Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

<- Gåsemor

Jeg glemte det i dag! :sjokkert: Mamma er i byen og så skulle jeg treffe henne mye tidligere enn planlagt, så da glemte jeg hele treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Blir ganske opptatt på fredag, men kan komme en liten tur. Evt. kan jeg komme rundt kl 11 om noen ønsker å møtes litt tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med kl 11 for min del. Skal kjøre til Leksvika etterpå, så det kommer på det samme for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg får ikke tid til å komme i morgen allikevel....

Da får dere ha god påske jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Passer egentlig ikke for meg heller. Må på gaveshopping før jeg kjører til Fosen for helga. God helg og god påske til dere :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Kan desv ikke komme i morgen. Flykter til Fosen da soverommene skal pusses opp. Men håper jeg er tilbake neste fredag. Kos dere og God Helg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer. Forutsatt at jeg får sove noe i natt (driver med nattavvenning). :forvirret:

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig koselig å møte Spice på cafe i dag! Håper vi blir flere neste fredag:)

Go hælg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen vil absolutt ha permisjon på fredag, så er ikke sikkert jeg kommer da heller. Men jeg skal prøve å overtale ham til å bare ta halve dagen, så kansje det blir likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...