Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

har spurt han om han vil at jeg skal stelle i stand noe, men det hadde han ikke så veldig lyst til..han er igrunn ikke så veldig opptatt av så mye oppmerksomhets ting og tang..har litt lyst til å kjøpe det speilreflekskameraetn han ønsker seg også overaske han med årets første tur på hytta på fjellet hvis han vil :jepp: tror nok han hadde satt like stor pris på det som en stor fest igrunn... men vet ikke helt jeg..er jo så mange andre folk som har sine forventgninger til 30 årslåg også....

:hoppe: og :danser: og :duskedame: litt for at dere slipper å være prøvere så kjempe lenge og at kanskje lille nurket blir til allerede nå til uken ;)

så snille mann du har da, er litt deilig å ligge rett ut av og til og da er det veldig snilt å ha en mann som kan ornde det som ordnes må :Nikke:

ha en fantastisk flott tur! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å som jeg gjerne skulle ha vært med til Kreta *sukk*, håper dere får en fantastisk ferie :) Slapp av og nyt dagene der nede mjau-mjau.

Hvem vet, kanskje kommer du hjem og er gravid også :lur:

Ser ut som du har masse bra lesestoff med deg :jepp:

:klem:

Tusen takk! :)

Kanskje det :lur:

:vinke: Mjau-Mjau

Jeg leser alle de seriene der, men har ikke begynt på morshjerte ennå da.

Ut fra hvem jeg synes er best av de du har på lista di:

1: Novemberbarn

2: Polarnetter

3: Fossefall(litt treg start, men kommer seg)

4: Krusesagaen

Kan jo ikke uttale meg om Morshjerte ennå, men tror den er fin. Arvesynd av samme forfatter var jo bare sååå fin. :)

Du går ikke i surr vett du. Jeg leser haugevis av serier, og går ikke i surr. Veldig fint med de som begynner en bok med: Dette sluttet siste bok med. Da kommer man fort inn i handlingen igjen.

Ha en fin dag mjau-mjau :klem:

Enig i listen din Ulva :jepp:

Men har ikke begynt på krusesagaen enda, så vi får se om den faller i smak.

Jeg er også veldig glad i de som begynner en bok med: Dette sluttet siste bok med.

Morshjerte synes jeg er veldig fin, iallefall første bok! Gleder meg til neste kommer! :hoppe:

har spurt han om han vil at jeg skal stelle i stand noe, men det hadde han ikke så veldig lyst til..han er igrunn ikke så veldig opptatt av så mye oppmerksomhets ting og tang..har litt lyst til å kjøpe det speilreflekskameraetn han ønsker seg også overaske han med årets første tur på hytta på fjellet hvis han vil :jepp: tror nok han hadde satt like stor pris på det som en stor fest igrunn... men vet ikke helt jeg..er jo så mange andre folk som har sine forventgninger til 30 årslåg også....

:hoppe: og :danser: og :duskedame: litt for at dere slipper å være prøvere så kjempe lenge og at kanskje lille nurket blir til allerede nå til uken ;)

så snille mann du har da, er litt deilig å ligge rett ut av og til og da er det veldig snilt å ha en mann som kan ornde det som ordnes må :Nikke:

ha en fantastisk flott tur! :sol:

Hørtes ut som en knall gave! Og dersom han ikke er av typen som liker oppmerksomhet så er det jo ingen vits i å lage det!

Krysser også fingrene for at vi ikke blir prøvere så veldig lenge, rykker litt i eggstokkene nå :fnise:

Han er veldig veldig snill! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Så spennende det skal bli å følge med deg utover, og om det snart er en liten :babysmokk: på vei.

Når det gjelder serier, er det disse du leser? Eller leser du flere? kan anbefale jordmoren. Den kommer en gang i måneden og det har kommet 26 bøker allerede. Knallfin :jepp:

Jeg elsker serier og leser maaaaaange, så er det noen du lurer på er det bare å spørre. Søstra mi pleier å ringe meg når hu er på bruktboka for å spørre om hvem hun bør kjøpe. :jepp:

Men jeg kan ikke kaste bøker jeg da. Har stort hus og masse hyller i kjellerstua, og blir det for lite lager Ulvemannen flere.

Ha en fortsatt fin dag Mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mjau-Mjau

Så spennende det skal bli å følge med deg utover, og om det snart er en liten :babysmokk: på vei.

Når det gjelder serier, er det disse du leser? Eller leser du flere? kan anbefale jordmoren. Den kommer en gang i måneden og det har kommet 26 bøker allerede. Knallfin :jepp:

Jeg elsker serier og leser maaaaaange, så er det noen du lurer på er det bare å spørre. Søstra mi pleier å ringe meg når hu er på bruktboka for å spørre om hvem hun bør kjøpe. :jepp:

Men jeg kan ikke kaste bøker jeg da. Har stort hus og masse hyller i kjellerstua, og blir det for lite lager Ulvemannen flere.

Ha en fortsatt fin dag Mjau-mjau :klem:

:vinke:

Ja det er spennende, men vi tar det litt som det kommer. Føler ikke for å "hause" det opp nå i begynnelsen med tester og sånn. Må la kroppen få stabilisere seg etter pillebruk og sånn. Bare kose oss og være kjærester og kanskje blir det resultat :babysmokk:

Det er disse jeg leser nå, og for øyeblikket holder det. Vet du har nevnt jordmoren tidligere Ulva, tror kanskje jeg må hive meg over den etterhvert :jepp:

Jeg kan heller ikke kaste bøker, iallefall ikke hele serier og sånn. Får håpe vi flytter til et hus før det blir overfylt i denne lille leilighetet :ler: Ellers så får jeg bare gi de bort til loppemarked - men da med tungt hjerte...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: KUN 1 DAG IGJEN PÅ JOBB :danse::hoppe:

Gleder meg fryktelig til ferie nå! Skal bli så deilig! :biggrin:

Men stakkar jeg skremte mannen i går; vi stod på badet og stelte oss før vi skulle legge oss også sier han: tenk om ca 72 timer lander vi på Kreta. Ja sier jeg, om vi lander i det hele tatt... (bare på tull da) Huff, det var litt stygt gjort - han har flyskrekk stakkar og den er vel ikke akkurat blitt bedre etter Air France ulykken tidligere denne uken.... Måtte gi han litt trøst da stakkar - jeg mente jo det bare som en spøk!

Jeg har ikke flyskrekk og mener jo at det er tryggere å sette seg ombord i et fly enn f.eks å ta bussen hjem fra jobb! Men det var en grusom ulykke nå på mandag - føler veldig med de etterlatte. Jeg jobber i reiselivsbransjen men heldigvis ingen av "våre" som ble berørt. Kun flaks igrunn for flighten som forsvant er mye brukt hos oss.... Får håpe de kan finne levningene sånn at de pårørende iallefall får en grav å gå til...

Nei, over til noe hyggeligere!

Morsom historie: jeg sendte mannen ut etter jobb i dag for å kjøpe fotfil til meg (greit å stelle føttene før man reiser på ferie), men vet dere hva han klarte å komme hjem med???!!?? En neglefil!!! :skratte: Huff, måtte le litt da! :ler:

Men men, da blir det en tur til byen etter jobb i morgen da. Skal ta sol og da, så er ikke store omveien!

Tror kanskje ikke jeg rekker innom her igjen før jeg reiser. Har så mye å gjøre på jobb for tiden at der rekker jeg ikke innom, også må jeg passe på at jeg ikke har "unfinished business" liggende til mine kolleger nå som jeg skal ha ferie så i morgen blir det sikkert ekstra ille.

Så da vil jeg bare ønske alle en alle tiders uke!

Håper noen gidder å holde liv i boken i mens, også gleder jeg meg til å lese når jeg kommer hjem! :)

:klem::klem1::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Divina

Hei mjau - mjau!

God tur til Kreta, det høres helt fantastisk ut! Har hørt det er veldig fint der. Skulle gjerne tatt en tur selv, det er jo bikkjekaldt her for tiden :fryser:

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig riktig god tur, nikos dere og nyt hverandre og solen. Vi er her og gleder oss til du kommer tilbake :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Da har jeg returnert til norsk jord, ferien er altså slutt for denne gang... :(

Har hatt en fantastisk uke!! Knall :sol: og over 30 plussgrader hver eneste dag! :biggrin: Blitt maaaaange timer på stranda med bading, lesing og total avslapping - fantastisk herlig!

Selv om vi var der med hele familien til mannen så ble det en del kjærestetid også, blir nesten nyforelsket igjen når man får reist litt vekk og kost seg :strix:

Vi forlangte å få en kveld alene, og da gikk vi ned til en koselig restaurant ved strandkanten og koste oss med nydelig mat og god vin mens solen gikk ned i havet.... Riktig "romlemantisk" var det :rødme:

Kanskje det blir bebis også :rødme:

Angrer nesten på at vi ikke tok 2 uker nå, men tror ikke vi hadde hatt råd til det... Går endel lommepenger på en uke, men jeg mener det er lov å kose seg litt ekstra når man er på ferie :jepp:

Fikk et par nydelige øredobber i hvitt gull av mannen mens vi var der nede også, snille gode mannen :hjerter_rundt:

:ball: Veldig fornøyd med RBK-sier i går også! Fantastisk avslutning på ferien! Snart halvspilt sesong og fortsatt ubeseiret!! :duskedame:

Skal snart finne loppekassa tror jeg, var ikke hjemme før nærmere 05:00 i natt så skal bli godt med litt søvn...

:klem: til dere alle som har vært innom mens jeg har vært borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:velkommen: hjem mjau-mjau og gratulerer med RBK :ball:

Lsk vant også og det beste av alt, de spilte knallbra :hoppe:

Høres ut som dere har hatt en fantastisk tur. :rødme:

Kommer sterkere tilbake, er bare innom kg en liten tur nå.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: mjau-mjau

Det høres ut som dere har hatt en fantastisk ferie, Kreta er et flott reisemål :)

Som du skriver, det er utrolig godt å komme seg bort en tur og virkelig slappe av og nyte tiden sammen. Man blir som nyforelseket igjen, herlig :strix:

Godt å ha alenetid og bare være dere to :rødme: Kanskje har du allerede en liten spire i magen også :babysmokk:

Håper du har fått sovet ut etter reisen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:klemmer: mjau-mjau :klemmer:

velkommen hjem etter et deilig opphold i det varme landet kreta! :sol:

alene tid er alltid godt, spesielt når man er på tur med mange andre :Nikke:

funket bikinien? ;) (har begynt å titte på flere bikinier igjen nå jeg :sjenert::fnise: )

ha en fin kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å hatt en fin ferie. Og man blir litt mer kjærester når man reiser bort, selv om det er med familie ellers.

Ønsker deg en god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:helen: for hyggelige velkommen hjem hilsener!!

Cupcakes: Bikinien funket :P

Hektiske dager på jobb for tiden... Håper det roer seg litt ned nå (selv om det er godt å ha noe å gjøre da), er liksom fortsatt inne i feriemodus....

Glemte helt å fortelle at jeg fikk melding fra bestevenninnen min rett før jeg skulle reise på ferie. Hun har vært giftesyk leeeenge nå og endelig så har samboeren fridd!! :hoppe:

Synes det var utrolig koselig og spesielt når jeg vet hvor lenge hun har gått og ventet på dagen han skulle ta mot til seg å "pop the question" :fnise:

Datoen er ikke bestemt enda, det tar de litt på sikt, men jeg får æren av å være forlover!! :strix: Det føler jeg meg veldig beæret som får lov til å være!

Skal ha mensen til uka som kommer og jeg... Spent om den kommer på tiden eller om syklusen er ustabil... Tør ikke håpe på at det er en :babysmokk: der allerede.... :rødme:

Men får ta siste innspurt her jeg, mulig jeg får tid til å stikke innom i dag før middag. Mannen skal på noe møtegreier så da har jeg alene tid ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Man er gjerne litt i feriemodus noen dager etter at man har kommet hjem ja :jepp:

Så gøy for venninnen din at samboeren hennes fridde :hjerter_rundt: Og gratulerer til deg som skal være forlover :)

Spennende å følge med på :babysmokk: prøvinga deres, og jeg krysser fingre for at det kommer en liten spire snart :)

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mjau-Mjau

Man er gjerne litt i feriemodus noen dager etter at man har kommet hjem ja :jepp:

Så gøy for venninnen din at samboeren hennes fridde :hjerter_rundt: Og gratulerer til deg som skal være forlover :)

Spennende å følge med på :babysmokk: prøvinga deres, og jeg krysser fingre for at det kommer en liten spire snart :)

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Takker :helen:

Gleder meg masse til å være forlover :hoppe:, har ikke vært det tidligere, og setter stor pris på og bli spurt! :jepp:

Må løpe jeg, middag må lages til mannen kommer hjem. På menyen i dag står blomkålsuppe, med ekstra blomkål selvfølgelig :spise:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Blomkålsuppe er bare så godt. Der minte du meg på at det er lenge siden jeg har laget det. Må nok gjøre det en dag. :)

Lager du den selv eller? Jeg gjorde ikke det før, men nå gjør jeg det. Og masssse blomkål så klart.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...