Sekretæren Skrevet 9. april 2009 #141 Del Skrevet 9. april 2009 God påske!! :sol: :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 9. april 2009 God påske LIndaPinda Goood påske,DD!! Har allerede hatt 6 dager fri jeg... (å være lærer har noen deilige fordeler ) tilbake!!! To kjoler høres ikke dumt ut Jeg planlegger å få sydd min kjole slik at den kan sys om seinere, hvis jeg har hjerte til å klippe i den da Oooo...smart!! Skal selge min etter bryllupet jeg Sitter og klør i fingrene etter å bestille kjolen....må tenke pittelitt til først God påske! God påske,Muffin!! Håper du får det kjempefint hvor nå enn du er i verden i ferien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 9. april 2009 God påske!! :sol: :sol: GOD PÅSKE;kjære deg!! Takk for koselig hilsen! Ønsker deg myyye tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 15. april 2009 #144 Del Skrevet 15. april 2009 No nærma de sej her Linda Ikkje lenge igjen no til du blir Fru He ikkje vore so aktiv her inne i det siste sida me e inne i ei lita "pause" til juni og NY :rødme: Håpe du hadde de fint her heime på Sunnmøre, og at du fekk nyte tida med famila di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 #145 Del Skrevet 15. april 2009 Har du bestilt fra Nordstrom før? Bestiller du til en postboks i USA eller noe da? :klø: De leverer jo ikke til Norge...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2009 #146 Del Skrevet 15. april 2009 17 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 15. april 2009 No nærma de sej her Linda Ikkje lenge igjen no til du blir Fru He ikkje vore so aktiv her inne i det siste sida me e inne i ei lita "pause" til juni og NY :rødme: Håpe du hadde de fint her heime på Sunnmøre, og at du fekk nyte tida med famila di No ekje det lenge igjen nei!! Skjønna det med NY...men det e no ikkje så lenge til det heller Har du bestilt fra Nordstrom før? Bestiller du til en postboks i USA eller noe da? :klø: De leverer jo ikke til Norge...? Tjohoo! Jeg bruker Jetcarrier,som er heeeelt geniale... 17 dager igjen!! Weeehoooooo!!! Jeg gleder meg SÅ fælt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2009 #148 Del Skrevet 15. april 2009 Nå er det jammen ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er så spent!! Og så gleder jeg meg veeeeldig til utdrikkingslaget mitt....har noen veldig flotte venninner som er veldig lure om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2009 #150 Del Skrevet 15. april 2009 Så gøy! Tror og håper du får et herlig utdrikningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2009 #151 Del Skrevet 15. april 2009 Ja det blir vel ikke lenge igjen til utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 15. april 2009 #152 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Utdrikningslag?? :klø: Hva er det???? Lure venninner?? Endret 15. april 2009 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er riiiimelig sikker på at du ikke er så veldig uskyldig,Silje!! Jeg gleder meg skikkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. april 2009 #154 Del Skrevet 16. april 2009 Siden det bare er 16 dager igjen ( :hoppe: !!!!) må utdrikningslaget komme snart ja.. Håper venninnene dine lager en herlig dag for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har verdens beste venner (det sier vel alle ), så jeg er kjempehappy bare av å se dem! Vi var på Sharifs i går og kjøpte+fikk satt på sommerdekk. Vi sparte 4500 kroner på å dra til Lillestrøm fremfor å kjøpe her på Hamar! Jeg har fått skoene,de var driiiitlekre....og veldig gode på Lillebollen min har fått seg pensko og skjorte til peneantrekket sitt..han blir så nydelig! Jeg har kjøpt meg det som manglet av sminke og løse vipper Er så spent på spraytan!Gleder meg til å bli instant brun Og så skal Silje work her magic på håret mitt også,det blir digg! Shit,det er bare 16 dager igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg bestilt kjolen!! Wehooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2009 #157 Del Skrevet 16. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 17. april 2009 Bonjour,mes amis!! Håper alle har det bra.. Jeg har seriøst verdens beste jobb! Er så moro å følge med på elevene mine når de vokser til Og de vokser fort! Og så er de så innmari søte og gode I dag skal jeg og min elskede på date .... Først middag på restauranten vår,så kino etterpå. Gleder meg! Og vet dere hva..; i går kom han hjem med roser!! Da smelter jo jeg da... Her er linken til undertøyet jeg har bestilt! Skal ikke bruke bh under kjolen,den blir til natta BH'en.. Trusen & strømpeholderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. april 2009 #159 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Snasent undertøy Og så koselig med date! Søt mann du har :rødme: Endret 18. november 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. april 2009 #160 Del Skrevet 17. april 2009 Snasent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå