Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: SEIER SEIER SEIER :hoppe: :hoppe:

Utrolig spennende kamp i går, og helt ærlig så trodde jeg ikke det skulle gå!

Men Oh Ah Sapara ordnet opp :jepp:

--------------------------

Mandag igjen i dag... :(

Men er jo kort uke med fri på fredag så skal vel komme meg gjennom! :jepp:

:sol: skinner i dag, så skal lage kjapp middag og prøve å dra med meg mannen ut på rusletur etter jobb. Er så godt å kjenne at våren er her!! :strix:

Middag blir da karbonadesmørbrød med speilegg - godt og enkelt!

Gleder meg allerede til helga som kommer, da tar vi turen til det blide sørland :biggrin: Skal være med et vennepar og bebisen deres. Blir kjempekos!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mjau-mjau :vinke:

Høres ut som du har hatt en fantastisk helg, med god mat , shopping og sing star :danser: Moro med slike jentekvelder :jepp:

og Rosenborg vant, selv om jeg trodde at LSK kom til å vinne da jeg så første runde av kampen. Nå ligger vi først på tabellen :duskedame:

Ha en flott dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Høres ut som du har hatt en fantastisk helg. Og jeg er helt enig i at pizza er godt når man er fyllesyk :jepp:

Nå er det veldig lenge siden jeg var det da, ettersom jeg ikke drikker lenger. Men husker godt at pizza smakte knallgodt dagen der på :jepp:

Så din nesten trønder: Gratla med seieren i går :smilyblomst: Nå har jeg sagt det inne hos meg, hos Kospia og her. Nå sier jeg det ikke mer :ler:

Håper og tror(evig optimist) at noen snar kan gratulere meg også. :jepp:

Synes Blåmor har valgt seg feil lag jeg da :sjenert: Også håpet jeg at vif hadde tapt. Særlig etter lsk kampen hvor jeg fikk den ene skadefro meldingen etter den andre av min vif supporter av en bror. Tilogmed bilde av tabellen sendte han meg :kjefte: Sender ALDRI sånt til han jeg,og jeg svarer han aldri.

Ha en fin kveld Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva: Kommer nok gratulasjoner til deg snart og! Og jeg håpte også at vif skulle tape. Liker ikke vif så godt... Litt for mange ekle vif-supportere jeg har møtt opp igjennom - selv om det absolutt finnes unntak! Har jo mannen, og svigermor og mange venner av de som er fantastiske mennesker!

Kospia: Først på tabellen er knall!! :duskedame:

---------------------------------------------------------------------

Så var det allerede "lille-lørdag" :jepp:

Sløver hjemme i dag, mannen jobber sent og jeg skulle egentlig ha pakket til helga... Men sofaen var så gooooood! ;)

Svigerfar har henta pusekatten så stille er det i huset og... Merkelig det der, er så vant til at han tasser rundt.

I morgen reiser vi til sørlandet, blir godt å komme seg litt bort så jeg gleder meg masse!! :hoppe:

Kommer hjem på søndag, håper vi rekker hjem til RBK-FFK (mener jeg det er på søndag iallefall)!

Om jeg ikke rekker innom i morgen så vil jeg ønske dere en riktig god lang-helg!! :vinke:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Takk for helgehilsener! Blir knall - det er jeg sikker på!! :jepp:

Måtte bare innom KG en tur før jeg reiser :fnise:

Kun 5 timer og 10 minutter igjen til helg!! :hoppe:

Har egentlig ikke noe spennende å fortelle, bare at livet egentlig er ganske deilig for tiden! :biggrin:

Ok, noe litt spennende har jeg å fortelle da:

Jeg og mannen har snakket om å slutte på p-pillen i løpet av sommeren, og jeg tror jeg har bestemt meg nå! Selv om vi har det litt sårt økonomisk nå så er det jo iallelfall 9 måneder vi har å rette det på. Og mest sannsynlig enda lengre også, i og med at jeg har gått på pillen i mange år så kan det jo ta tid til "systemet" stabiliserer seg...

Så tror det bare blir 3 uker til på pillen også er det slutt! Må bare slippe hemmligheten om bestemmelsen for mannen først, og da vil jeg finne riktig anledning!

Har luftet det for mine nærmeste venninner og de syntes dette var kjempemoro! :fnise:

Samtidig er det jo kjempeskummelt, men tror egentlig aldri det helt passer å bli gravid - er alltid noe man har lyst til å være med på eller gjøre som ikke er like gjennomførbart som gravid! Lyst til å fortelle mannen så snart som mulig at jeg har bestemt meg, men tror ikke det blir i helga da vi vil være sammen med andre så og si døgnet rundt... Men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :ler:

God helg jenter!! Kos dere masse - det skal jeg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :duskedame::hoppe: Kanskje vi til slutt havner i samme terminklubb :hoppe: Nå ble jeg glad :jepp:

Kanskje det ;) Det blir spennende å slutte! Litt skrekkblandet fryd i grunn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

God mandag alle sammen!!

Håper alle har hatt en like fantastisk helg som meg!! :jepp:

Har kost meg i strålende sol og faktisk fått t-skjorte skille! :fnise:

Var litt for kald trekk til å sitte i singlet så da ble det sånn...

Har ikke gjort så mye annet enn å kose meg i sola, spist masse god mat og drukket god drikke. Veldig deilig i grunn!!

Kom hjem ganske sent i går så rakk bare den siste halvtimen av RBK-FFK, men resultatet ble jo sånn som jeg håpet!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: SEIER :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg klarte jo ikke å holde meg med å vente med å fortelle mannen om bestemmelsen min da :rødme: Og han ble veldig glad!! :biggrin:

Så nå får bare planleggingen begynne! :jepp:

Har bestemt oss for å kutte pillene om ca 1 måned. Har et brett jeg begynte på nå på fredag men når det er ferdigspist så er det adios! :vinke:

Gleder meg faktisk veldig!!

Selv om bekymringene for økonomi og alt annet er tilstedeværende.

Men nå har både jeg og mannen fast jobb og egen leilighet - og det finnes jo mennesker med barn som klarer seg med langt mindre!

Den største bekymringen er egentlig at ingen av oss har førerkort og bil, men skal prøve å få mannen til å begynne med kjøretimer nå så burde jo den være i boks til den lille kommer til verden! Dyrt er det, men vi skal nok klare å få det til :jepp: Her vi bor nå så trenger vi egentlig ikke bil og førerkort, men ser jo det praktiske i å ha det når vi skal bort på besøk og diverse...

Nå skal jeg lunsje!

God mandag!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-mjau

Nå må jeg ta meg en tur innom deg før jeg logger meg av for en stund. Må få gjort noe annet enn å sitte her også :jepp:

Så bra at dere har hatt en så fin helg på sørlandet. Broren min var også på sørlandet i helgen og fortalte om herlig vær :sol:

Så bra at mannen din var enig i bestemmelsen din og ble glad for den :babysmokk:

Og gratla med RBK nok engang :blomst:

Ha en fin dag Mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at mannen din var enig i bestemmelsen din og ble glad for den :babysmokk:

Er vel egentlig mannen som har pusha mest, men har ikke følt meg klar - før nå! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse-masse-masse-masse å gjøre på jobb i dag!!

:bond: Føler jeg går rundt med selv!!

Skal på middag til en venninne etter jobb i dag så rekker ikke skrive noe særlig her i dag!

Dere får ha en fortreffelig dag!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag - nye muligheter!!

I dag er det heldigvis litt stillere på jobb, i går var det nesten litt texas her!!

:sol: i dag også!! Er så deilig med vår og sol :strix:

Var på middagsbesøk i går, fikk servert fiskeboller! NamNam!

Mannen var også med og vi bestemte oss for å tusle hjem etterpå, så da ble det en deilig gåtur på ca 40 minutter. Var kjempeherlig! Men kjente jeg hadde tatt på meg altfor mye klær for selv om det begynt å li mot kveld så varmet sola godt!

I dag skal jeg og en kompis på Ullevaal på :ball: kamp! Håper virkelig RBK kvitter seg med Ullevaal-spøkelset og knuser Lyn i dag :lur:

Kampen begynner veldig sent, men er ikke så ofte jeg har mulighet til å se RBK "live" bosatt på Østlandet som jeg er så det skal jeg vel holde ut!! :hoppe:

Byr kompisen min på middag før vi drar til stadio - uten mat og drikek duger helten ikke! :fnise:

Blir noe så lettvint som en "oppfrisket" frossenpizza, dvs tilsetter litt pølse og ost og krydder - blir litt mer spennende sånn sett!

Snakket med mannen om førerkort har jeg gjort og, men han måtte tenke litt på det sa han.... Han hadde en dårlig opplevelse med faren da han begynte å øvelseskjøre og da ble alt lagt på is... Men jeg håper han får tenkt seg fram til det svaret jeg vil ha! JA!

Jeg har sagt jeg kan betale lappen, synes i grunn det er rett og rimelig i og med at det er jeg som maser (og er for pinglete til å gjøre det selv) og at jeg tjener litt mer enn han. Har bestemt meg for å la han få litt betenkningstid så får jeg hinte frampå igjen om en uke eller to...

Får nesten gå til lunsj jeg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Bare innom en liten tur for å ønske deg lykke til i kveld :ball:

Har hatt det travelt i dag med å endre navnet mitt på FB og snakke med folk og sånn. Mye å sette seg inn i.

Kommer sterkere tilbake i morgen håper jeg.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...