Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj vi kom oss ikke i dag heller... Men nå er det sommerferie så da får man tro at det blir bedre med tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var hyggelig å snike oss med på treffet i går.

K har skravla kjempemasse i dag, lurer nesten på om han har blitt litt inspirert av de litt større småtassene :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Glæmt heilt at vi skal te Fjellværøya på torsdag t.o.m søndag så ukas treff utgår. Kos dåkker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt'n har fått feber. Så hvis den ikke har gått ned etter 1. duppen, så blir vi hjemme i dag.

Oppdatert: Vi blir hjemme i dag. Kos dere på cafe :kaffekopp:

Endret av effy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLir det treff på fredag? Hadde vært deilig med piknik på marinen igjen dersom finværet holder... men det ser vel mørkt ut på værvarselet..."Litt" lei av Krem kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge yr skal det være 11 grader og regn i morgen, så piknik blir nok ikke noen suksess. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Finnes det ikke noen café eller noe sånt, der det er område for de små til å leke/bevege seg litt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at caféen på besøkssenteret ved Nidarosdomen er egnet til babybesøk, men har ikke vært der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje jeg kan tilby Café Synne-Marie? Den er sentrumsnær og har lekeplass for barna vet jeg :fnise: Kaketilbudet er ikke all verden, men det er i hvertfall ubegrenset med kaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...