Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Så denne først nå. Vil gjerne treffes en dag, men blir kanskje vanskelig å få det til, med barn, før 21? Evt en tivolidate på øya 17, men det blir vel neppe mye kos for oss mammaene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kunne evt. treftes uten barn på kveldstid? Jeg kan da ikke på onsdag (jobbting), men de andre kveldene er ledige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan torsdag og fredag. Torsdag blir kanskje vanskelig for Elizia hvis hun har barna alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Helga er desverre umulig for meg da jeg skal til Oslo :biggrin::jepp: Men jeg blir med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan vi kanskje si torsdag da, det passer egentlig best for meg. Hva med kl 19.30 på Brukbar?

God tur til Oslo Elizia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

Jeg kan verken torsdag eller fredag, så jeg får bli med neste gang.

Etter denne uken er jeg mer tilgjengelig, så jeg håper vi kan avtale et nytt treff om ikke alt for lenge..

Kos dere på Brukbar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På tide med et treff snart?

Nå er det lenge siden jeg har truffet dere altså! Jeg har vært/ er mye opptatt, men det hadde vært veldig hyggelig å møttes før sommerferien. Gjerne med barn hvis det passer.

Hva sier dere? Får vi til et treff etter pinseferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal forsøke bli med. Hva med den 18/6 eller helga etter? Første helga har jeg ikke barna,men helgen etter er "min" :kgbaby: helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooor jeg kan få det til både 18 og helga etter :) Har veldig lyst til å treffe dere før vi flytter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke 18/6, kommer hjem fra spania sent på kvelden, men kan helga etter (evt. dagen etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det søndag 19/6 eller helgen etter.

Men vil dere møtes med eller uten barn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På søndag skal jeg møte barselgruppa mi på formiddagen. Men skulle klare et ettermiddagstreff også. Gjerne med barn :jepp: Evt kveld uten barn? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg, Elizia? Vil/kan du med eller uten barn?

Mitt forslag:

Leking med barn på Marinen/ Zitrus i 15 tiden eller møtes på cafe uten barn rundt kl 19.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...