Gå til innhold

Hverdagsboka.


Ms.Blaise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink han er til å spise brødskiver da! Det begynte vi også med rundt 6 mnd, men først nå siste mnd han har fått dreisen på det ;)

Ha en fin dag, håper du får slappa av i dag da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med brødskiver da :) Han vet hva han vil ha, i hvert fall ;)

Ja, det er favoritten det=) Her forleden spiste vi lunch på en baker. Da satt nurket å gapte og sa nam. Han fikk endel av runstykket mitt=) (uten noe pålegg). Har vansligvis enten leverpostei eller usaltet smør på.

Så flink han er til å spise brødskiver da! Det begynte vi også med rundt 6 mnd, men først nå siste mnd han har fått dreisen på det ;)

Ha en fin dag, håper du får slappa av i dag da :kose:

Dagen har i allefall begynt bra. Sov til 9=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiz louiz..Imorra SKAL jeg begynne et nytt og bedre liv!

Slutt på sene middager, slutt på nammis i uka, og ikke minst, MER mosjon.

Har jo knalltøff rockering i søte knallfarger som står i et hjørne å skriker "uuuuse me, uuuuse me"! Problemet er bare at den er ruglete inni, så den er lit vond å bruke :sjenert: Og jeg VET selvsagt at dette er bra for midja og at man blir vant til det. Da kjem!

Så nå er det 30 situps og 10 pushups (vi begynner i det små) hver gang uværet tar seg en dubb. Med mindre jeg befinner meg utendørs da. Kan jo ikke akkurat legge meg ned på gulvet på cafè ol, men hjemme er det nå påbudt! Også kan jeg rocke litt hver kveld.

Og ingen mat etter kl 8, med mindre det er helg eller en spesiell dag!

Og ja, før jeg glemmer å nevne det! Jeg og Sambo har 4årsdag idag=) *hurra for oss*

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med situps og pushups! :jepp: Jeg har foreløpig nok med knipeøvelsene mine, jeg. :ler:

Gratulerer masse med fireårsdagen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med situps og pushups! :jepp: Jeg har foreløpig nok med knipeøvelsene mine, jeg. :ler:

Gratulerer masse med fireårsdagen! :strix:

Nei, nei! SKAL begynne er stikkordet her :fnise:

Knipeøvelser ja..De var kjipe! hehe..Men før du vet ordet av det, så er du "normal" igjen down town. heha

Takk for det=) Vi lar den egentlig passere litt i stillhet vi da. Holder med en "grattis med 4årsdagen honey" og ett suss på munnen. hehe

P.s: I dag har mannen bestemt at vi skal ha steinbitfilet til middag :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.s: I dag har mannen bestemt at vi skal ha steinbitfilet til middag :grine:

Steinbitfilet som er så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinbitfilet som er så godt!

For å være rettferdig, så har jeg faktisk aldri SMAKT steinbit, men det HØRES skikkelig kjipt ut. Skal komme tilbake med oppdatering senere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinbit var helt OK. Verken mer eller mindre.

Nå er svigermor på besøk. Hun ville gjerne bade tassen, og det fikk jo hun selvfølgelig lov til! Hører han haukflirer fra badet, så de koser seg nok=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4årsjubileum :klemmer:

Jeg har funnet ut at egentrening ikke er tingen for meg, så jeg er med på mor og barn-trening på et treningssenter i nærheten. Litt styr å kjøre dit for å trene, jeg vet, men eller hadde det ikke blitt noe trening på meg :fnise: Mulig det blir en gang til i uka når babysvømminga er ferdig. Synes du er flink som greier å starte opp på egen hånd! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4årsjubileum :klemmer:

Jeg har funnet ut at egentrening ikke er tingen for meg, så jeg er med på mor og barn-trening på et treningssenter i nærheten. Litt styr å kjøre dit for å trene, jeg vet, men eller hadde det ikke blitt noe trening på meg :fnise: Mulig det blir en gang til i uka når babysvømminga er ferdig. Synes du er flink som greier å starte opp på egen hånd! :tommelopp:

Takk=)

Vel, det gjenstår jo å se om jeg klarer å trene på egenhånd. Begynner ikke før imorra! hehe..Må nesten begynne med slikt på en mandag. Blanke ark på en måte.

Jeg orker ikke treningssentre. Har vært supportmedlem to ganger, og har begge gangene hatt litt problemer med utmelding. Så skal i allefall først prøve å trene på egenhånd.

Og når snøen forsvinner, så skal jeg trille litt mer i tillegg. Trille fort. Nå blir det mest subbing i ny og ne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=)

Vel, det gjenstår jo å se om jeg klarer å trene på egenhånd. Begynner ikke før imorra! hehe..Må nesten begynne med slikt på en mandag. Blanke ark på en måte.

Jeg orker ikke treningssentre. Har vært supportmedlem to ganger, og har begge gangene hatt litt problemer med utmelding. Så skal i allefall først prøve å trene på egenhånd.

Og når snøen forsvinner, så skal jeg trille litt mer i tillegg. Trille fort. Nå blir det mest subbing i ny og ne :ler:

Du får ha lykke til, du klarer det sikkert fint :)

Ja, jeg er heller ikke så gira på å være støttemedlem. Den treninga jeg er med på koster 50 kr gangen, man betaler kun for de gangene man er der. Veldig greit å slippe forpliktelser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha lykke til, du klarer det sikkert fint :)

Ja, jeg er heller ikke så gira på å være støttemedlem. Den treninga jeg er med på koster 50 kr gangen, man betaler kun for de gangene man er der. Veldig greit å slippe forpliktelser ;)

Såpass? Hmm..Intressant. Er det en treningssenterkjede da eller?

Og hvordan trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass? Hmm..Intressant. Er det en treningssenterkjede da eller?

Og hvordan trener dere?

Ja, Spenst. Aner ikke hvor mange steder det finnes.

Har bare vært der en gang da ;) Da var det oppvarming, styrke for mage, rygg, lår/rompe, armer og bekkenbunn, og uttøyning. Brukte strikk, ball og vekter. Tror det er variert trening.

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenst finnes hvertfall ikke her. Men kan jo høre om de har tilsvarende opplegg her i byen. Får se det an=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg natta hvert øyeblikk. Ville bare meddele det for spesielt intresserte=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillevennen er på farmor besøk=) Hun ringte å lurte på om hun kunne få lov til å passe ham, og det syntes jeg var en strålende idè. For da fikk jeg shina leiligheten til høy musikk=)

Så nå har jeg tørka støv, vaska kjøkkenet, bytta sengetrekk, vaska bad og vaska alle gulv. Så da er jeg fornøyd. Eller, må brette håndduker og sengetøy senere, men det tar jeg ikveld.

Idag har jeg faktisk tatt litt situps (både rette og skrå magemuskler), og gått tur sammen med Mr.Blaise og blaisebabyen. Etter at han har lagt seg, skal jeg ta ei lita runde til, + at jeg skal bruke rockeringen min.

Så alt i alt en ganske så produktiv dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sang: Sublime - Santeria. På repeat :lur:

På en god nr 2: Weezer - Say it ain`t so. Den oppsummerer hele ungdomsskoletida! Fine tida=) Kommer aldri til å bli lei av den! Sangen altså! hehe

Say it ain`t sOoOoOoOOO!

(Fant en tilårskommen brenne-cd i går :ler: )

--------------------

Imorra blir det trilletur med Trillemafian. Vi er 8 jenter som fikk barn i samme tidsrom (egentlig flere, men ikke alle er med). Se for dere oppbudet med 8 barnevogner, to og to i rekke.

Etter at vi har trilla litt, så skal vi hjem til hun ene og spise lunch. Et fast onsdagsrituale=) Vi rullerer selvsagt på hvem den heldige vertinna er :skratte:

Og på torsdag er det babysvømming. Nå dukkes lille trollet mitt under hver gang, og han koser seg=) Min lille badenymfe :rødme:

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And the road down memory lane continues.

Sanger jeg hører på nå, som har vært endel av min ungdomsskoletid (som jo ikke er SÅÅ lenge siden i og med at jeg bare er 23 år. Eller, nå er det jo faktisk 7år siden jeg gikk ut fra 10klasse når jeg tenker meg om :sjokkert: )

Anyway..

The Bloodhound gang - Animal planet

Weezer: BUddy holly, sweather song

Ymse: Popkorn song, div trance/dance (yuk, yuk og dobbelt æsj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...