Gå til innhold

Dele gjerrigknarkhistorier fra jobb og privatliv?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sa han da du sa at det ikke går?

Anonymkode: 02528...a1f

Jeg prøvde å si det, men han ville ikke høre på meg :( Jeg ringte min kunde etterpå for å høre deres side av saken, og de var lettere sjokkert/lattermilde av den fyren de og! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren til mine stebarn vil gjerne ta med barna på shopping og kjøpe fine klær til dem. Men det er meg som får vippskrav etterpå.. 

Anonymkode: bc9b4...215

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Moren til mine stebarn vil gjerne ta med barna på shopping og kjøpe fine klær til dem. Men det er meg som får vippskrav etterpå.. 

HVA! :sjokkert: Håper du sender de kravene til barnas far umiddelbart! Og hvorfor betaler ikke mor disse gavene selv????

Anonymkode: a7b85...5d5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Etter hvilken logikk er det stemor som skal betale for klær til stebarna ? :klo: 

Anonymkode: f90f4...feb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter hvilken logikk er det stemor som skal betale for klær til stebarna ? :klo: 

det er vel flott at ste-foreldre også blir med og tar ansvar for barna. 

men enkelte personer er vel sånn at dem ønsker seg "se så utrolig flink jeg er som kjøper masse klær til barna" samtidig som de slipper å faktisk betale for noe av dette selv, ettersom man sender Vipps-krav eller noe til de biologiske foreldrene. 

Anonymkode: c0401...e35

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gammel "filletante" som bruker "til og fra"-lapper om igjen på julegavene. Hun bare krysser over navnene og skriver nye. 🤣   

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (20 timer siden):

Jeg prøvde å si det, men han ville ikke høre på meg :( Jeg ringte min kunde etterpå for å høre deres side av saken, og de var lettere sjokkert/lattermilde av den fyren de og! 

Har du byttet jobb? Synes å huske du hadde så fine historier fra en bokhandel før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (20 minutter siden):

Har du byttet jobb? Synes å huske du hadde så fine historier fra en bokhandel før? 😊

Det stemmer - jeg skiftet beite i våres :Nikke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

men enkelte personer er vel sånn at dem ønsker seg "se så utrolig flink jeg er som kjøper masse klær til barna" samtidig som de slipper å faktisk betale for noe av dette selv, ettersom man sender Vipps-krav eller noe til de biologiske foreldrene. 

Da har jeg misforstått innlegget, for det står da «mor til mine stebarn», altså at mor sender vippskrav (til stemor)? :klo: 

At stemor handler og sender Vippskrav til mor er litt mindre spesielt (jeg skriver litt, i og med at det vippskravet vel hører hjemme hos far, i og med at det er han som burde avklare med partneren hva som er greit å kjøpe til hans barn og ikke) 🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har jeg misforstått innlegget, for det står da «mor til mine stebarn», altså at mor sender vippskrav (til stemor)? :klo: 

At stemor handler og sender Vippskrav til mor er litt mindre spesielt (jeg skriver litt, i og med at det vippskravet vel hører hjemme hos far, i og med at det er han som burde avklare med partneren hva som er greit å kjøpe til hans barn og ikke) 🤷‍♀️

Jeg forstår det slik at personen som skrev er stefar. Han bor altså med en dame som har flere barn. Når hun handler til egne barn sender hun vippskrav til samboeren sin, som ikke er far til barna??

Anonymkode: 1f0ba...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg forstår det slik at personen som skrev er stefar. Han bor altså med en dame som har flere barn. Når hun handler til egne barn sender hun vippskrav til samboeren sin, som ikke er far til barna??

Hmm… 🤔 :klo: 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

«Moren til mine stebarn», altså er vedkommende som skriver steforelder (?) 🤔 Så da er det jo steforelderen som får vippskrav fra barnas mor ? 🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ah, skjønner tolkningen din nå. :) Jeg forsto det slik at mor sendte vippskrav til stemor, men det lager mer mening dersom mor sender krav til stefar, altså partneren sin. :) Eller; Det lager vel egentlig null mening. :ler: 

Så mor sender vippskrav til samboeren sin når hun shopper til egne særkullsbarn. Den var fin. :ler: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ah, skjønner tolkningen din nå. :) Jeg forsto det slik at mor sendte vippskrav til stemor, men det lager mer mening dersom mor sender krav til stefar, altså partneren sin. :) Eller; Det lager vel egentlig null mening. :ler: 

Så mor sender vippskrav til samboeren sin når hun shopper til egne særkullsbarn. Den var fin. :ler: 

den historien der var kanskje litt mer komplisert enn først antatt. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppe skrev (7 timer siden):

Jeg har en gammel "filletante" som bruker "til og fra"-lapper om igjen på julegavene. Hun bare krysser over navnene og skriver nye. 🤣   

Vært borti det jeg og, men personen krysset ikke over navnene🤭 Det ble full forvirring over hvem gavene egentlig var til😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brimi skrev (22 minutter siden):

Vært borti det jeg og, men personen krysset ikke over navnene🤭 Det ble full forvirring over hvem gavene egentlig var til😂

Jeg fikk en gang et julekort fra ei gammeltante som var gjenbrukt. Da hadde hun stiftet nytt papir over den opprinnelige teksten, og jeg kunne lese at kortet først hadde blitt sendt til henne av noen andre. :fnise: 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er barnas mor som sender vippskrav til meg som er barnas stemor.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hæ? Kvifor det? :vetikke:

Anonymkode: e6ff4...677

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Betalte du? 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er jo bare helt vilt absurd!

Anonymkode: df96a...542

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 12.52):

Dere leser ikke innlegget. Det er mor til barna som har kjøpt klær, men hun sender vippskrav til stepappan til barna.

Anonymkode: 51182...3b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...