Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kommer :) Vi feirer ikke farsdag enda hvertfall. Jeg synes det er barna selv som skal stå for oppvarting den dagen jeg, så det blir nok ikke noe særlig feiring her før barna er større. Hjemmelagde gaver og frokost på sengen til forelderen er slik jeg er oppvokst med å feire dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Skal møte barselsgruppa mi på Zitrus samme dag :ler: Har aldri vært der før og så ble det plutselig 2 treff samme dag. Når åpner de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann har akkurat levert en diger diare-bleie, og body, strømpebukse og genser, dvs ove rhele seg :tristbla: Siden jeg ikke vet om han har diare eller om det var et engangstilfelle, er jeg litt usikker på om vi kan komme. Det er jo så smittsomt. :klø:

Kommer vi ikke så kos dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann har akkurat levert en diger diare-bleie, og body, strømpebukse og genser, dvs ove rhele seg :tristbla: Siden jeg ikke vet om han har diare eller om det var et engangstilfelle, er jeg litt usikker på om vi kan komme. Det er jo så smittsomt. :klø:

Kommer vi ikke så kos dere alle sammen!

Huff da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Tror ikke vi rekker det, våkna akkurat begge to!

Men skal få i oss litt mat og prøve å måke oss ut av leiligheten, så får vi se hva klokka blir :)

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg kan også hele denne uken på dagtid, om kvelden kan jeg ikke tirsdag eller torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...