Gå til innhold

~~my world~~

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Jeg var sånn smått verpesyk på Poden og Svigerdatters vegne, men jeg tror jeg klarte å holde munn og ikke mase for mye om barnebarn.

Må bare si det at det er kjempeflott å få være bestemor, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Middag blir restefest etter helgen! Godt at mannen får lønning i morgen sier jeg bare! :fnise:

Jeg klarte å lese at middagen ble rentefest, begynte å lure om dere hadde fått skattepenger allerede eller noe? :klø: :ler:

Blir så spennende med prøving hos dere altså, slutter du med piller etter Kreta? Her er det trange tider om dagen, jeg får ikke studielån før på fredag, og Blåmann får ikke lønn før 20. Har jo sparekonto, men har ikke lyst å grave i den før jeg absolutt MÅ, og foreløpig har jeg 400 igjen på konto, så det er fremdeles muligheter. Heldigvis er fryseren ganske stappfull, de fleste regniner er betalt (bortsett fra en MasterCard jeg hadde glemt :sjenert: ) så vi skal nok klare oss fint. Godt vi har begge foreldrepar i nærheten også :jepp:

Håper du har en fin dag, Mjau-mjau, en ekstra :klem: og :blomst: til deg fordi du er så hyggelig og god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::duskedame: MÅTTE BARE DANSE LITT FOR 10 SIDER :duskedame::hoppe:

Tusen takk for KJEMPEkoselige innlegg!!

Jeg LOVER å svare på alle innlegg når jeg kommer hjem i kveld!! :jepp:

Har det litt travelt nå, skal gjøre meg ferdig på jobb for så å ta sol og møte mannen til middag ute (hans lønningsdag i dag :lur: ) Det blir ikke noe fancy altså, bare en liten matbit før han må på møte med jobben i kveld. Men synes han er veldig snill som tilbyr seg å møte meg til en matbit ute før møtet begynner sånn at jeg slipper å spise alene da :rødme:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kospia: Jeg skal huske å hilse mannen fra deg! :jepp: Sant som du sier, man må gjøre det som føles rett for seg selv. Mammaen min var 4-barnsmor i en alder av 27!! :hakeslepp: Så mange trenger ikke jeg - selv om det har vært veldig moro med mange søsken!

Cupcakes: Godt at nevøen var med på å få broren din på rett vei i livet, det er ingenting som er så galt at det ikke er godt for noe :enig:

Vi skal til et lite sted som heter Georgioupolis

Det er liten landsby som ligger ca 30 min kjøring fra Chania. Er ikke så mye kjas og mas der som de større turistbyene - bare sol, strand og avslapping! :strix:

Bettie: Det er jo sjarmerende med litt "masing" da! :) Besteforeldre er også veldig stas - jeg forguder mine! :jepp:

Blåmor: :helen: for blomst og hyggelige ord! Blir nesten litt rørt jeg! Sender en god :klem1: tilbake som takk!

:ler: Må bare le litt av rentefest! :fnise:

Jeg dropper pillene etter jeg er ferdig med det brettet jeg er på nå, skal vi se - tror det er igjen en uke+to dager med "vanlige" piller og 1 uke med sukkerpiller. Er det sånn at systemet ikke trenger tid til å stabilisere seg så har jeg vel da EL ca den uken vi er på Kreta (vet at det skal VELDIG mye til da så tror ikke det skjer, men for noen gjør det jo det!).

Kjedelig å være blakk, jeg er for tiden rakafant etter at livsforsikringen ble trukket på mandag så er jeg så heldig å ha minus på kontoen :( Enda godt at mannen fikk lønn i dag! :hoppe:

----------------------------------------------------------------------

Endelig hjemme igjen! Vært en laaaaang dag på jobb og føler på meg at dette blir en enda leeeeeengre uke... :(

Fikk tatt sol etter jobb da, føltes veldig deilig!! Men jeg må :ler: litt av de "snakkende" solsengene... Syns de er litt teite!!

Traff mannen i byen også så da spiste vi sammen før han måtte tilbake på jobb, ble noe så spennede som burger king - huff, godt det ikke er ofte vi spiser sånn mat. Men må jo igjen understreke at jeg synes det var veldig koselig av mannen å spise med meg da :)

Føler for å trimme det av seg med engang. Lurer på om jeg skal ut å tusle meg en tur etterpå, men ble så daff og har en hodepine liggende og lure så får se hva jeg orker litt senere. Var på tusletur i går da, var kjempegodt og da pushet jeg opp tempoet litt også så jeg brukte 15-20 min på en runde jeg vanligvis går på 30 min. Jeg går heller fort enn å jogge, jogging humper så fælt og gir meg hodepine av en eller annen merkelig grunn...

Tenkte jeg skulle titte innom noen flere dagbøker nå!

So long!! :vinke:

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

så koselig med middag ute i dag selvom det bare var burger king, er tanken som teller da ;) pumping og humping når man jogger og løper vet jeg alt om..fryktelig irriterende..også føler man skikkelig at puppene hopper over hodet nesten :fnise:

hihi, snakkende sol seng :ler: spør den deg om du vil ha det varmere eller sånne ting da? :) har ikke tatt sol på mange år så har aldri vært borti senger som snakker jeg...

vi vurderte også å dra dit.,men valgte platanias..men vi bor midt på stranden da så det veier opp for det igjen.. men bildene fra der dere skal så kjempe fine ut på nettet så dere får det nok super deilig der nede :jepp:

jeg føler også at dette kan bli en veldig lang uke..og tror nok 17. mai bare blir en slappe av dag for min del..jobber hver eneste dag denne uken, untatt 17. da ;)

ha en flotters kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med middag ute i dag selvom det bare var burger king, er tanken som teller da ;) pumping og humping når man jogger og løper vet jeg alt om..fryktelig irriterende..også føler man skikkelig at puppene hopper over hodet nesten :fnise:

hihi, snakkende sol seng :ler: spør den deg om du vil ha det varmere eller sånne ting da? :) har ikke tatt sol på mange år så har aldri vært borti senger som snakker jeg...

vi vurderte også å dra dit.,men valgte platanias..men vi bor midt på stranden da så det veier opp for det igjen.. men bildene fra der dere skal så kjempe fine ut på nettet så dere får det nok super deilig der nede :jepp:

jeg føler også at dette kan bli en veldig lang uke..og tror nok 17. mai bare blir en slappe av dag for min del..jobber hver eneste dag denne uken, untatt 17. da ;)

ha en flotters kveld :klemmer:

Pupper over hodet ja - know the feeling! Har et lite håp om kanskje å få brystreduksjon etter graviditet. Har hørt at det er lurt å vente til etter det! Befriende deilig hadde de iallefall vært!!

når de gjelder den o'store snakkende solseng så slenger den kommentarer hver gang du trykker på en knapp :fnise: F.eks. justerer ansiktssol og vifte! Veldig morsomt!

Har vært samme sted på Kreta to ganger tidligere, og har hatt det knall så gleder meg virkelig til å reise tilbake igjen! :hoppe:

Unner deg virkelig en slappe-av-dag 17. mai! Kos deg masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blåse: GRATULERER MED 1-ÅRSDAGEN TIL DEN SØTE PUSEKATTEN MIN :bursdag:

Skal sørge for at pusen får litt ekstra god middag i dag :jepp:

Det har han fortjent, kun av den grunn at han er så utrolig søt!!

Bursdagsgave, som mest sannsynlig blir nytt klatrestativ (han har jo ramponert det han har), får bli når jeg har fått lønning om en ukes tid.

I går når jeg kom hjem hadde pusen tydeligvis hatt aktivitetsdag på badet :fnise:

Hårstrikker lå strødd over hele badegolvet og øredobbene mine fant mannen under vaskemaskinen der han krøp rundt på alle fire med lommelykt :fnise:

Men det største "problmet" oppdaget jeg i dag morges når jeg ikke kunne finne p-pillene mine. De har han tydeligvis også klart å få tak i!! Jeg hadde ikke tid til å lete i morgenrushet så får ta meg en runde når jeg kommer hjem. Om jeg ikke finner de så får jeg vel bare slutte nå da! :hakeslepp:

Noen som vet om det er bivirkninger ved å slutte sånn midt i et brett? :klø:

Det ble ingen gåtur i går, tok meg en god varm dusj og sløve på sofaen - herlig!

Blææææ, bare onsdag i dag.... :(

Denne uka tror jeg ALDRI tar slutt!! Gleder meg fryktelig til helg og neste uke - da har jeg fri torsdag og fredag :hoppe:

Middagsplaner i dag er hjemmelaget betasuppe, så jeg skal kose meg i grønnsaksavdelingen på butikken for å finne gode ingredienser! :jepp:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-mjau

Jeg tar sol av og til, men der jeg går er det ingen snakkende senger :ler:

Morsomme katten din som har hatt aktivitetsdag på badet. Får bare håpe den ikke har spist opp p-pillene dine :fnise: Uff nei, da hadde dere nok merket det, for da hadde den vel blir syk i beste fall.

Så veldig fint ut der dere skal. :jepp:

Og :bursdag: til :catmilk: din som fyller 1 år i dag :bursdag:

Ha en fin dag mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

hei :vinke:

:hoppe: 10 sider :hoppe::bursdag: pusen din :bursdag:

jeg har også veeeelgid lyst til å ta brysreduksjon, men har ikke tenkt til å gjøre det før man er ferdig med barn og amming..de flytter jo på så mye der at det ikke alltid er like lett å amme...også kjenner jeg ei som hadde pupper på str. med mine, og etter at hun var ferdig med amming og sånn ble de faktisk MYE mindre, hun har tatt silikon i de nå :rolleyes: så også en grunn til å vente og se ;) og passe bikiniene jeg har bestilt er det plutselig mye lettere å finne noe som passer å da er det ikke så ille lengre synes jeg ;)

hihi..må le av kattehistorien din igjen jeg, genial kattepus :skratte:

legen sa til meg at det bare var å slutte midt i brettet eller hvor nå en var i det når man ville slutte på p-piller så er ikke noe farlig om du ikke finner pillene dine :jepp:

håper middagen smaket og ha en strålende fin kveld! :)

forresten; nå sitter pusejenta mi nesten i vinduskarmen..hun klarte ikke å bestemme seg for å gå inn eller ut nå, så å sitte på armlenet på stolen og strekke seg mot vinduet var vist best :fnise:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter kan virkelig ha aktivitetsdager, ja. Kom hjem en gang pus hadde fått tak i dorullen. Det var mye papir for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Innom for å ønske deg en fin 17 mai :flagg: og en god helg for jeg tar pc fri til mandag :klem:

Kommer sterkere tilbake neste uke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for feiring av mine 10 sider!! :hoppe:

Bettie: Kjenner til dopapir-fenomenet ja :fnise:

Cupcakes: Er det sant det om venninnen din? Mindre pupper etter amming og fødsel? Så fantastisk! Det håper jeg skjer for meg og!!!

Ulva: God 17. mai :flagg: til deg også!! Håper du får en strålende helg sammen med moren din!! hipp hipp hurra!

Jeg fant igjen brettet (eller rettere sagt mannen fant det igjen :fnise: ) Så da blir det til at jeg fullfører det før slutt. Bare en uke igjen nå før TR-uke :hakeslepp:

I går løp kvelden helt fra meg... Plutselig var klokke mye!

Fikk laget betasuppe som jeg og mannen koste oss med til middag også ringte telefonen min i ett sett. Planer for helgen og neste helg måtte legges med venner :jepp: Og vips så var det tid for Gossip Girl og Ugly Betty!

Ble invitert til 17. mai frokost hos et vennepar, så det tror jeg at vi takker ja til. Mannen var litt skeptisk for å stå opp tidlig, men kjenner jeg den morgenfuglen rett så skulle vel ikke det være noe problem! Får nok overtalt han, det er jo 17. mai bare en gang i året så er jo litt hyggelig å finne på noe! Senere skal vi møte noen flere venner i byen og på kvelden har vi bestilt bord på restaurant for å spise - gleder meg :)

Håper bare bunaden fortsatt passer, men den passet i oktober så jeg skulle tro det...

Etter jobb i dag blir det soltime, handling av litt mat og diverse til helgen, middag (som jeg ikke helt hva skal bli enda), rydding, vasking av klær også orker jeg forhåpentligvis å se semifinalen av MGP og håper og tror at Alexander går videre :jepp: Hvis ikke så blir det iallefall en frytkelig trist MGP-fest på lørdag... :(

Må få unnagjort litt her jeg, men rekker forhåpentligvis innom en tur i morgen.

Hvis ikke så får dere ha en fantastisk flott 17. mai helg :flagg: med :ball:, MGP og alt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

jepp, trodde ikke helt på det selv i starten for det kunne da ikke være mulig tenkte jeg..men joda fult mulig var det vist og hun er levende bevis på det..så er jo lov å håpe at det skal skje med oss også da :lur:

blir nok en veldig koselgi 17. mai feiring på dere :Nikke: og bunaden passer helt sikkert! :)

ha en fin kveld mjau-mjau!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Divina

Hei mjau-mjau! Tenkte jeg skulle titte innom boka di :)

Er du prøver du også, siden du henger på prøvedagbøkene? :ler:

Ser du har en pusekatt, er litt misunnelig! Jeg elsker katter, men har en samboer som ikke liker dem..og leiligheten vår er altfor liten til å ha husdyr. Håper på å få lurt ham til det en gang vi får oss hus og hage :jepp:

Ønsker deg en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om dere får en ordentlig koselig 17.mai-feiring. Her er Blåmann opptatt frem til ca 14 på dagen, men jeg skal i byen for å se på toget sammen med venninne H, og til mormor og morfar etterpå på eggedosis. På kvelden håper og regner jeg med at det blir grilling et eller annet sted. Jeg er så glad i 17.mai, fordi jeg elsker å gå i bunad. Gleder meg allerede :hoppe:

Goood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mjau-mjau :hallo:

Så koselig det må være å bli invitert til 17 mai frokost, tenker du får overtalt mannen jeg :jepp: det må jo være en flott start på dagen.

Ønsker deg en flott 17 mai feiring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-mjau

Håper du har hatt en fin og en flott 17 mai :flagg: Ble vel en skikkelig 16 mai fest også :digge:

Det ble det her i stua også. Kjempeherlig med norsk seier i Grand Prix. Bare helt rått :duskedame:

Ha en fortsatt fin dag Mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...