Jump to content
Sign in to follow this  
Ms.Blaise

Hverdagsboka.

Recommended Posts

Ms.Blaise
Kos deg!

:slåss:

:ler:

Men altså, det var IKKE noe gøy!

Første gang småsutra han i en halv time før han godtok krava, men ikke i natt nei! Full hylings i over 1time. Tok han opp i senga vår og lå og koste med ørene hans(det elsker han), og strøyk ham over magen. Det hjalp litt i alle fall. Men tilslutt gråt han skikkelig sårt, og grein seg i søvn i armene mine. Da holdt jeg på å knekke sammen å begynne å gråte selv. Men var sterk, og idag våkna han heldigvis med et smil=)

Fortsetter under...

Ella*

Huff, det hørtes tøft ut... Men man må bare komme seg gjennom det, og det gjorde du jo. Håper neste natta går bedre :klemmer:

Ms.Blaise

Hatt en strålende dag med trilletur i nydelig vær, sammen med noen andre mødre og babyene deres.

Nå kommer snart et vennepar av oss til middag. Skal bare legge knøtten først=)

Hans første tann er fremdeles ikke kommet fram, men vi kjenner den ganske godt! Så håper den kommer snart, for mini har vært veldig sutrete og klengete de siste 3 dagene!

På menyen ikveld:

Spicy kjøttboller, parmakylling og pestopasta=) (Og ei øl :lur: )Nyyydelig!

Ms.Blaise

FAEN! Øynene renner, nesa er tett og jeg høres ut som om jeg har spist piggtråd eller noe. Også nyser og hoster jeg konstant! HVORFOR gikk jeg ut tynnkledd når jeg VISSTE at marsværet er forredersk? *dust*

Har hatt mye sol og greie grader (i forgårs hadde vi 12! grader og sol. Derfor lite klær). Nå vi jeg bare bli frisk igjen. Mini er også småforkjøla.

Sambo er på vors, og jeg koser meg med smågodt (koste meg med er stikkordet her :sjenert: )

qawerdtfyguhijokplåø¨øplokijuhygtfrdesdrftvgybuinomp,å.¨p,ominubyvtcrextvygbhrdxcytvuibonpml,åø.¨p,ominubvytcvuibjnkmpl,åpmkojnibhuvgycftxcygvuhbijnQ!

Ella*

Så kjedelig!

Du får ha god bedring :klemmer:

Det siste, var det en hilsen fra junior eller? :nigo:

Ms.Blaise
Så kjedelig!

Du får ha god bedring :klemmer:

Det siste, var det en hilsen fra junior eller? :nigo:

Nei, det hadde vært litt vanskelig siden han sovna klokka 8! hehe

Det var en oppgitt-over-alt-hilsen fra moi=)

Annonse

Guest itla

God bedring! :klemmer: Den vårforkjølelsen kommer ofte uansett, da, så får håpe det er det du får av denslags i år! :Nikke:

Ella*
Nei, det hadde vært litt vanskelig siden han sovna klokka 8! hehe

Det var en oppgitt-over-alt-hilsen fra moi=)

Jepp, tidspunktet var litt feil...

Det blir nok bedre :kose:

Ms.Blaise

Jaja, da har jeg hatt et skikkelig drittdøgn! Veldig tett og forkjøla, ufattelig trøtt, spydd litt, hodepine, rennende øyne osv. Legg på ei natt med lite søvn, så vet du hvordan jeg ser ut idag :skratte:

Hahaha..Faen!

Minimonsteret våkna halv 5, og var våken til 6. Da sov han til 7. Før det, så våkna jeg minst èn gang i timen av rotete srømmer og mareritt=( Svetta som en sliten sjømann, og halsen var full av slim. *hurra*Og ja, nevnte jeg at INGEN kunne hjelpe meg/oss idag? Sambo kom hjem klokka 7 på morrakvisten, så han måtte jo få sove litt, mamma og pappa var ute igår selv, så de gadd jeg ikke å spørre. Og svigers er vekkreist. Mine svigerinner og min bror bor i andre byer enn så lenge, og min lillesøster er bare 15år, og har null peiling på babyer.

Trodde jeg skulle dette helt sammen idag.

Men heldigvis så fikk jeg sovd litt på ettermiddagen mens sambo tok seg av mini.

vel, vel. Det var dagens syteinnlegg=)

*synes synd på seg selv*

Ella*

Stakkars deg :kose: Hørtes ganske forferdelig ut. Håper formen blir bedre raskt, og at noen kanskje kan avlaste deg litt i morgen :klemmer:

Ms.Blaise
Stakkars deg :kose: Hørtes ganske forferdelig ut. Håper formen blir bedre raskt, og at noen kanskje kan avlaste deg litt i morgen :klemmer:

Men nå har sambo vært å handla grandis til oss, så da ble det litt bedre. Også har jeg bøtta nedpå med ibux og c-vitamin, så formen begynner å stige litt heldigvis=) Får bare håpe at c-vitaminene ikke forårsaker diarè :skratte: Da går jeg til streik!

Ms.Blaise

Har så lyst på ny sofa!

Vi har to knallrøde 2,5 setere. De passer jo godt inn i stua mtp øvrig fargevalg, men kjenner jeg er klar for noe nytt. Bare så kjipt at vi må prioritere ting som nytt kjøleskap, tannlegetimer (har HVERTFALL 4 hull! Det blir 4.500,- bare det), og slikt først. *snufs* Kommer tilbake med link om drømmesofaen når jeg finner den :lur:

Ms.Blaise

Jeg kunnet tenkt meg to slike som denne

Nå er det vel heller lite sannsynlig at vi kommer til å bruke så mye penger på sofa, men det er jo lov å drømme litt da.

Men jeg kan godt ta til takke med en slik, og en slik jeg altså..

Noen som føler trangen til å sponse?

Edited by Ms.Blaise

Annonse

Guest itla

:ler: Jeg hadde nøyaktig én krone i lommeboka da vi var ute i dag, du kan få den? ;)

Åh, men skjønner deg godt... Skulle gjerne hatt ny sofa jeg også! Vi har funnet drømmesofaen i en butikk her i Oslo, men den koster 35 000. :eeeh: Det får bli når vi er rike og berømte. :roll:

Det høres jamen ikke moro ut å være deg akkurat nå! Håper formen kommer seg masse med Ibux og c-vitamin. :Nikke: Og at du får deg en god natts søvn... :klemmer:

Ms.Blaise
:ler: Jeg hadde nøyaktig én krone i lommeboka da vi var ute i dag, du kan få den? ;)

Åh, men skjønner deg godt... Skulle gjerne hatt ny sofa jeg også! Vi har funnet drømmesofaen i en butikk her i Oslo, men den koster 35 000. :eeeh: Det får bli når vi er rike og berømte. :roll:

Det høres jamen ikke moro ut å være deg akkurat nå! Håper formen kommer seg masse med Ibux og c-vitamin. :Nikke: Og at du får deg en god natts søvn... :klemmer:

Alle monner drar! hehe. Neida, du skal få beholde krona di selv=)

------------------

For ei herlig natt=)

Han sov fra 19.30 - 06.40 med kun en bitteliten oppvåkning. Han hadde trykt hodet sitt mellom to sprinkler og ville løs. Så idag er jeg uthvilt og mindre syk=)

Ms.Blaise

Skal til legen snart..Åh, så kjedelig!

Måle blodprosent, sjekke "ting og tang" også har jeg noen synsforstyrrelser som irriterer vettet av meg.

Dagens sang: Guns n`roses - Welcome to the jungle! Tøff sang=)

Ms.Blaise

Legetime overstått. Gratis vel å merke!? Jeg fikk jo en gratistime 8 uker etter fødsel, men det er jo over 5mnd siden. Får man flere gratis timer etter en fødsel? Jaja, det er ihvertfall helt greit for min del da :lur:

Anyway..Synsforstyrrelsene mine ble bekreftet å være Aura, eller øyemigrene som han kalte det. Altså varsel om migrene, men i mitt tilfelle kommer aldri selve migrenen. Men den kan visstnok komme om noen år, så jeg skulle være på vakt, og si ifra om "anfallene" etterfølges av hodepine og/eller oppkast. Da skal jeg få migrene medisin. Kjekt å vite!

Skyldes visst stress, gjerne kombinert med for skarpt lys/blinkende lys. Og siden jeg er en litt småstressa person på generell basis, skal jeg vel få det artig fremover :ler:

Og blodprosenten var på 13,3, så den har kommet seg betraktelig!

Nå sover herligheten min søtt i vogna si, mammaen sitter på KG og pappaen spiller x-box. Slapp familie? Nedda!

Skal faktisk bake litt etterpå. Imorgen er det nemlig min tur til å være lunchvertinne for 8mødre og deres babyer. Så da blir det grove rundstykker (forhåpentligvis selvlagede, ellers må jeg kjøre bort på Kiwi :sjenert: )

Edited by Ms.Blaise

Ms.Blaise

"Menn som hater kvinner"! En jævlig ekkel men råbra film. Var for øvrig sikker på at jeg kom til å spy i hele kinosalen av ei scene. Grusomt. Var kvalm til jeg la meg igår. Men gode skuespillerprestasjoner og en god handling så, det var på en måte verdt det=)

Imorra tiiidlig reiser vi til Trondheim og Pablo Fransisco, alkohyl, god mat, lange, late morninger står på programmet! :lur:

Åh! Som jeg gleder meg=)

Ella*

Den filmen så jeg også i går. Den var bra! Men som du sier, en del sterke scener..

God tur! :klem:

Ms.Blaise
Den filmen så jeg også i går. Den var bra! Men som du sier, en del sterke scener..

God tur! :klem:

MHM! Da tenker jeg hovedsaklig på verge-faenen! Han passa bra til rolla si han. Ekle, ekle mannen!

---------------------------------

Bager pakket, instruks-liste til svigermor skriblet ned, og jeg føler meg klar til å reise vekk=) wohoo!