Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Unknown

Jeg tror jeg kanskje kan. Vi tenker litt på å ta en tur på besøk til foreldrene mine for jeg har fri fredagen, men visst ikke så kommer jeg :)

(blir sikkert litt sein da, for kjærsten skal da sikkert jobbe overtid)

Edit: vi reiser bort, så får treffes en annen gang :)

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Vi skal til Oslo til helgen, og helgen etter skal jeg til Paris. Men dere må jo bare finne på noe dere da, jeg er gjerne med senere om andre vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kan og vil må gjerne komme på restekakefest på søndag :) Har jo ett-åring i morgen og planlegger fering i hvertfall tre dager til endes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som kan og vil må gjerne komme på restekakefest på søndag :) Har jo ett-åring i morgen og planlegger fering i hvertfall tre dager til endes ;)

Ha ha ha. Hvordan fikk jeg restkakefest til å bli rakfisklag i mitt hode :skratte: ???? En smule sliten etter 4 års bursdag te storebror kanskje.. Gratulerer masse med 1 åringen :bursdag: Vi skal feire vår 4 åring igjen på søndag så jeg kan desverre ikke komme. Men jeg er klar for å møtes en ettermiddag til uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb pga sykdom i dag, og forøvrig skal vi låne bort E til besteforeldrene fra lørdag til søndag, så vi kan nok ikke komme i restkakefest.

Men jeg er gjerne med på noe til uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja, det vil jeg gjerne.

Er det forresten noen som trenger et par pent brukte ECCO goretex sko str 21 til 350 kr (halv pris). De er kun brukt i 6 uker, og veldig lite i denne perioden også. De ser sånn ut.

Vi tenkte oss en tur i pirbadet i morgen, er bare å henge seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...