Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

:sol: i dag!! :hoppe:

Ellers så skjer det ikke så mye for tida. Teller dager til påskefri, angrer litt på at jeg ikke tok hele påska fri, men men flere fridager til sommeren har jeg iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

Deilig med noen fridager da, og når sommeren kommer med ekstra fridager er du sikkert glad for at du sparte noen dager :jepp:

Ha en fin dag maju-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi halvveis gjennom uka og kun 7 dager til påskeferie! :bolledeig:

Sola skinner :sol: og jeg er så glad!! :plystre:

:fnise: måtte bare få ut litt energi!

Har en flotters dag så langt, selv om den startet med litt stress...

Jeg klarte ikke å finne månedskortet jeg vet jeg har fått i posten og jeg lette, og jeg lette. Men fant jeg det? Neida... Tror kanskje det har gått i søpla... :blush:

Jeg hadde ikke kontanter og ikke tid til å gå innom kiosken å kjøpe enkeltbillett så da ble det til at jeg måtte snike... Huff, følte meg som en kriminell...

Fikk ringt kortfirmaet når jeg kom på jobb og heldigvis så er det personlige kort så jeg kan bare stikke innom utsalgstedet og få et nytt etter jobb! Heldigvis! Hadde vært kjedelig å måtte kjøpe et helt nytt pga at jeg har sosa det bort... :huh:

I kveld skal jeg og mannen på landskamp! :ball:

Fikk tak i gratisbilletter, så selv om landsalget ikke har imponert så stort i det siste så blir det gøy tror jeg! :)

Ha en flott onsdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med noen fridager da, og når sommeren kommer med ekstra fridager er du sikkert glad for at du sparte noen dager :jepp:

Ha en fin dag maju-mjau :klem:

Det er jeg sikker på at jeg synes når sommeren kommer! Også er det jo en del dager fri allikevel i påska da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse på landskamp i dag mjau-mjau :)

Heia Norge :flagg: Tror de vinner jeg da :jepp:

Det ble jammen meg seier!! :duskedame:

Selve kampen kan vel ikke akkurat kalles underholdene, kamp ble det vel først etter ordinær spilletid! :ler: Men moro avslutning da!

Mye oppspinn om buing og div i avisene i dag ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart helg igjen :)

:sol: har vi også her i dag, selv om det er litt småkjølig ute...

Resten av uka ser sånn ut:

Torsdag: Jobb, snarttur innom vennepar for å avlevere litt påskeparg også blir det vel middag etterhvert...

Fredag: Jobb også blir det :vin: og ost og kjeks (jentekveld)

Lørdag: :søvn: leeeenge, :husarbeid: også er det :skaal: (bursdagsfest)

Søndag: :søvn: leeeenge, :husarbeid: og :veslejenta:

Skulle egentlig ønske at jeg hadde enten fredags- eller lørdagskvelden uten planer, men men sånn er det noen helger - fullt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mjau-mjau :vinke:

Jentekveld og bursdagsfeiring høres veldig gøy ut :bolledeig:

Jentekveld pleier ofte å ta av, det har jeg iallefall erfart :fnise:

Men vi har det fryktelig morsomt da :jepp:

Ha en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mjau-mjau :vinke:

Jentekveld og bursdagsfeiring høres veldig gøy ut :bolledeig:

Jentekveld pleier ofte å ta av, det har jeg iallefall erfart :fnise:

Men vi har det fryktelig morsomt da :jepp:

Ha en fin dag :hug:

hihi :fnise: ja jeg vet!! men har bestemt meg for at det ikke skal bli ALTFOR sent... Kommer en lørdag som du ser med program fullt opp så greit å være litt oppegående iallefall!

jeg synes også jentekvelder er kjempekoselig, gleder meg masse!! :danser:

Håper du har en knall dag også!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Jentefest er skikkelig gøy :jepp: Og ost og vin er kjempegodt. :)

:ler: litt av planene dine og tenker at hadde det vært meg, så hadde jeg kuttet ut :husarbeid: på søndag og bare dratt meg på :veslejenta:

Etter 2 dager med fest mener jeg, da hadde jeg nok sovet mesteparten av søndagen.

Ha en fortsatt fin dag mjau-mjau :hug:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva: Hehe, ja det frister mest med :veslejenta: på søndag, men det må gjøres litt :husarbeid: og tror jeg... Reise bort på onsdag og orker ikke å komme hjem til leilighet som ikke ser ut i månelys! Får prøve å ta mesterparten i morra :jepp:

-----------------------------------------

Endelig fredag!! :bolledeig:

Gleder meg til kl blir 16:00 og helga endelig kan begynne... Trodde ikke jeg skulle se enden av denne uka her. Den har vært så laaaaaaang!

I kveld skal jeg på jentekveld. Blir ost, :vin:, kjeks og :skravle:

Gleder meg masse!! Ser jentene altfor sjeldent!

Været i dag er kaldt og tåkete. Blir ikke mindre trøtt av det for å si det sånn...

Gleder meg til å :sove: lenge i morgen!

Ville bare ønske alle som starter påskeferien i dag en riktig:

:sol: GOD PÅSKE :sol:

og til mine likesinnede som må jobbe noen dager til:

:skaal: EN RIKTIG GOD HELG :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i helga mjau-mjau, dette blir nok gøy :nigo:

Blir borte fra KG noen dager, så vil ønske deg en riktig flott påske :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: maju-mjau

Var det gøy på jentefest? :skaal: Ble det :veslejenta: dag i dag?

Nå lader du vel opp til :ball: kampen. Det gjør jeg :jepp:

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: maju-mjau

Var det gøy på jentefest? :skaal: Ble det :veslejenta: dag i dag?

Nå lader du vel opp til :ball: kampen. Det gjør jeg :jepp:

Ha en fin søndag :klem:

:hallo:

Ja det var kjempekoselig!! Og jeg klarte å holde meg i skinnet og komme meg hjem forhåndsvis tidlig!! :fnise:

Men lørdag derimot da ble det sent og litt for mye å drikke... :skaal:

Men moro var det da!!

Så det ble dårlig med :husarbeid: i går... Fant ut at sofaen var veldig god... :jepp:

Fikk sett RBK-Brann og, men det var jo en ganske kjedelig kamp da... Pleier å være litt mer mål og sjanser når disse to braker sammen. Også skulle jeg jo gjerne sett at vi fikk med oss 3 poeng - men 1 er iallefall bedre enn 0!

Fikk med meg at LSK slet... Bedre lykke neste gang ulva!!

-------------------------------------

Her skinner :sol: i dag!! Håper været holder seg ut uka så jeg også kan nyte litt godvær og få noen fregner når jeg endelig tar påskefri også!! :jepp:

Var strålende vær i går også, men formen tillot ikke rom for utendørsaktiviteter i går... Ble litt for mye :øl: på lørdag...

Og i tillegg til å være litt småuggen innvendig har jeg klart å brenne hele låret på en panelovn. Så skinka mi ser ut som den har vært på grillen... :klaske:

Fryktelig vondt gjør det!! Men ikke engang mannen får jeg trøst av...

Har ikke telling på hvor mange vitser han slo i går om både røkte og grilla skinker... au-au-au-au!

Ganske nøyaktig 48 timer og 40 minutter til påskefri!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Au det høres ikke godt ut. Her får du litt :troest: av meg iallefall :klem: Det er jo sååå vondt å brenne seg og så hele låret da. Au au :troest:

Bra det var en vellykket helg ellers da :)

Nei kampen i går vil jeg helst glemmer og håpe at det går bedre neste gang mot erkerivalen VIF hjemme på Åråsen. :lur:

Dere fikk da iallefall 1 poeng dere.

Ha en fin dag mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: mjau-mjau

Au det høres ikke godt ut. Her får du litt :troest: av meg iallefall :klem: Det er jo sååå vondt å brenne seg og så hele låret da. Au au :troest:

Bra det var en vellykket helg ellers da :)

Nei kampen i går vil jeg helst glemmer og håpe at det går bedre neste gang mot erkerivalen VIF hjemme på Åråsen. :lur:

Dere fikk da iallefall 1 poeng dere.

Ha en fin dag mjau-mjau :klem:

Det er fryktelig vondt ja!!! Måtte bare komme meg til legevakta i dag.... Måtte hive innpå med paracet og ibux for å i det heletatt få sove i går, så da var det ingen annen utvei enn å kontakte lege (stort skritt for meg som lider av fryktelig legeskrekk!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost og kjeks er god mat, det.

JA!! :hoppe: Det er skikkelig snadder!!

:velkommen: til boka mi forresten (tror ikke jeg har sett deg her før)!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 8, 5 arbeidstimer igjen til påskeferie!!! :hoppe:

Begynte dagen med en tur til legevakta... Sånn går det når man er så dum å brenne seg... :kari:

Jeg sliter med skikkelig legeskrekk så det var STORT for meg å komme seg til legen!

Men jeg orket ikke smertene mer... Måtte hive innpå både paracet og ibux for å i det heletatt få :sove: i går kveld.

Så da måtte jeg bare bite i det sure eplet og komme meg til legevakten i dag... Og der fikk jeg jo beskjed om at jeg skulle ha kommet med engang... Men men, bedre sent enn aldri!!

Så da ble det brannsalve og bandasje på meg, hadde pådratt meg 2. gradsforbrenning etter det ublide møtet med panelovnen...

I kveld reiser pusekatten på påskeferie til svigers, tror han kommer til å kose seg jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...