Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder en knapp på Kyoto, med mindre noen har veldig lyst til å gå på Sushi-bar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg glemte helt av det i dag! :sjenert: Jeg har gått og tenkt i hele dag at det var onsdag.

Håper det kan gjentas senere, for jeg vil være med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk desverre ikke til å være med da jeg ikke var helt i form :tristbla: . Men det hadde vært koselig å treffes igjen i snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har lyst til å prøve seg på et nytt treff? Jeg er litt fantasiløs for tiden, men kanskje noen har en idé? Ut og spise er jo alltid hyggelig da :jepp:

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg har også tenkt på at vi burde møtes igjen :)

Er litt opptatt denne uka, travelt med fadderuke, men jeg klarer kanskje å presse inn ett kg-treff også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg kan på dagtid nå på fredag dersom noen kan møtes på Krem, men neste uke kan jeg vel når som helst på ettermiddagene/kveld med unntak av fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne uka er jeg og litt bizzy, mannen min reiser bort, og jeg er alene med J, så da blir det vanskelig på kveldstid. Og skolen begynner igjen også, så da er dagene ganske fulle. Men jeg er gjerne med neste uke, da kan jeg alle dager (ettermiddag) unntatt tirsdag.

Det kunne vært hyggelig å ta et glass vin på mormors f eks. Eller hva som helst annet :) Og nå er vi ikke så opptatt med flytting lenger, så denne gangen skal jeg huske det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det kan bli vanskelig for meg denne uken. Mannen er jo megler og har lagt beslag på de fleste kveldene + at han helt sikkert skal på Lerkendal i uka her og....

Dagtid blir uaktuelt siden jeg starter i ny jobb på onsdag!

Men neste uke kan jeg sikkkert bli med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...