Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hyggelig å møte Unknown og Effy med småttisene på Krem :kaffekopp: sist fredag! Hvem kommer i morgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir vi vel fulltallige da :jepp: . Skal spise lunsj sammen med min kjære så jeg kommer nok rundt kl 12.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg tenkte bare å opplyse om at det er meldt strålende sol (på yr) til helga :) Skal vi flytte treffet ut da, eller? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det:)

Får håpe av værvarslet stemmer, helt utrolig at det snør i Trheim 3 mai liksom :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg vet ikke helt hvor marinen er, men det går sikkert :)

Får håpe det stemmer ja, trenger sårt litt sol nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marinen er gressplenen nedenfor Nidarosdomen (ved Elven), du ser det fra Elgeseter bro. Om du tar bussen går du av ved busstoppet Prinsen kinosenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres deilig ut! Jeg er med. Så får vi bare krysse fingrene for at det blir varmt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere ala piknik eller trilletur forresten? Hvis det første er planen, kan jeg ta med kaffe, hvis dere tar med kopp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker dere ala piknik eller trilletur forresten? Hvis det første er planen, kan jeg ta med kaffe, hvis dere tar med kopp :jepp:

Da tar jeg med kopp, og en pakke kjeks :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir også med. :) Det ligger vel an til at det blir like bra vær i morgen som i dag, så da blir det jo kjempekos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta turen over fjorden til Fosen igjen i morgen :reise: , men blir med en stund i alle fall.

Endret av Spice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...