Gjest Ulva35 Skrevet 17. april 2009 #121 Del Skrevet 17. april 2009 På en travel dag signerer jeg det Kospia sier og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. april 2009 #122 Del Skrevet 17. april 2009 Så heldig bestemor som får hjelp fra dere. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 20. april 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 20. april 2009 Da var jeg tilbake en liten tur etter en travel helg! Fredag så ble det en kveld med kjærestekos. Lagde oss en god pastarett og koste oss hjemme i sofaen Lørdag stod vi opp ganske tidlig og dro til mannens bestemor for å vaske. Når vi var to så gikk jo det ganske fort da. Syns det er hyggelig å være til hjelp jeg. Også er det ekstra hyggelig når den du hjelper blir så glad!!Bestemora var jo nesten på gråten stakkar... Vekkerklokka på lørdag var forresten veldig morsom!! En pusekatt som ligger på ryggen med beina og magen i været og snorker ved siden av meg! Haha! Den kattepusen er ikke helt vel bevart!! Lørdagskvelden hadde vi et par kompiser over på grilling og når de forlot oss så ble jeg og mannen sittende og skravle og drikke opp restene i barskapet. Når klokka nærmet seg 05:30 fant vi ut at det var på tide å finne senga. Timene bare fløy av sted!! Er vel sant som de sier at tiden flyr i godt selslap :rødme: Søndagen ble kort når man sover til langt på dag... Slappet av foran TV'n med ... Må si jeg er skuffet over 1-1 mot Odd... Men det snedigste er jo at alle kampene bortsett fra Stabæk-Molde endte 1-1... :klø: Får vel komme meg tilbake til arbeidet... Håper dere har en fin mandag!! P.S: Middag i dag blir forresten omelett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. april 2009 #124 Del Skrevet 20. april 2009 mjau-mjau Ler av din. Katter er bare så herlige, og egentlig har vi veldig lyst på en katt igjen Det er bare det at det er så vanskelig når vi skal reise bort og sånn. Jeg har jo familien min på andre siden av landet(nesten) og selv om vi ikke reiser så ofte så blir vi jo en stund når vi drar. Også er det ferier og sånn. Egentlig har vi begge lyst på en ny katt, og vi har jo folk som kan passe den når vi er borte. Har bare så dårlige erfaringer fra henne vi hadde. Hun var verdens skjønneste katt. Vi fikk henne når hun var 3 år, og de hadde ikke vært greie mot henne de som hadde hatt henne Hun ble veldig tillittsfull og kjælen etterhvert, men tålte ikke at vi var borte. Hun ble rett og slett veldig syk. Og det orker man jo ikke se på. Ikke kunne vi ha henne med heller for det tålte hun iallefall ikke. Dyrlegen sa at hennes første leveår hadde gjort henne til en usikker og nervøs katt som bare hadde det godt når hun var sammen med oss. Høres ut som dere har hatt en herlig helg ja. Neste helg skal jeg ønske deg lykke til selv om jeg håper dere taper den kampen Snille dere er som vasket leiligheten til bestemora Fint å hjelpe til, men desverre er det alt for få som gjør det. Ha en fortsatt fin dag mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. april 2009 #125 Del Skrevet 20. april 2009 Hei mjau-mjau Herlig historie om den hadde det nok svært godt der den lå Tenker bestemor ble glad for hjelp ja, fint gjort av dere Høres ut som dere har hatt en super helg, med vennebesøk og grilling. Godt og sitte å sammen med sin kjære til langt på natt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 21. april 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 21. april 2009 Hei Hei Ulva: Skjønner godt at du savner å ha katt. Jeg har også savnet det i flere år så det var veldig deilig å få lille pusekatt i fjor sommer... :rødme: Klart det er litt mer å tenke på når man skal reise bort og sånn men vi har så mange venner som vil passe den lille sjarmøren og svigers har jo forelsket seg helt i han Og det er svigerfar som er verst - han som alltid har påstått at han ikke like katter! Så han blir passet både hjemme hos oss og er borte på besøk når vi reiser bort og han koser seg masse med begge deler. Synd med frøkna som dere hadde da at hun var blitt så nervøs stakkar... Det er altfor mange sånne saker med dyr som har eiere som aldri skulle hatt et dyr. Det gjør meg både veldig veldig trist og ikke minst forbanna!!! Så du håper vi taper neste helg ja!?!?!?! Hehe, skjønner det... Ønsker deg selvfølgelig lykke til, men håper selvfølgelig vi vinner!! Kospia: Han koste seg nok skikkelig det late katteskinnet Han er nå ei merkelig men fryktelig sjarmerende skrulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 21. april 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 21. april 2009 I dag skinner Håper det holder seg til jeg kommer hjem for da skal jeg ut å gå meg en tur Trenger å få luftet tankene og kroppen sånn at jeg kanskje får sove natta gjennom... Har hatt to netter uten noe særlig søvn nå, våkner av rare drømmer og blir bare liggende og vri meg... Tror det kan komme av at jeg har en del å tenke på for tiden. Pappa vil gi fra seg gården og jeg er eldst og står dermed med odel... Jeg skjønner ikke så mye av odelsloven og alt som følger med med bo- og driveplikt. Akkurat nå så har jeg ikke mulighet til å flytte hjem og drive gård. Ingen utdanning innenfor feltet og ikke har jeg økonomi til å starte et sånt prosjekt. Selv om det hadde vært kjempekoselig med et lite småbruk med sauer, katter en hund og en hest!! Jeg har også 3 yngre brødre men de føler det på samme måte som meg. Vi vil jo alle 4 at gården skal være i familien men ingen har for øyeblikket mulighet heller lyst til å drive. Men hvem vet hvordan det vil være om f.eks 10 år?? Tror egentlig jeg burde tatt kontakt med advokat for å høre om hvilke muligheter jeg har til f.eks å søke utsettelse av bo- og driveplikt om jeg skulle bestemme meg for å ta over. Får sette meg ned en kveld å formulere en e-mail til en advokat tror jeg. Fant ut at jeg gjenneom fagorganisasjonen på jobben har rett til en gratis time med advokat vedrørende privatrettslige saker. --------------------------- Må fortelle en historie i dag og jeg! I går var jeg og mannen ute med noe søppel og skulle slenge noen ting inn i boden som vi har i naboblokka. Utenfor naboblokka så kom det en liten søt kattepus (kanskje 5-6 måneder gammel), den var helt grå og fryktelig kosete. Vi tok oss selvfølgelig tid til å kose litt med den. Men da vi skulle gå tror du ikke den fulgte etter oss til vår blokk. Den hadde jo halsbånd og vi regner med den hører hjemme hos en av 1-etasjeboerne i borettslaget så vi tenkte jo at den fant veien hjem... Så når mannen gikk til jobb i dag så ringte han meg og sa at når han gikk ut døra i dag tidlig så satt fortsatt den lille pusen der... Stakar - tenk om han har sittet der alene hele natta da!! Jeg så ikke noe til han når jeg gikk da, ca 15 min senere, så får håpe han klarte å finne veien hjem. Mannen sa at pusen hadde fulgt etter han også tatt veien mot naboblokka der vi traff han i går, får inderlig håpe han fant veien hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 21. april 2009 #128 Del Skrevet 21. april 2009 Hei mjau-mjau Forstår godt at du er i tenkeboksen jeg, det er ikke bare bare å ta over en gård heller. Det er nok mye å sette seg inn i når det gjelder odelsloven, støtter tanken om å kontakte en advokat, det er nok smart Kattungen fant nok veien hjem igjen, den var nok veldig selskapsyk og hadde kanskje øynet håp om å få bli med dere inn Får håper du får sove godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. april 2009 #129 Del Skrevet 21. april 2009 Det var litt å tenke over. Jeg er ikke sikker, men jeg mener det er mulig å søke om utsettelse på bo- og driveplikt. Sikkert lurt å kontakte en jurist. Pusen fant sikkert veien hjem igjen, siden dere ikke så noe mer til den. Håper du får sove i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. april 2009 #130 Del Skrevet 22. april 2009 Dumme meg som ikke har funnet ut at du har bok før! Vel vel, bedre sent enn aldri, og jeg har fått lest gjennom boka di og føler at jeg kjenner deg litt bedre nå Håper den lille pusen deres fant veien hjem igjen, håper jo det siden den ikke var der da du kom ut. Jeg er på farten til frokost-date med en venninne, må bare slenge noen klær i tørketrommelen først. Ha en deilig onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. april 2009 #131 Del Skrevet 22. april 2009 Mjau-mjau Jeg har ikke så greie på odelslov og sånn jeg, men skjønner godt at du har fått noe å tenke på. Sikkert veldig lurt å snakke med en advokat ja. Hvordan har det gått med den lille ? Har dere sett mer til den? Får håpe den har funnet veien hjem igjen. Ha en fin dag Mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 22. april 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 22. april 2009 Så koselig med hilsener! Og hit Blåmor!! Sant at jeg har en del å tenke over ja... :klø: Vil-vil ikke-vil-vil ikke-vil??!??! Må få satt meg ned en dag og formulert en mail til en advokat/jurist tror jeg... Tror fant veien hjem, har ikke sett den noe mer. Krysser fingrene for det iallefall! Fikk ruslet en tur i finværet i går da, gjorde godt å komme seg litt ut! I dag stråler også her, får prøve å få til en liten gåtur i dag og men onsdager så er det jo så mye bra på TV!! Og litt skulle jeg også fått unnagjort... Mannen reiser på tur med jobben i helga så da har jeg invitert bestevenninnen min på jentehelg!! Hun har flyttet ut av byen og fikk også en baby for ca 10 måneder siden så vi sees ikke så ofte lenger, derfor gleder jeg meg ekstra mye til å tilbringe hele helgen sammen med henne!! Hun flytter da inn på fredag og på lørdag har vi invitert noen flere av jentene på jente-vors også blir det vel en liten bytur etter på. Blir nok en kveld med både og Middag i dag blir fiskeboller, fikk vann i munnen av å lese så mye om fiskeboller inne på tråden til Ulva at jeg bare MÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. april 2009 #133 Del Skrevet 23. april 2009 Mjau-mjau Så gøy med venninnehelg Tror ikke du er den eneste som fikk lyst på fiskeboller etter at vi snakket om det inne hos meg Ha en fin dag/kveld Mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. april 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 24. april 2009 SNART HELG Våkna kjempetidlig av mannen som dro i dag, men han måtte jo få en hade-nuss - ser han jo ikke før søndag! Alltid litt vemodig når han reiser bort, men på en annen måte litt godt. Da får man jo mulighet til å føle at man savner hverandre Dessuten har jeg helga fullbooket, får jo besøk av bestevenninna mi i dag!! I kveld tror jeg det bare blir god mat, , og kos. Har planer om å få hjulpet hverandre med litt hårklipp og farging i løpet av helga også. Hun er utdannet frisør så må få benyttet anledningen Er det fint vær og i morgen så har jeg veldig lyst til å dra til byen en tur og titte og kanskje ta noen utepils. Det er noe jeg har sett fram til hele vinteren!! I morgen kveld får vi selskap av noen av de andre jentene, så da blir det sikkert enda mer og !! På søndag kommer mannen hjem og må vel finne noe god mat og overraske han med... Men hva? :klø: Ny runde til helgen også. Kunne tenkt meg å vært på Åråsen men syns det blir så seint når kampen begynner kl 20:00, er jo ikke hjemme før nærmere midnatt og når man skal opp igjen 06:15 dagen etter så blir det i seneste laget... Får se den på TV i stedet for God helg til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 24. april 2009 #135 Del Skrevet 24. april 2009 Hei mjau-mjau Klart mannen måtte få noen ekstra klemmer og kos da han dro, er jo en stund til du ser han Er greit å være borte fra hverandre litt ja, da har man mulighet til å kjenne på savnet, også er det så godt når man treffer hverandre igjen :rødme: Du har jo helga fullbooket ser jeg, og venninne besøk er alltid gøy Hårklipp og farging høres flott ut, og når hun er utdannet frisør er det bare å slå til Å uteplis! Det er jo bare sååååååå kos, har hendt seg at vi har vært nede på Solsiden i Trondheim. Der er det veldig fint og sitte når sola skinner og det er masse folk ute og går Men det blir som regel kun en eller to pils på meg da, klarer ikke å drikke flere øl Kos deg i helga med venninne besøk, det blir nok masse skravling og kos tenker jeg. Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. april 2009 #136 Del Skrevet 24. april 2009 Mjau-mjau Høres ut som du har en fullbooket helg med mye kos og med venninner. Heldige du som har en venninne som er frisør. Klart du må passe på da Så du er en trønder som bor på Østlandet du? Ettersom du kan dra til åråsen mener jeg. Men du mjau-mjau: Se den på tv du. Dere taper alikevel vett du *håper jeg* Men lykke til uansett. Og skulle dere vinne(noe jeg vel må innrømme er en stor mulighet ) så skal jeg være en av de første til å gratulere Ha en super helg og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 26. april 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 26. april 2009 Håper dere alle har hatt en fin helg! Jeg har storkost meg!! Supert med jentehelg, det burde egentlig gjøres oftere! På fredag kveld så ble det bare hjemmekos, hoppa i "joggisen" både jeg og venninna mi når vi kom hjem, lagde oss taco og knertet et par flasker med vin. Deilig!! Stod opp til strålende og over 20 varmegrader i går (lørdag)! Kom oss til byen og shoppet, jeg fikk endelig brukt resten av gavekortet jeg fikk til bursdagen min og endte opp med en ny tunika, t-skjorte, capri-bukse, et par singletter og nye sko Før vi dro hjem koste vi oss med et par utepils. Sol, varme og utepils - da er livet deilig!! Senere på lørdag kom resten av jentene og vi fikk sunget noen runder med sing star før byen stod for tur! Superkveld!! Er litt sliten i dag, men det var absolutt verdt det! Mannen kom også hjem i dag Noe redusert i formen Overrasket han med hjemmelaget pizza til middag, noe som falt i god smak. Pizza er jo vidundermat for en litt fyllesjuk mage Så nå har vi bare sløvet på sofaen og sett Odd-VIF. Mannen skulle nok helst sett at VIF fikk med seg alle poengene hjem til Oslo, men synes i grunn uavgjort er helt greit jeg! Nå er det "min" kamp som står for tur! Beklager Ulva men jeg håper at RBK gruser LSK Men jeg har litt blandede følelser om resultatet, husker tilbake på fjorårskanten med gru.... Men jeg får stikke, må se kampen! Og forreste Ulva, jeg er ikke trønder men "nesten-trønder". Hehe, det vil si at jeg kommer fra et sted som ikke ligger så veldig langt unna trøndergrensa og for meg så har det alltid vært Rosenborg! Men stemmer at jeg holder til på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. april 2009 #138 Del Skrevet 26. april 2009 Du får ha lykke til med kampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. april 2009 #139 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er ikke trønder, men måtte velge meg et lag slik at det blir litt mer spennende å følge med utover våren (siden Blåmann gjerne vil se fotball). Han heier på Brann, og siden Rosenborg vant en kamp akkurat den dagen jeg skulle velge lag, så falt valget på RBK og siden har jeg heiet på dem. Så gratulerer med seier i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 27. april 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er ikke trønder, men måtte velge meg et lag slik at det blir litt mer spennende å følge med utover våren (siden Blåmann gjerne vil se fotball). Han heier på Brann, og siden Rosenborg vant en kamp akkurat den dagen jeg skulle velge lag, så falt valget på RBK og siden har jeg heiet på dem. Så gratulerer med seier i dag Syns du har gjort et godt valg Blåmor Gratulerer til deg også!! Og det smakte veldig godt med seier, selv om jeg ikke helt trodde det skulle gå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå