Gå til innhold

Hverdagsboka.


Ms.Blaise

Anbefalte innlegg

Home!

Har absolutt kost oss, men det er så utrolig deilig å komme hjem igjen til seg selv=)

Kom frem lørdagskveld, og etter å ha sjekket inn, stelt oss og pakka ut, hadde vi et lite vors på rommet vårt før vi dro videre på fest.

Var jo noen hyggelige mennesker dit vi dro, men vi havna midt oppe i et..kremt..ganske så pent og pyntelig vorspiel. Vi passa kanskje ikke helt inn? hehehe..

Byen var nedtur. Proppfulle utested hvor en nesten ikke kunne bevege seg, etter å ha stått 45min i kø. Dro og kjøpte oss ekkel kebab og tok kvelden.

Dagen derpå begynte bedre, men knallgod hotellfrokost. Senere gjorde vi oss klare til Pablo Fransisco. Var helt utrolig bra show, og vel verdt de nesten 500,- vi betalte pr hode! Satt lengt fremme og lo og lo.

Så dro vi ut å spiste på Italiensk restaurant, før vi ville hjem og se en film (slitne etter gårsdagen må vite=)). Men med en gang vi kom opp igjen på hotellrommet begynte sambo og spy. Han spydde og spydde og fikk feber og var generelt slapp og dårlig. Stakkars vennen min=(

Han er frisk igjen npda, så varte heldigvis ikke så lenge!

Var knalldeilig å kose med nurkeliten igjen! Han så helt sjokkert ut når vi dukka opp, men begynte fort nok å susse på meg, på sitt eget babyvis=)

Så nå sitter vi med hver vår laptop og nerder oss.

Og ja! Mini har fått barnehageplass :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med barnehageplass! Er du fornøyd med tilbudet dere fikk?

...eller, du er vel ute og trener og ser vel ikke dette på en stund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra tur, tross alt! Men det må være veeeldig merkelig å være borte fra knøttet... ;)

:hoppe: for barnehageplass!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med barnehageplass! Er du fornøyd med tilbudet dere fikk?

...eller, du er vel ute og trener og ser vel ikke dette på en stund. ;)

Takk for det!=) Joda, er fornøyde vi! En liten privat barnehage med 10barn på ca samme alder.

:slåss: HAHAHAH! Joda, jeg er ute å triller til den store gullmedaljen jeg skal jeg si deg=) Situps og rockering har det også blitt! Så det så!

:hoppe: for barnehageplass! Godt å ha det i orden.

Jaaa=) Kjempedeilig å slippe å tenke på det noe mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en bra tur, tross alt! Men det må være veeeldig merkelig å være borte fra knøttet... ;)

:hoppe: for barnehageplass!

:kose:

Merkelig, men også ganske deilig=) Den første natta sammen igjen derimot :sjenert: Da var det noen som holdt mamma og pappa oppe store deler av natta fordi han ville ha kos hele tiden. KUnne ikke engang legge ham ned i senga si i sovende tilstand. Måtte passe på at mamma var der må vite, og for å passe på det, må man ligge tett-i-tett under dyna :rødme: Meget koslig, men ganske slitsomt også!

Innom og oppdaterer meg! :jepp:

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Blir ei rolig og chill helg tror jeg=) And i`m lovin`it!

Ha ei fin helg du også Imlisøta=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært knallvær de siste dagene, så derfor har jeg naturligvis vært masse ute på trilletur, og mindre inne på Kg! Gleder meg så masse til det blir skikkelig sommer=)

Mini har fått en rød utslettflekk som driver å forflytter seg rundt omkring. Så den først ovenfor høyre tinning. Plutselig var den borte, for så å dukke opp igjen i panna, og skuldra of bak øra og rundt munnen and so on. Den er røs, glatt og har en bitteliten hvit nellelignende sak i midten! Er visst flere jeg kjenner som har sett det samme på sine små, men ingen som vet HVA det er! Myyyystisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg knekt! Kaputt! Sliiiten! Og amper til tusen.

Hvorfor? Jo, for lilletrollet mitt har vært klin umulig i hele dag.

Hadde lyst å hyle høyt her i sted, men kan jo ikke skremme babyen heller. Men ikke så enkelt å holde fasaden hele tiden nei.

Han har vært klengete i hele dag. Har knapt nok kunnet lagt ham ned i 5min før han begynner å grine mens han ser på meg med bedende øyne som sier; "Ta meg opp igjen mamma"! Skal opp å kose og sutre på samme tid, også skal han hvertfall ikke sove NOE. Og leike? Noooo way.

Han våkna 10.45 etter 45min søvn, og siden da har han egentlig skreket og sutra non stop. Har for saks skyld stått 2timer sammenlagt å vugga på den JÆVLA vogna frem og tilbake over dørstokken med en illsint og hylskrikende baby inni.

Han var ikke sulten, ikke tørst, måtte ikke rape, hadde nettopp fått ny bleie, og bøttevis med kos og klem. Hva i alle dager skal en sliten og rådløs mamma gjøre da?

Der står jeg. Sulten, frustrert, svettende, og sint. Endte med at jeg ringte svigermor og lurte på om hun ville passe ham noen timer. (Sambo har seinvakt og har vært på skolen i hele dag, så hadde ingen avlastning hjemme). Ellers hadde det nok sagt klikk i hodet mitt idag.

Så de har hatt ham litt over 1time nå, og kommer med han rundt klokka 19. Han er fremdeles våken, og nå er det for seint å legge ham for en liten dubb. Han nekter nemlig å legge seg før det har gått hvertfall 4timer fra siste dubb.

Jeg kan ikke fatte å begripe at han ikke vil sove? Han er jo tydelig trøtt som ei strømpe. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaargh!

Trenger jeg å nevne outfiten min idag?

Svart shorts til midt på leggen, sokker, slippers, sambos store gusje-grønne t-shirt, og håret i en flokete topp på hodet. Har selvfølgelig ikke på meg sminke eller bh heller. :skratte:

Vi kan hvertfall konkludere med at humør og vær passer særs godt idag

. --> Det regner i vinkel, blåser noe sykt, lyner og tordner, og grade stokken viser 3 stakkarslige røde. *Grrrrrrrrrrrrrrrrr*

Nå har jeg slappa av med spagetti og Friends og Kg.

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne dager er noe dritt ja! Man får bare lyst til å gi opp, i motsetning til ungen som bare skriker videre ;)

Bra svigermor kunne passe ham ei lita stund da!

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjipt med sånn drittdager. Man får lyst til å bare plassere grinerungen i et lydtett rom og la ham sitte der :sjenert:

Godt du fikk litt avlastning da, håper dagen i morgen blir bedre!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser deg for meg! ;) Stygt å le, men glad det ikke bare er meg som har slike dager innimellom!

Sludd her også, samtidig som jeg fortsatt er varm i kinnene etter lørdagens sol. Skal det aldri bli ordentlig vår? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånne dager er noe dritt ja! Man får bare lyst til å gi opp, i motsetning til ungen som bare skriker videre ;)

Bra svigermor kunne passe ham ei lita stund da!

Mange :klemmer:

Æsj, kjipt med sånn drittdager. Man får lyst til å bare plassere grinerungen i et lydtett rom og la ham sitte der :sjenert:

Godt du fikk litt avlastning da, håper dagen i morgen blir bedre!

:kose:

Aargh! Ja, jeg lovte meg selv at det ikke blir to tette :skratte:

Haha, ser deg for meg! ;) Stygt å le, men glad det ikke bare er meg som har slike dager innimellom!

Sludd her også, samtidig som jeg fortsatt er varm i kinnene etter lørdagens sol. Skal det aldri bli ordentlig vår? :klø:

Hahaha..Ja det var nok ikke et pent syn der jeg stod og freste som en sint katt! Sambo kom inn døra og lurte på hvorfor jeg ikke hadde begynt på middagen, siden han skulle på jobb! Da satt jeg fra meg vogna med hylskrikende unge på kjøkkenet sammen med ham, smelte igjen døra, og satt meg ned på sofaen i streik (kortvarig sådan :fnise: ).

Og tror ikke du at lilletrollet mitt begynte å le da?? Wææææææææææææ! TYPISK!! hehe

(Jada, jeg har PMS i tillegg).

Følte meg litt som Atle Antonsen. Fikk lyst til å banke en plante, eller bite ei pute :sjenert::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten min sovnet ikke før halv9. Èn time etter jeg la ham. Faen! Håper han klarer å legge seg tidligere fremover selv om det er lyst ute. Vi kan ikke ha rullgardin i vinduet pga mongovindu som da ikke kan åpnes helt. Og det er jo nesten litt viktig å ha en rømningsvei i tillfelle brann, om ikke påbudt!

Å jeg når ikke opp til gardinstanga om jeg så hopper i senga, så får ikke festa noe teppe. Får huske å be sambo om det imorra. Den som kunne vært 30-40cm høyere når det passet seg slik!

Nå har jeg og sambo spist stygge mengder taco, og sett på Wipeout og ledd mer enn på lenge. "Det e jag som e Angelica" hoho.

Tenkte på reklamen som sier at; "Du don`t need to have tacos only on Fridays you know". Og da lagde vi det med god samvittighet, og skylte ned hele stasen med glasscola og Munkholm. Det er jo tross alt Mandag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var det tid for ei dagbokrunde igjen..Vært ganske opptatt i det siste. Farta rundt på besøk, og så har vi hatt fint vær, så da prioriteres uteaktiviteter fremfor inneaktiviteter=)

Nå er jeg klar for noen dager på påskefjellet! Vi drar fredag morgen, og kommer hjem søndag kveld. Blir kos med mye god mat og hyggelig selskap. Så derfor har jeg kjøpt solbriller til mini, solfaktor 50, og en god kuldekrem. Da er han klar for bæremeisa=)

Mini har begynte å åle seg, og har såvidt smakt litt på krabbinga! Også går han fremover om vi holder ham i hendene :jepp:

Og 4 tannebisser er på vei opp i slow motion. Han klør, sutrer og rynker på nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...