Gå til innhold

Hverdagsboka.


Ms.Blaise

Anbefalte innlegg

Alle kvinns trenger vel en dagbok for å lufte frustrasjoner, gleder og alt annet relevant og ikke fullt så relevant pjatt.

Så her er min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ella*: Glemte jo å spørre deg om hvordan jeg får kalt linken noe annet enn det den gjør nåå? *sa noen teknisk geni?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..Våkna til masse hvit, ekkel, kald snø=( Og nå som det skulle bli vår da! :sukk:

Jaja, skal til sentrum å kjøpe nye gardiner og nye lys. Vil helst ha det beksvart på soverommet, og de vi har nå er en tanke eller to for lyse.

Og så kommer lillebror hjem fra militæret på perm, så skal vel innom å hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik: [ url=http://ettellerannet.no ]Ett eller annet[ /url ]

Men du kan jo også bruke linkknappen i menyen?

Og hei forresten! :blomst:

Edit: Du må ta vekk mellomrommene i koden da... ;)

Endret av Scheherazade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei=)

Takk for forklaring. Skal se om jeg får fiksa. Er skremt av mine egne manglende tekniske kunnskaper. Enda jeg har lagt inn dagboklink flere ganger før, går det visst rett i glemmeboka når det er gjort. Er helt rart!

Nå ligger nurkeliten å spreller på gulvet etter å ha spist ei heil skive uten skorper selvfølgelig. Han blir jo bare større og større, og det er litt skummelt.

dag må vi huske å søke barnehageplass til ham..Jada, vi er seeene=) hehe. Jeg legger all skyld på sambo :sjenert:

Fy fa.. i hel....! Nå fikk jeg det det skulle stå, men ingen link. GIVE ME MAGIC POWERS!

Endret av Ms.Blaise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt barnehageplass for leeeenge siden, jeg er stresset for at vi ikke får nemlig. ;)

Endret av Scheherazade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt barnehageplass for leeeenge siden, jeg er stresset for at vi ikke får nemlig. ;)

Jeg har litt mer naiv innstilling til aker og ting! Tenker at alt går seg til. Spørs om jeg ikke blir litt mer stressa når studiet mitt starter opp igjen til høsten! hehe

Men det er vel ikke "først til mølla"-prinsippet som gjelder?

[ url=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=396449]Dear Diary

Slik da? Kopier, ta vekk mellomrom foran url ([ url]) , lim inn. ;)

Du er en ordentlig knupp søta=) Takk, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg endelig fått ut fingern`og søkt barnehageplass. Det gikk jo lekende lett, selv for et teknisk geni som meg. Da slipper jeg å tenke no mer på den saken før i slutten av april!

Driver å surfer litt inne på Finn. Har litt lyst til å flytte slik at nurkeliten skal få eget rom. Men da vil vi eie, og siden vi begge er studenter, er det vel litt vanskelig å få lån i disse finanskrisetider? Men det er jo lov å drømme seg vekk litt da. Men det var jaggu meg ikke mye å drømme seg vekk med gitt. Sorry at jeg sier det, men det finnes noen skikkelig stygge hus der ute! Furu, border, grønne/røde/gule farger med mønster. Nips, brystningspanel, ROSA eller mosegrønne bad, blanke møbler med blonder ol. Æsj. Nå er det jo slettes ikke sikkert at VÅR smak faller i smak (heha) hos andre heller liksom, men det får da være måte på! Får ikke noe lyst til å gå på visning i slike hjem :sjenert: Kan ikke se for meg at jeg kunna bodd der.

Og så over til noe annet kjipt. Vår så ûberfantastiske svarte, litt senka Audi 95-modell er syk. Bil-kreft eller noe. (Bilen er kjøpt av ei gammel enke etter at hennes mann døde. Hvorfor en pensjonist velger å kjøre sort senka audi med monsteranlegg vites ikke, da den hemligheten avgikk ved døden bokstavelig talt).

Anyhu..

Her hutra jeg meg til butikken forleden dag uten jakke (!?!) i 0 grader. Skulle jo bare inn og ut av bilen kjempefort, så så ikke poenget med et unødvendig plagg. Effektivitet folkens!!

Videre. Der satt jeg på innfartsveien i 80km/t (90), endelig begynte vifteanlegget å varme opp bilen, The bloodhound gangs noget så perverse sanger på full guffe i cd-spilleren med en syngende meg til, så jeg koste meg egentlig masse. Men så! Vind i mitt hår? INNE i lukket bil? Hmmm..Noe er riv ruskende galt! Hva har skjedd?

Jo, der hadde det pokkers vinduet glidd ned!! Herre fader så kaldt det ble. Kunne jo ikke akkurat stoppe bilen heller.

Nå har sambo fiksa ei midlertidig løsning der han har bolta fast vinduet så det ikke kan rulles ned. Fra før av har vinduet på sjåførsida lidd samme skjebne, og kan heller ikke åpnes.

Veldig morsomt i bomringer, betalingsaut ol. Herlig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Em... Hakke jeg vært her ennå? :sjokk:

Huff da!

Men men, nå er jeg her *mine innlegg*

Håper du har en fin helg, med dugelig mannfolk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Em... Hakke jeg vært her ennå? :sjokk:

Huff da!

Men men, nå er jeg her *mine innlegg*

Håper du har en fin helg, med dugelig mannfolk! ;)

SHAME!!! on YOU!!

Nerra, går så bra så snuppis=)

Ja, han skal lage middag ikveld, og stå opp tidlig imorra=) hihi

Indo, da! :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser du fikk ordnet linken selv om jeg dro på hyttetur :)

Hm... Bilen høres ikke helt frisk ut nei! Ta en tur til legen kanskje? ;)

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjedelig med den bilen deres, selv om jeg måtte le litt av det hele. ;) Hørtes dyrt ut da...

God sove-søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du fikk ordnet linken selv om jeg dro på hyttetur :)

Hm... Bilen høres ikke helt frisk ut nei! Ta en tur til legen kanskje? ;)

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Men bildoktoren er jo så dyr=( Nei, vi får klare oss uten frisk luft enn så lenge! Får heller ha på vifteannlegget som lukter svidd gummi :skratte: FOR en bil=) haha

Haha, kjedelig med den bilen deres, selv om jeg måtte le litt av det hele. ;) Hørtes dyrt ut da...

God sove-søndag!

Fikk prisoverslag da. 1300,- for ny del, og 3-4000 for arbeidet :sjokkert: Og det er på det ENE vinduet!

Uaktuelt på såpass gammel bil!

Jeg lo ikke da, men kan le nå :fnise:

Har spist meg proppmett på Tikka Masala og smågodt. Fikk faktisk halsbrann av hele gildet :sjenert:

Nuvel, spist er spist. Er det ikke det man sier?

Nå ser jeg på gammel 90-talls film. "I seng med fienden". Men orka ikke slutten for filmen var kjedelig, så da ble det KG før lalletid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille lurveleven har begynt å spise brødskiver! Tygger og gaper og sier Nam nam til hver bit :rødme: Grøten er derimot et annet kapittel! Nå har han funnet ut at å blåse på grøtskjeen er kjempegøy! haha. Han er nemlig ikke spesielt begeistret for grøt, og spiser det kun om han er kjempesulten :sjenert: Og der sitter jeg - idioten - og lager brum-brum lyder slik at han skal få lyst å åpne munnen, mens han egentlig bare ser dumt opp på meg og lurer på hva i alle dager muttern styrer på med! hehe

Gutten vil ha motstand i maten sin, og ikke ren purè ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...