spennende med vektestimering! Du får avlegge full rapport senere Krysser fingrene for at lillemann er akkurat passe stor (For jeg tror nok at det er en gutt ja ). Sitter å netter litt før jeg skal avsted til jordmor. Gleder meg, alltid så hyggelig meg kontroll hos henne Det kommer full raport når vi har vært der i dag ja så koselig at du tror det blir en gutt! jeg aner ikke hva det kan bli jeg... selv om det ikke syns bakfra, så er den likevell ganske go og rund..! :gjeiper: må få høre hvordan det gikk hos JM i dag da! er alltid så koselig å lese om JM besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå