Gå til innhold

Hverdagsboka.


Ms.Blaise

Anbefalte innlegg

Å være lunsj-vertinne for 8 x 2 hørtes i grunn litt slitsomt ut. :ler:

Jeg skal også på trilletur, men er lat og har vondt i viljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være lunsj-vertinne for 8 x 2 hørtes i grunn litt slitsomt ut. :ler:

Jeg skal også på trilletur, men er lat og har vondt i viljen.

Joda, har vært det selv, og etter en time eller to, så kjente jeg at jeg ble litt amper :fnise:

Men det er jo egentlig kjempekoslig da=) Og babyene får jo treffe andre minimennesker som heller ikke kan å gå :ler:

---------------------------------------

Var en fin dag med 10grader og opplett. Nurket oppførte seg kjempefint, sov endel i vogna, og ellers lå han bare å koste seg nedi posen sin=)

Når vi kom hjem, gikk vi enda en liten tur, denne gangen sammen med sambo. Veldig koslig=)

Så dro vi hjem og lagde Tikka Masala som jeg har fått helt dilla på! Jeg mener, jeg DRØMMER om Tikka liksom!

Imorra er det babysvømming, og etter det skal jeg treffe en long lost venninne som har emigrert til vår skitne hovedstad. Jada, jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg har et noe anstrengt forhold til oslo. Du kan godt kalle det for en fordom, I don`t care=)

Anyhu! Hun er hjemme på visitt før hun skal flytte utenlands. Og hun ville gjerne treffe meg og nurket, og det vil jo vi også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren er kommet :danse:

Knallsol ute, lite vind og foreløpig 6grader. Men regner med det blir ca like "varmt" som igår. 10grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så misunnelig på solen din!

Jeg er så spent på hvordan denne våren blir, jeg tviler jo meget sterkt på at junior vil sitte rolig i solstolen ved siden av meg på terassen og nyte den første vårsolen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass vårvær. Det er det ikke her gitt. Men men. Kommer vel ;)

Vi er jo bare i begynnelsen av mars, så det kommer nok ja=)

Å, så misunnelig på solen din!

Jeg er så spent på hvordan denne våren blir, jeg tviler jo meget sterkt på at junior vil sitte rolig i solstolen ved siden av meg på terassen og nyte den første vårsolen. ;)

Hehe, ja det kan man godt betvile. Det kommer heller ikke min sønn til å gjøre!

Du kommer nok til å springe rundt=)

--------------------------------

Ser ut til at det blir sol idag også=) Så da blir det trilling!

Var nesten ikke hjemm igår. Etter babysvømminga dro jeg på kafe med noen venninner, og så bar det hjem til svigers for middag og kaffe.

Er liksom ikke noe digg og sitte hjemme i ei leilighet når sola skinner ute.

Har ikke så mye å komme med idag, og besøker dagbøkene deres ikveld. Sambo skal på skole, trening og så jobb, så jeg blir helt alene med mini fra 11-20 idag. Så blir ikke en aktiv kg dag. Og bra er egentlig det! Når det er sol, vil jeg ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her SNØR det!! Hva skjedde med de åtte gradene og vårstemningen fra i går liksom? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag i sola! :sol:

Det ble aldri sol :snurt:

Her SNØR det!! Hva skjedde med de åtte gradene og vårstemningen fra i går liksom? :frustrert:

Du vakre vestland!

DET skjedde :ler:

-----------------------------

Ble jo som sagt ingen sol allikavel, men siden vi hadde opplett og 7grader så fikk vi da gått oss en lengre tur lell=)

Imorra har jeg invitert min snart 91år gamle farfar på lunch. Han er vel en av de menneskene som har betydd mest for meg opp igjennom livet, og jeg skammer meg litt for at vi sees så lite.

Farmor døde for snart 5år siden, og vi møtes stortsett bare i høytider og familiehappenings, men det er egentlig for sjelden.

Så da har jeg handla inn lutenfrie rundstykker til ham. Så skal vi kose oss med brødmat, te og litt slarving=) Blir koselig!

--------------------

Imorra skal den forbanna sengepolstringa vekk! Lillemannen min blir jo helt koko av den. Biter, tygger, river og drar i den. Har funnet ham UNDER den og på vei ut av sprinklene mer enn èn gang liksom! Og han snur seg i senga og koser seg en liten stund i krabbestilling eller i bro, før han blir sint/sliten og må "reddes" av mammaen sin :ler:

Kan jo ikke annet enn å le litt stille for meg selv, selv om det egentlig ikke er noe morsomt i det hele tatt!

Og om morningene ser jeg et par øyne som titter lekent opp over polstringa og lurer på om mamma er våken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H har også funnet ut at det er moro å kikke over sengekanten :fnise: Også det med å ligge på magen og slite seg ut... Ikke fullt så moro det da.

Kos deg i morgen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H har også funnet ut at det er moro å kikke over sengekanten :fnise: Også det med å ligge på magen og slite seg ut... Ikke fullt så moro det da.

Kos deg i morgen da :klemmer:

hehe..Jeg savner LITT den tida de bare lå å kikka, men bare litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*HURRAAA*

Snille sambo fiksa ny vogn til oss etter jobb=)

Har lenge hatt lyst på sportsvogn, og så snakka vi med ei som skulle selge si som vi ville se på. Han tok med vogna hjem slik at jeg skulle få se den før vi bestemte oss. Og jeg likte den veldig godt. Fine farger, god å trille, 3 hjul og grei lagringsplass. Og nå sa svigermor at hun gjerne ville sponse den! :danser:

Så da slipper jeg alt styr med å bære vogna opp og ned hver eneste gang vi skal ut (mini sover KUN i vogn på dagtid, så når jeg er hjemme, må han sove inne i vogn. Kan ikke ha ham ute pga beliggenheten)! Og i tillegg vil han gjerne sitte i vogna å se ut mest mulig, og nå kan han jo det=)

Så må ut å prøvetrille vogna i morra hvertfall.

Eneste aber er et ryggen ikke kan legges helt ned. Nesten, men ikke helt. Men mini sover godt i bilstolen sin, så da regner jeg med at han fint klarer å sove i nesten-ligge-stilling også=)

Imorra kan jeg sove til 9.15. Sambo må reise til jobb 9.30, men han ville heller stå opp tidlig på lørdag enn på søndag denne uka. Han skal nemlig ut med noen kompiser imorra. Så derfor er jeg våken nå! Skal vel finne køya rimelig snart allikavel tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk jeg en 7mnd gammel baby? :klø:

Idag har vi trilla laang tur, jeg, sambo, nurket og sambos foreldre. Vært ute i sola, kikka på hester, griser og kaniner (nurket brydde seg forøvrig svært lite om dyra :ler:), spist lunch og hele pakka. Vært en koslig dag!

Nå driver vennen å kjemper med ei tann. Vi kjente noe skarpt noe i munnen hans isted, og han har tygd på ALT i hele dag. Grein når vi la ham, og hadde en enorm appetitt. Han ville kun ha en halv porsjon grøt og 130ml mme til kvelds. Men måtte inn igjen med 200ml mme ekstra nå nettopp. Han grein så han hosta og var helt fra seg. Slukte flaska, gulpa endel og sovna momentant stakkaren! hehe

Håper vi får ei grei natt bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 7 måneder!

Er det første tanna eller? Er sikkert ikke så godt med de tennene som bryter fram nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for 7 måneder!

Er det første tanna eller? Er sikkert ikke så godt med de tennene som bryter fram nei.

Ja, det er første tanna hans=) Håper den har kommet frem imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare en kjapp tur innom før det bærer i seng! Har vært på kafè med noen venninner og kost meg=)

Skal innom dagbøkene deres imorra girls, akkurat nå prioriteres søvn først!

Må nemlig avvenne mini igjen..Nå har han våkna for flaske 4 netter på rad, og slikt går ikke i lengden :nei: *oh the joy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...