Gå til innhold

Hverdagsboka.


Ms.Blaise

Anbefalte innlegg

:hallo:

Der var du ja=)

Hei tilbake!

-----------------------------

Vært veldig opptatt de siste ukene med div, så har vært lite innpå. Jeg tar meg ei dagbokrunde en annen dag jeg, og oppdaterer meg! Akkurat NÅ ikveld må vi nemlig styre med bilen=(

En eller anna dritt har rygga på bilen vår uten å si ifra. Blir så sinnsykt provosert!!! Her er vi jo studenter begge to, og denne mnd har regningene hopet seg litt opp. Så må vi sikkert bruke resten av den lille bufferen vi har (Nei, har ikke råd til å spare masse) på å fikse bilen. At folk har samvittighet!

Men noe langt hyggeligere er jo at lillemann setter seg opp selv, og reiser seg opp etter møbler ol=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, så utrolig kjipt! Duster! :kjempesinna:

Og gratulerer til lillemannen. :blomst:

*Møkkafolk* :slåss:

Nuvel, sambo og noen kompiser skal fikse tomorrow, så da blir det bra=)

Nå har sommeren kommet for fullt, og jeg går nesten naken hver dag (haha, ikke helt naken da, men det føles slik når jakker og luer ryddes vekk for sommeren). Så det er digg å gå i singlet/skjørt/tights ute klokka 18.00 på kvelden liksom!

(Jada, det er riktignok bare 10grader, men de gradene kommer gjerne med srålende sol og nada vind)

Neste uke skal vennen i sin aller første barnebursdag!

Nå går jeg snart i dusjen og pleier meg selv med full shavings, napping av bryn, og ansiktsmaske. Mangler bare badekaret nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Herlig med varme dager ja :) Godt å kunne legge vekk vinterklær og vintersko...

Moro med barnebursdag da! Håper dere koste dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Herlig med varme dager ja :) Godt å kunne legge vekk vinterklær og vintersko...

Moro med barnebursdag da! Håper dere koste dere!

:klemmer:

Ja, kjempedeilig=)

Barnebursdag var kos ja! Fikk hatt og greier! hehe

--------------------------------------

Blitt solbrent! kost oss ute i hele dag, gått tur, møtt andre jevngamle mødre med barn, grilla, og nå kom jeg plutselig på at jeg har en kartong lollipopp i fryseren=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

FOR en oppdagelse=) mmmmmmmmmmm

Mini har fått sin første tannebiss som har lagt og lurt nede i gommen i månedsvis nå! Nr 2 er snart oppe=) Nabotanna nede fremme. Så nå skjer det ting her i heimen.

Han reiser seg opp etter alt han er høy nok til å holde seg fast i, og piler over gulvet som et olja lyn. Han sover hele natta, og vi er nå nede i 2 lurer på dagen.

Kaller meg nanna gjør han også.

Også har hatt fått mariekjeks. Konklusjon; Mariekjeks er bedre enn alt annet her i hele verden virker det som. Han blir vill om han ser en, og sutter og gnager og koser seg..hahaha. For ei god mor jeg er som bestikker sønnen min med søte kjeks=) hoho

Da tror jeg jeg har oppsummert nok for ikveld egentlig?

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Kjekt med en liten oppdatering fra deg også :jepp:

Høres ut som om alt er bra i heimen -nye tannebisser, soving hele natta og greier. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dagens sang(er)

=) Og Samme dame, annen sang=)

Sliiiiten idag etter å ha vært innesperra i leil med sutrete trøtt baby som ikke ville sove. Glemte vogna i bilen + at det har vært skikkelig ruskevær idag=(

Nå er jeg hjemme alene og koser meg med en skål M, en enda større skål med potetsticks og Muncholm. Sambo er ute på livet for å feire at han og gruppa hans er ferdig med ei stoor innlevering (de har bygd en liten bil). Og jeg nyter litt alenetid med full kontroll over fjernkontrollen :fnise:

Og ja! Bittelille e 9mnd idag=) Han er 1år om bare 3 små mnd! utrolig!=)

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 mnd :hoppe:

Allerede? :dåne:

Ja, det er helt sinnsykt!

----------------------

Nybakt brød nettopp tatt ut av ovnen=) mmmm..Har jo blitt dèt kjerringemnet jo! hoho.

Tassen har forøvrig fått ut tuppene på de øverste fremtennene, så nå skjæres det tenner for fulle mugger. Det er jo rett og slett jævlig å høre på :fnise:

Har ellers funnet frem den bittelille bunaden han skal ha på seg på 17mai nå=) Min samboers gamle. Så den er jo faktisk 27år gammel, og i like god stand som om den skulle vært ny. Han kommer til å bli helt knusesøt i den i allefall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også må bake brød i morgen. Kjøpte noen fancy brødformer i silikon som jeg ikke har prøvd ennå... :sjenert: Nybakt brød er bare SÅ godt!

Æhhh.... Skjæring av tenner er helt grusomt. Er det vanlig at de gjør det når de får tenner oppe og nede? (Mener jeg har hørt om det tidligere også).

Han blir sikkert kjempefin! Så koselig at han kan bruke bunaden etter pappan sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønt med bunad da, da blir han sikkert skjønn. Koselig å kunne bruke klær etter foreldrene ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med bunad! :Nikke: Den første min fikk jeg til 10-årsdagen, så det er vel et par år til lillejenta kan bruke den... :fnise:

Åh, jeg tror jamen jeg skal bake brød i kveld! Har ikke vært så flink i det siste, men det er jo så godt!

Det må jo være fryktelig merkelig for de små å plutselig ha tenner både oppe og nede. :lol: Men uff, den lyden er fæl, ja... Grøsser bare av tanken!

Også 9 måneder... Synes bare det er et par måneder siden du fødte, jeg. :ler: Men det er jo en fordel - hvis ungene blir fort store mens vi bruker et par kalenderår på å bevege oss fra et årstall til det neste, f.eks? :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også må bake brød i morgen. Kjøpte noen fancy brødformer i silikon som jeg ikke har prøvd ennå... :sjenert: Nybakt brød er bare SÅ godt!

Æhhh.... Skjæring av tenner er helt grusomt. Er det vanlig at de gjør det når de får tenner oppe og nede? (Mener jeg har hørt om det tidligere også).

Han blir sikkert kjempefin! Så koselig at han kan bruke bunaden etter pappan sin :)

Nybakt brød er godt ja=) Jeg pleier å ta de ut av ovnen 10min før de er ferdige jeg. Så tar jeg det brødet vi skal spise der og da og stryker over et lag vann, og inn igjen i ovnen til det er ferdig. De øvrige brødene kjøles ned før de havner i fryseren. Så når de tines opp igjen, steker jeg de 10min til. Resultat: Alltid helt nybakt brød=)

Så skjønt med bunad da, da blir han sikkert skjønn. Koselig å kunne bruke klær etter foreldrene ja!

Mhm=) En bunad med sjel=)

Artig med bunad! :Nikke: Den første min fikk jeg til 10-årsdagen, så det er vel et par år til lillejenta kan bruke den... :fnise:

Åh, jeg tror jamen jeg skal bake brød i kveld! Har ikke vært så flink i det siste, men det er jo så godt!

Det må jo være fryktelig merkelig for de små å plutselig ha tenner både oppe og nede. :lol: Men uff, den lyden er fæl, ja... Grøsser bare av tanken!

Også 9 måneder... Synes bare det er et par måneder siden du fødte, jeg. :ler: Men det er jo en fordel - hvis ungene blir fort store mens vi bruker et par kalenderår på å bevege oss fra et årstall til det neste, f.eks? :nigo:

:klemmer:

Haha! Ja det hadde vært noe det=)

--------------------------

Nå er jeg skikkelig dritsur! Har vært ute hele dagen sammen med venninne. Forlot leiligheten shina, og kom hjem til et helvetes rot. Fy fader. Lager man seg mat kan man pina pokker ta å rydde etter seg også! Veldig koselig å komme hjem til 10000000 skitne panner, fat, ørten glass/kopper, klissete gulv, og matemballasje overalt! eyugihjokmunhbytgcredxgytviujnmok

Og på toppen av alt har sambo og en kompis planer om å sitter HER å spille dritt xbox hele jævla kvelden lang. Altså, vi har èn stue, ett lite kjøkken, liten gang, bad og soverom. Og vi deler vårt ene soverom med pluggen. Hvor pokker skal jeg gjøre av meg da? Jeg er sliten og vil gjerne slappe av jeg også. Kan ikke de dra til kompisen heller? Han er enslig og har egen leil. dxsrctfvygbuhnjikmol,økmoijnhbugyvctfygvubhjnlkm. HOREFAEN! (Squse the language).

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

(Og nei, jeg gidder ikke å reise på besøk til noen ikveld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

:hallo:

Ser at jeg ikke har vært her før... Silly me...

Menne..det har ikke du heller..nesten! :klø:

Så; Skal vi gjenopplive dagboka di, eller skal jeg bare tusle videre??

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Stemmer for gjenopplive! :)

Håper du har en fin sommer!

Hun har jo fjernet linken til dagboka fra sida si. :klø: Se på innleggene... Hmm.. Får sms'e henne og be om gjenoppliving. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...