Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig koselig det da :) , men hvordan får vi tak i adr di? Det er vel ikke lov å legge den ut på KG? Så lenge du stiller med kaffe kunne jo hver og en av oss tatt med oss noe lunsj til oss selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unknown

Jeg kan ta med sånne kanelbollesnurrer som man bare putter i stekeovnen, for det vet jeg ligger i fryseren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt syk:(

Våknet opp med kraftig forkjølelse så jeg tør ikke komme på besøk i dag.

Håper det blir treff neste uke, lenge siden jeg har sett dere nå.

Kos dere på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Avtalte dere noe treff denne uken?

Det ser ut til å bli finvær på fredag (i følge yr.no). Kanskje vi kan dra på marinen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alright :) . Dette blir mitt siste treff da jeg begynner på jobb på tirsdag og skal jobbe 100%. Så dere får ha det så fint dere som jeg ikke treffer i morgen og kos dere videre med vidunderene deres :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er kommet tilbake, så jeg tar gjerne en tur i byen om det kommer noen andre. jeg er fleksibel på tid og sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mistet alle tlf-nr deres da jeg kastet mobilen min i vaskemaskinen ved et uhell :sjenert:

Hvis det er fint vær hadde det vært digg å kjøpe med seg noen jordbær og gå på marinen f eks. jeg kommer til å stå utenfor kafeen ved nidarosdomen(suvenir-salget) kl 11.30, så hvis noen vil være med så er det bare å møte opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...