Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Så deg inne hos *Heart* Og fikk lyst til å hilse på deg :) Velkommen inn til meg om du har lyst :)

Også må du ha en kjempefin helg :)

Hei hei! Så hyggelig!

Stikker innom deg og hilser på også :)

Håpr du har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Oppdaga dagboken din først nå jeg. Så da måtte jeg jo inn å si hei=)

Hyggelig med hilsen! :)

Stikk gjerne innom senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har besøket dratt hjem... Har hatt en super helg med gode venner som jeg dessverre ser altfor sjelden. Fredag kveld var vi bare hjemme og kosa oss, la oss tidlig og sto frisk og uthvilt opp lørdag morgen!

I går kveld var det innflyttingsfest hos ei venninne og det var kjempemoro :hoppe::danse:

Ble med på byen en tur men er blitt litt lei det så vi tok en pils, kjøpte med noe mat og dro hjem....

Nå er jeg fysen på noe søtt så tror jeg skal sette mannen i sving med å lage noen jordbærmuffins her...

Håper dere alle har kost dere i helgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det mandag igjen da dere....

Huff, har litt mandag morra blues her i dag - kolleger med sykdom (enten selv eller med syke barn) gjør livet litt surt for tida. Vet jo at det er dumt for neste gang kan det være min tur, men det blir så mye d**tt å ta for oss som er her....

Sorry, måtte bare blåse ut litt!! :frustrert:

Haha, muffinsene til mannen ble ikke noe særlig i går - de smakte forsåvidt godt men prøvde å forklare han at eggedosis måtte til for å få de til å heve! Jaja, alle gode ting er forhåpentligvis 3! (han hadde en mislykket batch forrige gang også :fnise:)

Vel, får vel jobbe litt - måtte bare inn å blåse ut litt!!

Ønsker dere alle en fin uke!!

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på og oppdaterer meg! :goodbye:

Jaja, så lenge muffinsene smakte godt er det det som teller :jepp: Du er heldig som har en så flink mann som vil bake muffins til deg! :)

Håper du har en fin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en så flink mann som vil bake muffins til deg! :)

Ja, han er ganske god i grunn :rødme:

------------------------------------

Gressenkeuke ble det denne uka gitt.... Litt deilig av og til det og da, men er glad jeg ikke er alene hver dag! Utrolig hvor avhengig man blir av disse mennene egentlig! :klø:

En positiv ting er at man kan lage seg det man vil til middag da uten å tenke på hva den andre liker. Så i dag blir det pasta med saus og pinjekjerner (mannen er ikke så overbegeistra over pinjekjernene) og cæsar-salat ved siden av :) Gleder meg!!

Det blir det vel også tid til litt TV-kos med lillepusen på fanget, må jo få med seg ukens episode av Da Damene Dro! En god varm dusj for å få igjen varmen, fryser :fryser: så vanvittig (tror jeg begynner å bli syk :syk:) også krype under dyna med en god bok. Fikk ny bok i posten i går så må skynde meg å bli ferdig med de to jeg har liggende - spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau :)

Gressenke en hel uke. Stakkar deg. Jeg er eing i at det er deilig å være alene av og til, men en om jeg skulle vært uten min kjære i en uke hadde jeg sikkert gått på veggene :ler:

Som du sier: Man blir veldig avhengig av mennene :rødme: Men det er jo et godt tegn da. Har man det ikke godt så savner man ikke hverandre i det hele tatt.

Søstra mi f.eks kan ikke komme fort nok vekk fra mannen. Har lurt i mange år på hvorfor de i det hele tatt er sammen :klø:

Håper du ikke blir syk da. Har fortalt flere ganger i tråden min om et vidundermiddel. Og tro meg det virker. Det styrker immunforsvaret og vi har ikke vært syke på 4 år vi. Og mannen min ble alltid forkjøla/infulensa og sånn før :jepp:

avant garden

Ha en fin kveld mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Ulva ;)

Det er kanskje noe for meg som altfor ofte er fryktelig forkjøla :forkjola:

Nå er det faktisk ikke sånn at mannen er bortreist heller da, han er bare veldig opptatt på kveldene denne uka så han er ikke hjemme før etter at jeg har sovna også går jeg på jobb om morgenene før han har stått opp....

Det er godt det ikke er sånn hver uke - det hadde jeg ikke holdt ut!

Fatter ikke hvordan de som har sine kjære ute på forretningsreiser hele tiden klarer seg jeg - jeg hadde blitt gal!! :eeeh:

Gleder meg til helgen da for da har vi ingen andre planer enn å ta en liten vårrengjøring hjemme og ellers bare kose oss. Planlagt ost, vin og kjeks på lørdag - skikkelig kjærestekveldskos :strix:

Nå tror jeg mjau-mjau skal finne :dusje: og loppekassa. Prøve å sove ut noen basselusker...

Nattinatt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnebesøk i kveld :danse:

Gleder meg masse, vi sees så altfor sjeldent og hun er en mine aller aller beste venner.

Med mye jobbing på meg + at hun flyttet og fikk barn så blir det dessverre sånn...

Kos dere i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med venninnebesøk. :) Kos dere masse :klemmer:

P.S: Hvordan går det med forkjølesen da?

Var kjempekos! :)

Forkjølelsen har ikke brutt ut, nyser som bare det og er litt tung og trøtt i kroppen. Men altså - foreløpig oppegående, og nå er det jo snart helg!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: mjau-mjau

Så bra at du hadde en fin kveld med venninnebesøk :nigo: Får håpe at :forkjola: ikke bryter ut heller. At den bare forsvinner av seg selv.

Ha en fin dag mjau-mjau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en super kveld hos venninna mi i går, fikk servert hjemmelaget pai som samboeren hennes hadde kokkelert. Mmmmm, var kjempegodt!! :spise:

Fikk kose meg masse med lillegutten hennes som har rukket å bli 8 måneder! Han er virkelig godgutten min :babygutt:

Også måtte vi jo alle få med oss Gossip Girl og Ugly Betty :)

I dag må jeg ut å kjøpe bursdaggave til mamma, synes det er så vanskelig jeg... Men blir nok et smykke eller noe tenker jeg.

Også må jeg på polet og handle litt vin til helgen. Mannen og jeg har bestemt oss for at vi fortjener en kosekveld med ost, kjeks og vin etter ryddinga og vaskinga hjemme på lørdag.

Stikker nok innom her senere i dag, er hjemme alene så da blir det ofte til en del tid på nettet :fnise:

So long! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke alene hjemme i går allikevel jeg, fikk besøk av en venninne :biggrin:

Vi spiste middag og daffa på sofaen, så masse tv - hotel cæsar, sykehuset og åndenes makt. Jeg turte faktisk å se åndenes makt!! :hakeslepp::fnise:

Fikk kjøpt gave til mamma og, må bare få kommet meg på postkontoret og sendt den...

I dag kommer mannen hjem!! :hoppe::danse: Kanskje det blir ost og kjeks i kveld? :klø:

Fristet med noe lettvint og godt i kveld....

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Høres ut som du hadde en fin kveld iallefall. :jepp: Ekke så farlig å se på skumle program når en er to egentlig. Verre når man er alene :ninja:

Kos deg masse med mannen din i kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Kvinneguiden og velkommen inn i dagboka min.

Det var hyggelig at du stakk innom.

Håper du snart blir frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...