Happy Feet Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 13. mars 2009 Juhuuuu, da var det endelig helg! Jeg helg! Nå blir det taco til middag (enkelt og greit), så blir det en tur på trening. Har egentlig ikke lyst i det hele tatt, men har lyst til å ha trent. Føler meg litt sånn småirritert i kroppen, så tror det vil gjøre godt, selv om sofaen frister mer nå. Kan heller kose meg med sofa og avslapping med god samvittighet etter trening. Blir nok litt Guitar Hero i løpet av kvelden også. Har ikke fått spilt på flere dager, så nå klør det skikkelig i fingrene. Gleder meg til denne helga! I morgen skal vi på fest og på søndag skal vi på fotballkamp! Endelig er det seriestart, det har jeg gledet meg til lenge. Har plutselig blitt fotballfan de siste årene, brydde meg over hodet ikke før, men så plutselig... Nå gleder jeg meg til sesongens første kamp! Er så god stemning! Ønsker alle en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. mars 2009 #362 Del Skrevet 13. mars 2009 Høres ut som om det kommer til å bli en deilig helg Alltid et pes å komme seg på trening, men veldig deilig når man først har trent ja Endelig seriestart ja! Hvilket er ditt lag da? Blir spennende!! Kos dere med guitar hero i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 14. mars 2009 Lucky?: Var veldig deilig da jeg først kom meg på trening i går, så glad jeg gjorde det. Pussig at det skal være sånt pes å komme seg av gårde når jeg vet hvor godt det gjør for kropp og sjel bare jeg kommer meg dit. Sender deg en meldig angående fotballag jeg, skriver jeg hvilket lag det er, er det veldig tydelig hvor jeg kommer fra og jeg vil ikke ha for mange detaljer ute... ****** I dag våknet jeg med skikkelig vondt i hodet. Så typisk når vi skal på fest i kveld! Håper det blir bedre i løpet av dagen! Deilig med lørdag, uansett! Sitter og lurer på om jeg skal lage sjokolademuffins. Fant en oppskrift på sjokolademuffins med sjokoladebiter av hvit og mørk sjokolade i den Freiakokeboka jeg kjøpte for en stund siden. Så veldig godt ut, men spørs om jeg gidder. Planen er trening på formiddagen i dag, forhåpentligvis orker jeg det. Hvis jeg ikke hopper og spretter, men bare trener styrke, så pleier det å gå greit selv om jeg har vondt i hodet. Pleier faktisk å hjelpe på hodepinen også. Men aller først - deilig lørdagsfrokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 14. mars 2009 #364 Del Skrevet 14. mars 2009 Deilig med lørdag, uansett! Sitter og lurer på om jeg skal lage sjokolademuffins. Fant en oppskrift på sjokolademuffins med sjokoladebiter av hvit og mørk sjokolade i den Freiakokeboka jeg kjøpte for en stund siden. Så veldig godt ut, men spørs om jeg gidder. Planen er trening på formiddagen i dag, forhåpentligvis orker jeg det. Hvis jeg ikke hopper og spretter, men bare trener styrke, så pleier det å gå greit selv om jeg har vondt i hodet. Pleier faktisk å hjelpe på hodepinen også. Men aller først - deilig lørdagsfrokost! Nam, nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. mars 2009 #365 Del Skrevet 14. mars 2009 Muffins hørte deilig ut, kan godt sende noen min vei Håpet hodeverken forsvinner slik du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. mars 2009 #366 Del Skrevet 14. mars 2009 Høres ut som du har morsomme planer for helgen også da Var på litt kamper for et par år siden jeg også, men har mistet litt interessen. Har fortsatt "laget mitt", men flyr ikke på kamper osv. Har jo flyttet så langt unna også, så da blir det jo bare sånn. Syns du er så flink til å trene! Kjenner godt til det med at det er så tungt å komme seg dit, men når man først er der er det jo helt greit! Og ekstremt deilig når man er ferdig :D Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 15. mars 2009 Estrella og Gossip girl: Ble muffinsbaking i dag i stedet, så skal sende noen til dere. De ble ganske gode. Litt for sterk sjokoladesmak etter min mening, men kjæresten er sjokoman, så han er fornøyd. Cuba: Ja, det er helt utrolig hvor vanskelig det skal være å komme seg på trening. Når jeg har trent intensivt en periode, som før jeg dro til Sverige i vinterferien, går det veldig fint, men etter kun en uke uten trening, har jeg kommet helt ut av det igjen og har helt glemt hvor deilig det er. Har virkelig måttet ta meg selv i nakkeskinnet for å få trent, treningslystet har vært helt borte, men nå har jeg slept med dit så mange ganger at nå begynner den å komme litt tilbake kjenner jeg. Det er deilig! Sender noen muffins til deg også! ****** Var fint på fest i går. Ble bedre i hodet utover dagen, så det la ingen demper på kvelden. Litt lat dag i dag, men har bakt sjokolademuffins, så noe fornuftig har jeg gjort. Nå skal jeg komme meg i dusjen, så skal vi på besøk til noen, så blir det kamp i kveld. Gleder meg veldig! Spennende med ny sesong. Ønsker alle en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. mars 2009 #368 Del Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk for muffins Tror jeg må bake det på fredag eller lørdag morgen jeg! Får se om barna her vil hjelpe til litt. Spurte bonussønnen på 5 år om han ville hjelpe til å bake en gang og da fikk jeg til svar at "hallo.. jeg er jo født til å bake!" Får besøk på lørdag, så da er det jo hyggelig å ha noe hjemmebakt til kaffen Lykke til på kampen! Håper deres lag vinner (om dere ikke spiller mot "mitt" lag da) Og ha en videre fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, så søtt sagt av bonussønnen, Cuba. Da må han jo bare få lov til å bake, siden han er født til det. Kampen endte uavgjort, så hvis det var mot ditt lag, møttes vi på halvveien. Egentlig litt surt, for vi ledet, men så scoret gjestene på overtid. Fortsatt fin søndag til deg også, Cuba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. mars 2009 #370 Del Skrevet 15. mars 2009 Da var det nok ikke mot mitt lag. Ble uavgjort der også, men ingen scoringer på overtid Kjedelig når de kanskje har spilt best hele kampen og så får det andre laget et mål heeelt på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 16. mars 2009 Ny arbeidsuke og bare tre uker igjen til påskeferie! Tiden flyr altså, synes ikke det er lenge siden jeg jublet for 1. mars, og nå er vi over halvveis. Med det fantastiske været som var i går, fikk jeg tilbake troen på at det blir vår i år også. Med all snøen som har lavet ned i det siste, hadde jeg nesten mistet håpet. Men neida, våren er på vei og det er så utrolig deilig å tenke på! På torsdag skal jeg til gynekolog. Gruer meg, men forhåpentligvis er det ikke noe å grue seg for. Jeg har vekslet veldig mellom å tro at ting er skikkelig galt med tanke på at jeg ikke har blødd ordentlig siden utskrapningen og det å tro at det er helt normalt og har sin naturlige forklaring, og nå har jeg landet på at det helt sikkert er normalt og at ting fungerer som det skal allikevel. Får håpe det er sånn, men skal bli greit å få sjekket det opp, så slipper jeg å tenke mer på det. Gleder meg til å få det besøket overstått, er liksom ikke favorittaktiviteten min. Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på graviditet i det siste. Måtte bare gå i meg selv og endre tankekurs. Før jeg ble gravid i høst var jeg fast bestemt på at jeg bare skulle ta ting som det kommer, ikke stresse med å bli gravid, men etter utskrapningen, mistet jeg helt fokus på det og det viktigste ble å bli gravid på nytt, sånn at jeg på en måte kunne fortsette der jeg slapp, selv om det jo ble noen måneder på etterskudd. Nå prøver jeg å legge alt det som har vært bak meg og heller starte på nytt med prøvingen. Nyte det å være prøver i de månedene det måtte ta, det rakk jeg jo ikke sist. Om jeg blir gravid nå, eller om noen måneder, har jo ingen betydning, vi har jo ventet så lenge med det å få barn uansett, så noen måneder fra eller til, spiller ingen rolle. Håper jeg klarer å holde fast ved disse tankene, for det har virkelig vært deilig å være så avslappet til det hele de siste dagene. Jeg har mye fint å se fram til i tiden som kommer, så jeg skal heller tenke på og glede meg over det, så får en graviditet komme når den kommer. Som tante sa det meg; det som skal komme, det kommer. Det synes jeg er fint å tenke på. Det jeg i første omgang ser fram til er å komme hjem fra jobb, slappe av og kose meg hjemme med kjæresten min. Helga har rast avsted med mye farting, så har ikke hatt tid til å kose meg så mye hjemme. Hjemmekos er etter min mening det beste med hele helga, så i kveld skal det koses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. mars 2009 #372 Del Skrevet 16. mars 2009 Så deilig å kunne slappe av med graviditetstankene! Føler jeg har klart det til en viss grad selv, men vet tankene kommer tilbake fortere enn jeg aner Men det er helt sant at; det som skal komme, det kommer! Har heller ikke tro på at sånne ting skjer noe fortere om man stresser rundt det. Dumt om man skal glemme å leve NÅ bare fordi man gleder seg til ting som kommer. Selv om det er bra å ha noe å se fram i mot er det viktig å ikke sove seg gjennom tiden man er i heller syns jeg Og det skal jeg ikke nekte for at jeg kan gjøre innimellom. Tenker kanskje litt sånn; hold ut noen uker nå så kommer det bedre dager. Hvorfor ikke heller gjøre det beste ut av tiden man er i å gjøre hver dag så bra som mulig!? Nei, må skjerpe meg litt der Gynekolog er ikke det morsomste som fins nei, men satser på at det går bra for deg Er nok helt vanlig at kroppen ikke spretter tilbake til det samme gamle med en gang etter en sånn hendelse. Helg er kosetid ja! Og får man ikke tid til det i helgen får man ta det på mandag Ha en videre super mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 16. mars 2009 Er så enig i det du skriver, Cuba! Det er jo dagen i går, dagen i dag og dagen i morgen som er livet, så viktig å leve i nåtiden, glede seg over hver dag og gjøre det beste ut av det selv om man venter på og ser fram til noe som skal skje i framtiden. Det er dessverre lett å glemme til tider, så vi får skjerpe oss sammen og minne hverandre på det dersom vi skulle glemme det. Kjekt å ha det skrevet ned, så kan vi bla oss tilbake og lese om de kloke tankene våre dersom vi skulle komme på villspor igjen. Takker for gode ord og fine tanker i dagboka mi. Ønsker deg også en super mandag videre. ****** Hmmm, lurer på om jeg skal snike meg en tur innom Mango på vei hjem fra jobb. Lenge siden jeg har vært der. Kanskje jeg skal kjøpe meg noen klær som ikke egner seg for gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 16. mars 2009 Snille kjæresten hadde ferdig middag til jeg kom hjem fra jobb. Er så deilig å komme hjem til dekket bord! God start på kosemandagen min. Feilberegnet tiden i dag, så fikk dårlig tid da jeg var på Mango. Så ut til at de hadde masse fint, så jeg må ta en tur innom i morgen også og gå grundigere til verks. Har bestemt meg for å se på Paradise Hotel i kveld. Har ikke sett på det før, men nå har jeg hørt så mye om det, så nå må jeg bare ta en titt. Sikkert lett å bli hektet når man først setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. mars 2009 #375 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei! Håper det gikk fint til gu idag! Er ikke noe særlig disse undersøkelsene! Med mine 4 på kort tid føler jeg med skikkelig erfaren på det området Kjente jeg var mye mere avslappa på den siste, men noe gøy der det ikke! Håper kanskje legen kunne gi deg litt svar og at dere lykkes snart! Det er ikke enkelt å ikke tenke på prøving og baby hele tiden! Men det kan vel hjelpe litt å komme seg ut på trening og sånt, vel? Tipsene om at en må slappe av og ikke stresse for å bli gravid hører en jo rundt overalt, men det er da ikke sååå enkelt når alt en ønsker seg er en liten spire i magen! Jeg har heldigvis greid å snu bekymringene om at det er noe galt med meg over til at hvis det er noe galt med meg så er jeg i gang og kan sikkert få hjelp med det. *Tenke positivt, men ikke tenke for mye* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei Missiw! Koselig du tar turen innom! Det er på torsdag jeg skal til GU, så blir spennende å høre hva de sier. Håper jo og tror at alt er i orden, men hvis jeg ikke får det bekreftet, begynner tankene mine å vandre og til slutt er jeg overbevist om det ene og det andre, kjenner jeg meg selv rett. Vet ikke om det er vanlig at en utskrapning kan klusse til ting, man er jo greit å ta en sjekk. Det er lettere sagt enn gjort å ikke tenke så mye på prøving, tankene ligger der og ulmer hele tiden. Nå prøver jeg å si til meg selv at det ikke spiller noen rolle om det går noen måneder, det hadde faktisk vært litt mer praktisk også med tanke på jobb og sånn. Kommer ikke til å sette prøvingen på vent for det, men skulle det ta litt tid, er det en fin trøst og da er det nok det som er meningen. Trening osv hjelper så absolutt på. Nå har jeg gått over til et treningsprogram med tunge vekter og få repetisjoner som ikke passer for gravide, så jeg får kose meg med det mens jeg kan. Synes du har en veldig fin innstilling. Tenke positivt, men ikke tenke for mye. Det skal jeg huske på! Håper dere lykkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 17. mars 2009 Så nydelig vær det er ute! Jeg blir så glad!! Elsker de første dagene med fint vær og plussgrader etter en lang vinter. Alle er så glade og fornøyde og setter så stor pris på det flotte været. Det er som om alle, inkludert meg selv, våkner litt fra dvale. Kjenner at våren endelig er på vei! Jeg har på meg vintersko i dag, det er fortsatt masse snø hjemme, så det har vært mest naturlig å fortsatt bruke støvletter, men nå holder jeg på å smelte. Det er jo så varmt, så i morgen blir det lette sko! Åh, så deilig - endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mars 2009 #378 Del Skrevet 17. mars 2009 Godt å lese at alt står bra til her Deilig å kjenne sola varme og at våren er i anmarsj ja Håper på så deilig vær i påsken også! Blir spennende å se hvordan det går hos gyn på torsdag da, skal nok se at alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 17. mars 2009 Lucky?: Jepp, her står alt bra til. Bare jeg kan bli ferdig med GU på torsdag nå og få det overstått, så blir det enda bedre! Tror nok alt er i orden, så skal bli deilig å få det bekreftet. Sånt vær i påsken hadde vært deilig, trenger det nå. Denne vinteren har vært lang, på mange måter, så nå trenger vi vår og fint vær! ****** I dag har jeg shoppet! Var innom Mango igjen i dag, så en bukse der som jeg ikke hadde tid til å prøve i går, og så ble det noen andre butikker på vei hjem også. Dagens fangst: - Lyse, litt slitte jeans fra Mango - Sort, stor veske fra Mango - Converse-sko - Hvit, baggy t-shirt - Den nye cd'n til Chris Cornell - Klesrulle (hunden setter sine spor...) Veldig fornøyd! Jeansen satt perfekt, som Mango-bukser ofte gjør på meg. Jeg kan prøve hauger av jeans, men det er de fra Mango jeg liker aller best. Skader ikke det akkurat, de er jo veldig rimelige sammenliknet med mange andre jeans. Fornøyd med Converse-skoene også. Veldig kule, litt slitte og rocka med Kurt Cobains signatur på. De sorte jeg har hatt har blitt helt utslitt, så jeg hadde bestemt meg for å kjøpe nye til våren, og våren, den kom i dag! Nå skal vinterskoene bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mars 2009 #380 Del Skrevet 17. mars 2009 Grattis med nye sko Deilig å kunne pakke bort vinterskoene nå! Må se å finne meg noen nye vårsko jeg også....en dag... Deilig med en skikkelig shoppingrunde da, supert når man finner bukser som sitter perfekt og ikke koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå