Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Den ligger i Krambugata 3. Kafeen heter som sagt KREM og ligger i 1.etasje til et thon(?) Hotell. Evt spør deg frem til ovenfor "Olavs pub" ved Nova kino om du må spørre deg frem.

Dere andre; rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ligger i Krambugata 3. Kafeen heter som sagt KREM og ligger i 1.etasje til et thon(?) Hotell. Evt spør deg frem til ovenfor "Olavs pub" ved Nova kino om du må spørre deg frem.

Dere andre; rett meg om jeg tar feil.

Det er ikke Thon, men Choice. Comfort Hotel Trondheim, nærmere bestemt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så etter deg i dag, Unknown. Håper ikke problemet var å finne oss/kafeen? :)

Endret av Blowers daughter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Thihi! På vegen til kafeen så kom jeg på at jeg ikke vet hvordan dere ser ut! Men jeg håpte på at der kanskje bare var 2-3 stk der, for da visste jeg det var dere..Jeg var innom, såg meg rundt og gikk igjen :tongue:

Er egentlig veldig sjenert, så jeg turte ikke spørr om noen var fra KG.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi! På vegen til kafeen så kom jeg på at jeg ikke vet hvordan dere ser ut! Men jeg håpte på at der kanskje bare var 2-3 stk der, for da visste jeg det var dere..Jeg var innom, såg meg rundt og gikk igjen :tongue:

Er egentlig veldig sjenert, så jeg turte ikke spørr om noen var fra KG.. :sjenert:

Så synd da! Møtes på nytt fredag 26 februar kl 11.30. Noen av oss kan jo i løpet av neste uke forklare hvordan vi ser ut :) Jeg har feks blondt, langt (oppklippt) hår og har en (lys) grønn Simovogn med en Libero blomst hengende foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har skulderlangt kommuneblondt hår og har en grå bebé confort-vogn :) Håper du finner oss neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

En grønn, en sort, en rød og en grå vogn sammen bør jeg vell kunne finne :)

Jeg har en grå city cross med litt grønt/kvitt mønster på og har forhåpentligvis forstatt langt brunt hår (skal til frisøren på lørdag, men tror ikke det blir så stor forandring) :)

Skal prøve igjen neste gang! Skal komme litt forseint så jeg vet at dere er der i alle fall :tongue:

Takk for beskrivelser :fnise:

Hvor satt dere sist forresten? For jeg såg dere sikkert :)

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blondt, langt hår, stort sett alltid i hestehale, og brun emmaljunga-vogn med orange og hvite detaljer (tipper vi har samme bag, bare i forskjellige farger.) :)

Vi satt rett til høyre fra inngangen. Er dessverre litt vanskelig å bestemme sittested på forhånd, siden det er et ganske populært sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mange var litt forsinket forrige gang. Jeg var der 3-4 min over forrige gang, og var absolutt først, så kan hende du var der litt tidlig?

Ehm, vi får vel skjerpe oss litt til neste gang, eller at du kommer litt senere ja :ler: Må jo finne hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt til høyre i kroken når du kommer inn hovedinngangen. Det er mange barselgrupper som møtes på Krem så det varierer litt hvor vi sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste mødrene kommer litt senere enn det vi bruker, og oftest sitter vi enten i hjørnet til høyre ved inngangen eller ved bordene til høyre litt lengre inn i rommet. Av infoen over er vi 4 blonde og ei med brunt hår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...