Hønemora Skrevet 17. april 2009 #201 Del Skrevet 17. april 2009 Innom å ønsker dedg en god helg Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 17. april 2009 Innom å ønsker dedg en god helg Belle Takk skal du ha søte Hønemor! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. april 2009 #203 Del Skrevet 17. april 2009 God helg Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 18. april 2009 #204 Del Skrevet 18. april 2009 Hei hei belle Måtte inn å sjekke litt i boka di, har ikke fått med meg at dere var prøvere en gang trodde det var bryllupsdagbok for alle penga Koselig at det er mange som skriver bok her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 19. april 2009 #205 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er jo stått opp fra de døde, så stikker innom for å ønske deg en flott søndag! Min kjære reiste i dag, så jeg håper følelsen er borte når han kommer hjem om 14 dager. *sukk* Jeg sa det til ham i går også, at jeg var så lei. Han kunne ikke forstå det han, han var bare glad til for at vi har hatt så mye sex i det siste. Ja, vi har ihvertfall tatt en pause med å ligge med pute under rumpa osv. Tror presset blir større da. Håper spiren sitter når vi minst venter det! Hos meg var det "heldigvis" likt syn på all sexen! Vi var utslitte begge to! Men vi hadde så mye besøk, så alt måtte skje på kveldstid og da var vi som regel trøtte og slitne... Og søvnen frista mye mer! Da spiren satt, kunne vi puste letta ut og legge oss til å sove med goood samvittighet begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 19. april 2009 God helg Belle God helg (det som er igjen av den) til deg også! Hei hei belle Måtte inn å sjekke litt i boka di, har ikke fått med meg at dere var prøvere en gang trodde det var bryllupsdagbok for alle penga Koselig at det er mange som skriver bok her inne Så koselig med nye besøk! Akkurat nå er det vel bryllup som svirrer mest oppi hodet, mest fordi det ikke er så lenge til, men prøvere er vi også. Det er uansett bra å ha noe annet å tenke på når prøvingen ikke går som vi ønsker den skal. Jeg er jo stått opp fra de døde, så stikker innom for å ønske deg en flott søndag! Hos meg var det "heldigvis" likt syn på all sexen! Vi var utslitte begge to! Men vi hadde så mye besøk, så alt måtte skje på kveldstid og da var vi som regel trøtte og slitne... Og søvnen frista mye mer! Da spiren satt, kunne vi puste letta ut og legge oss til å sove med goood samvittighet begge to! Endelig! Huff, min kjære storkoser seg han. Han får jo mer sex nå enn noen sinne (nesten) siden jeg ikke vet akkurat når jeg har EL og vi må ha sex hele tiden for å være på den sikre siden. Men Damiana hjelper veldig på sexlysten da, så det blir dobbel kur denne pp for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 19. april 2009 Da var mensen her igjen. Egentlig ingen stor overraskelse, så jeg er ikke så veldig skuffet egentlig. Nå ser jeg bare frem til legebesøk og håper vi får noe som hjelper der. Har hatt en rolig helg denne helgen, med mye Super Mario, filmer, lesing og litt rydding. Oppdatert liste: Støvsuge hele leiligheten Vaske begge bad Rydde soverom Rydde i tv-benken Pakke ut av diverse kofferter Lage ferdig bryllupsinvitasjoner Sende utenlandsinvitasjoner Ringe busselskapet Ta sol minst to ganger Vaske bilen Rydde bilen Gå på biblioteket og låne noen gode bøker (sliter meg for tiden gjennom ''Interview with a vampire'' - den er skrevet på en forferdelig merkelig måte... *sukk* ) Levere bøker på et annet bibliotek Kjøpe treningsmatte Kjøpe manualer Trene minst to ganger Kjøpe klassisk ''Nintentoknott'' Bestille Yoshi og Alex Kidd (!!!!!! ) på Wii'en Spille Yoshi og Alex Kidd Handle inn for den neste uken Gå til frisøren Jobbe, jobbe, jobbe Ikke så mye jeg har fått gjort egentlig, men kanskje jeg får gjort noe i dag - dersom jeg gidder. Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. april 2009 #208 Del Skrevet 19. april 2009 Uff Så urettferdig at det ikke skal klaffe for der snart som har prøvd så lenge Det er jammen meg ikke rettferdig dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 20. april 2009 #209 Del Skrevet 20. april 2009 Teite,teite, TEITE !! Få håpe dere får noen gode svar og hjelp når dere skal til legen. Ikke så lenge til nå. Er plutselig mai snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 20. april 2009 Uff Så urettferdig at det ikke skal klaffe for der snart som har prøvd så lenge Det er jammen meg ikke rettferdig dette her Jeg vet. Skal ikke være rettferdig denne verden alltid. Takk for Ananan! Teite,teite, TEITE !! Få håpe dere får noen gode svar og hjelp når dere skal til legen. Ikke så lenge til nå. Er plutselig mai snart. Håper inderlig at vi får noen svar. I dag er det faktisk akkurat en måned til jeg skal til legen. Tiden fyker avgårde og som du sier, plutselig er det mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #211 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har hatt en forferdelig begivenhetsløs helg. Jeg var ute av huset én gang i løpet av tre dager. Men det var herlig å bare bure seg inne også, være helt alene og bare slappe helt av. Jeg så forresten en kjempekul film i går: Rocknrolla. Det er en Guy Ritchie-film, jeg ELSKER filmene hans. :rødme: Anbefales på det sterkeste for de som liker slik humor og action. Ellers MÅ bare få klage litt til dere: i går klarte jeg å skjære meg noe så sinnsykt i fingeren. Jeg blødde som en gris og ble helt svimmel av blodmangel (har mensen i tillegg). Vasken var helt rød. *ÆÆÆÆÆSJ* Uansett, i dag morges da jeg tok av plasteret hadde kuttet grodd litt inni det. Kan si det var vondt å ta det av og jeg begynte selvfølgelig å blø som en gal igjen. Nå verker hele fingeren min og jeg føler meg såååå hypokonder for øyeblikket. Ha en fin mandag alle sammen, forhåpentligvis ikke like blodig som min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 20. april 2009 #212 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har hatt en forferdelig begivenhetsløs helg. Jeg var ute av huset én gang i løpet av tre dager. Men det var herlig å bare bure seg inne også, være helt alene og bare slappe helt av. Jeg så forresten en kjempekul film i går: Rocknrolla. Det er en Guy Ritchie-film, jeg ELSKER filmene hans. :rødme: Anbefales på det sterkeste for de som liker slik humor og action. Ellers MÅ bare få klage litt til dere: i går klarte jeg å skjære meg noe så sinnsykt i fingeren. Jeg blødde som en gris og ble helt svimmel av blodmangel (har mensen i tillegg). Vasken var helt rød. *ÆÆÆÆÆSJ* Uansett, i dag morges da jeg tok av plasteret hadde kuttet grodd litt inni det. Kan si det var vondt å ta det av og jeg begynte selvfølgelig å blø som en gal igjen. Nå verker hele fingeren min og jeg føler meg såååå hypokonder for øyeblikket. Ha en fin mandag alle sammen, forhåpentligvis ikke like blodig som min. Fåkkings mensen! HA DÆ BORT! Blir greit å få komme til legen snart da, og få litt utredning og slikt.. Er jo ikke så lenge til det? Usj, jeg HATER å skjære meg med kniv! Det er så EKKELT!! :dåne: Tips til neste gang du skal bytte plaster; bløt opp plasteret før/mens du fjerner det, for da løsner det fra såret God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 20. april 2009 Fåkkings mensen! HA DÆ BORT! Blir greit å få komme til legen snart da, og få litt utredning og slikt.. Er jo ikke så lenge til det? Usj, jeg HATER å skjære meg med kniv! Det er så EKKELT!! :dåne: Tips til neste gang du skal bytte plaster; bløt opp plasteret før/mens du fjerner det, for da løsner det fra såret God bedring! Helt enig! Nei, det er ikke så lenge til, en måned i dag faktisk. Ja, det er forferdelig ekkelt. *grøss* Tingen er jo bare den at jeg skjærer meg hele tiden. Enten er det papirkutt (det har jeg sikkert hatt 100 ganger) eller vanlig kniv. Meg + kniv = katastrofe. Du kan tenke deg hvordan fingrene mine så ut etter en ukes feriejobbing i kantine hvor jeg skjærte smørbrød hele dagen. Det var et godt tips, skal prøve det. Funker det også på vanntette plaster? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. april 2009 #214 Del Skrevet 20. april 2009 Kjenner igjen dette mønsteret med selvskading Har det sånn bare ikke med kniver men med komfyrer og ovner! Er det en pizza som skal ut av ovnen så er jeg DØMT Dumme tanta :( Håper hun holder seg borte neste mnd og at denne pp er pyntet med babystøv Hva er planene for uka da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 20. april 2009 #215 Del Skrevet 20. april 2009 Kjenner igjen dette mønsteret med selvskading Har det sånn bare ikke med kniver men med komfyrer og ovner! Er det en pizza som skal ut av ovnen så er jeg DØMT Hahaha, jeg kjenner meg altfor godt igjen. Kløne deluxe her altså.. Spesielt irriterende å kutte seg så inderlig når tante er på besøk, da føler man seg jo bare heelt blodfattig for at det bare er 1 mnd. til legen! Fingrene krysses for at alt løser seg da Ha en fortsatt fin og forhåpentligvis litt mindre blodig uke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 20. april 2009 #216 Del Skrevet 20. april 2009 Hva i alle dager! Hvordan VÅGER å vise seg!!!? Men jeg regner med at hun er akkurat som elevene mine: hun skal teste grensene til det ytterste, før hun føyer seg! Og staaaaaakkars Belle og fingeren.... *blåse på* Selvmedlidenhet er absolutt på plass, høres jo skikkelig vondt ut! Håper kvelden din har vært bedre, og at tirsdagen blir heeelt knall! Er jo tv-kveld i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 21. april 2009 Kjenner igjen dette mønsteret med selvskading Har det sånn bare ikke med kniver men med komfyrer og ovner! Er det en pizza som skal ut av ovnen så er jeg DØMT. Dumme tanta :(Håper hun holder seg borte neste mnd og at denne pp er pyntet med babystøv Hva er planene for uka da ? Jeg også har det med komfyrer og ovner - egentlig alt som kan skade fingrer og hender. Har egentlig ingen planer, men skal prøve å lage en liten liste. Hahaha, jeg kjenner meg altfor godt igjen. Kløne deluxe her altså.. Spesielt irriterende å kutte seg så inderlig når tante er på besøk, da føler man seg jo bare heelt blodfattig for at det bare er 1 mnd. til legen! Fingrene krysses for at alt løser seg da Ha en fortsatt fin og forhåpentligvis litt mindre blodig uke Det er godt det ikke bare er meg.. Ja, jeg ble helt svimmel, kaldsvettet og måtte sette meg ned. Tror nok det var mensen som gjorde at jeg følte meg litt blodfattig akkurat der og da. Takk for fingerkryssing og ha en fin tirsdag Nuni! :sjokk : Hva i alle dager! Hvordan VÅGER å vise seg!!!? Men jeg regner med at hun er akkurat som elevene mine: hun skal teste grensene til det ytterste, før hun føyer seg! :jepp : Og staaaaaakkars Belle og fingeren.... *blåse på* Selvmedlidenhet er absolutt på plass, høres jo skikkelig vondt ut! :tristbla : Håper kvelden din har vært bedre, og at tirsdagen blir heeelt knall! Er jo tv-kveld i morgen! :hoppe : Hun er ikke velkommen her i gården, så jeg vet ikke hvorfor hun alltid kommer! Håper det er grensetesting hun holder på med. Takk for *blåse på*, det trengte jeg. Min kjære er jo ikke hjemme, så jeg fikk ingen trøst jeg... Kan tro jeg svømte i min egen selvmedlidenhet da. Ikke nok med at jeg har mensen, jeg må også kutte meg i fingeren og bare ha det rævva. Kvelden min har vært kjempefin, Mats er jo tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 21. april 2009 Tenkte jeg skulle lage en liste, dag for dag. Da er det mye lettere å få ting gjort. Tirsdag: Lage ferdig invitasjoner Sende utenlandsinvitasjoner Støvsuge hele leiligheten Onsdag: Ta sol Rydde soverom Levere bøker på biblioteket Gå til jobben (tar det som en trening - ja, jeg er forferdelig utrent ) Torsdag: Rydde bilen Trene Fredag: Trene Ringe busselskapet Gå til frisøren (? Må bestille time først) Jobbe, jobbe, jobbe, jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 21. april 2009 #219 Del Skrevet 21. april 2009 Så flink du er Belle! Blir nok enklere å få gjort ting når en har en ukeplan. Kanskje jeg og skulle snekret sammen en sånn plan :klø: Kjenner meg igjen med det å kutte seg. Er såvidt jeg får lov til å bruke kniven av min kjære God tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 21. april 2009 Så flink du er Belle! Blir nok enklere å få gjort ting når en har en ukeplan. Kanskje jeg og skulle snekret sammen en sånn plan :klø: Kjenner meg igjen med det å kutte seg. Er såvidt jeg får lov til å bruke kniven av min kjære God tirsdag Ja, du burde virkelig få satt sammen en slik en. Jeg trenger slike jeg, for å få gjort noe i det hele tatt. Jeg har til og med klart å skjære meg på en brødskjærer jeg en gang. Kan tro det var vondt! God tirsdag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå