Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Da var mensen over for denne gang, håper den aldri kommer igjen. :kjefte:

Jeg har også begynt å teste for EL ettersom jeg ikke skal miste den denne gangen. Etter planen skal den komme rundt 9.mars noe jeg inderlig håper siden min kjære reiser ut igjen den 11.mars. *krysser fingrene* Vi skal uansett :humpe: annenhver dag frem til han reiser så vi er sikre på at vi har gjort alt vi kunne denne gangen.

Damiana knaskes til den store gullmedaljen og jeg vurderer å gå til innkjøp av grapefruktjuice. Her skal ingenting være uprøvd. :fnise:

Ellers er det lite som skjer i livet mitt for tiden. I går ble det snop, chips og The Fast and the Furious - helt motsatt av hva jeg egentlig skulle gjøre (trene). Venninna mi hadde en utrolig crappy dag, så litt trøst følte vi at hun trengte i alle fall. Det er utrolig hvor gode vi er til å finne unnskyldninger for å spise drittmat. Ja, McDonald's ble det også. :sjenert:

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: Heia heia heia! :duskedame:

Jeg heier på EL og :sengekos: altså, og for full klaff denne PP! Nå skal spiren sitte, også tar du følge med meg på veien mot november/desember! DET hadde vært kos det! :rødme:

Satser på at EL dukker opp i denne syklusen, og at den er lett å finne! Men trøst deg med at det kan klaffe selv om du ikke merker noen ting til EL! Det kan også klaffe selv med bare en håndfull :sengekos: ...

Herremin, at jeg er :gravid: er nesten litt ufortjent.. :sjenert: Du legger masse innsats i dette, og jeg bare lå der.. :fnise:

:hoppe: ekstra mye, feier opp babystøv og sender det i en stoooor pakke til deg!

Håper onsdagen din er bra! :klemmer:

Endret av naerin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heia heia heia! :duskedame:

Jeg heier på EL og :sengekos: altså, og for full klaff denne PP! Nå skal spiren sitte, også tar du følge med meg på veien mot november/desember! DET hadde vært kos det! :rødme:

Satser på at EL dukker opp i denne syklusen, og at den er lett å finne! Men trøst deg med at det kan klaffe selv om du ikke merker noen ting til EL! Det kan også klaffe selv med bare en håndfull :sengekos: ...

Herremin, at jeg er :gravid: er nesten litt ufortjent.. :sjenert: Du legger masse innsats i dette, og jeg bare lå der.. :fnise:

:hoppe: ekstra mye, feier opp babystøv og sender det i en stoooor pakke til deg!

Håper onsdagen din er bra! :klemmer:

Takk for heiing! :klem:

Årh, det hadde vært helt fantastisk. *drømme*

Huff, ja, vi håper den kommer. Jeg tok en test på mandag, da var den så negativ som det går an å bli. Håper så inderlig jeg får den på mandag eller tirsdag neste uke siden min kjære reiser ut på onsdag. Det hadde vært så utrolig typisk at jeg hadde fått den med én gang han hadde reist. :sur: Men her må vi være positive og prøve å se lyspunktene. For eksempel at jeg kan drikke meg snydens på utdrikningslaget mitt dersom vi ikke får det til før bryllupet. :fnise:

:skratte: Du bare lå der ja. *hihi* Det er ikke så mye innsats fra min side heller egentlig. Sex begynner å bli utrolig rutine for oss, for vi kan jo ikke gjøre noe særlig akrobatisk i frykt for at svømmerne ikke kommer frem. :fnise: Og det er IKKE ufortjent at du er gravid søte deg. :kose:

Da tar jeg imot pakken og ruller meg litt ekstra i støvet. :pasha:

Ellers har jeg en fin onsdag, om enn litt trøtt og lei. Jeg trenger :sol: og ferie.

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er :heks: da??? Har hun kommet på uønsket besøk enda? For da ville jeg bare satset på å gjøre oppholdet så ubehagelig som mulig, slik at hun holder seg borte neste gang! Bruk Saba-bind f.eks. :ler:

Dumt med negative tester og luring og greier... :sjenert: Men du skal se, at de to strekene (evt. krysset) er der fortere enn du aner! :klemmer:

:kose: og :klemmer: til deg, med ønske om en flott torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er :heks: da??? Har hun kommet på uønsket besøk enda? For da ville jeg bare satset på å gjøre oppholdet så ubehagelig som mulig, slik at hun holder seg borte neste gang! Bruk Saba-bind f.eks. :ler:

Dumt med negative tester og luring og greier... :sjenert: Men du skal se, at de to strekene (evt. krysset) er der fortere enn du aner! :klemmer:

:kose: og :klemmer: til deg, med ønske om en flott torsdag!

Mensen er nettopp ferdig den - heldigvis. :ler: Saba-bind hørtes bra ut for å gjøre det så ubekvemt som mulig. :Nikke:

Nå går det i EL-testing for harde livet. :fnise: Kjøpte nettopp en ny pakke på billigtester.no, 18 EL-tester og 3 graviditetstester. Håper jeg ikke trenger å bruke alle da, før det klaffer. :sjenert: Denne måneden blir det nok en del testing for å finne EL. Håper den kommer til helga, før onsdag neste uke ihvertfall. *krysser fingrene*

Mange :klem: og :kose: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke fant EL i forrige periode, tenker jeg at EL kommer skikkelig denne gangen ;) .... og at den kommer før din kjære reiser!

Skal sende over gode tanker og krysse alle fingre og tær for at det skal skje. :tommelopp::)

God helg til deg og lykke til med testinga :kose:

Endret av Baillie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du ikke fant EL i forrige periode, tenker jeg at EL kommer skikkelig denne gangen ;) .... og at den kommer før din kjære reiser!

Skal sende over gode tanker og krysse alle fingre og tær for at det skal skje. :tommelopp::)

God helg til deg og lykke til med testinga :kose:

Den MÅ komme før han reiser, eller blir jeg :sinna: !

Takk for finger- og tåkryssing. :fnise:

God helg til deg også! :kose:

-----

Ingen positiv test enda. *sukk* Det er også tomt for tester i skapet mitt nå, så jeg håper testene jeg bestilte kommer i morgen. Ellers må jeg vel på apoteket og kjøpe meg noen kan jeg tenke meg.

Ellers kommer min kjære hjem i dag! :hoppe: Skal bli herlig å se ham igjen, jeg føler jeg ikke har sett ham i det hele tatt denne av-perioden hans. :trist: Men i helgen skal det bli myyye :humpe: . Vi takket faktisk nei til tur til sørlandet til svoger på grunn av at vi måtte ha sex. :fnise: Har det kanskje gått litt for langt dette prøvegreiene? :skratte:

God helg til alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv test enda. *sukk* Det er også tomt for tester i skapet mitt nå, så jeg håper testene jeg bestilte kommer i morgen. Ellers må jeg vel på apoteket og kjøpe meg noen kan jeg tenke meg.

Ellers kommer min kjære hjem i dag! :hoppe: Skal bli herlig å se ham igjen, jeg føler jeg ikke har sett ham i det hele tatt denne av-perioden hans. :trist: Men i helgen skal det bli myyye :humpe: . Vi takket faktisk nei til tur til sørlandet til svoger på grunn av at vi måtte ha sex. :fnise: Har det kanskje gått litt for langt dette prøvegreiene? :skratte:

God helg til alle sammen! :kose: og :klem:

Dumt at testene ikke gir utslag... :sjenert: Men husk på at EL kommer selv om du har tester eller ikke, så er bare å :humpe: i vei uansett! ;) Blir nok kjekt å få han hjem idag! Det er jo fredag og greier! :lur:

Går kanskje LITT langt når man takker nei til helgetur? :fnise: Men dere er jo ikke i en "vanlig" situasjon, siden han er mye borte osv. Så dere må jo bare benytte de sjanser dere får!

Satser på full klaff denne PP, med eller uten EL-tester!

*riste av seg babystøv, just in case*

Ha en strålende fredag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at testene ikke gir utslag... :sjenert: Men husk på at EL kommer selv om du har tester eller ikke, så er bare å :humpe: i vei uansett! ;) Blir nok kjekt å få han hjem idag! Det er jo fredag og greier! :lur:

Går kanskje LITT langt når man takker nei til helgetur? :fnise: Men dere er jo ikke i en "vanlig" situasjon, siden han er mye borte osv. Så dere må jo bare benytte de sjanser dere får!

Satser på full klaff denne PP, med eller uten EL-tester!

*riste av seg babystøv, just in case*

Ha en strålende fredag! :kose:

Ja, det blir nok mye :humpe: frem til han reiser. Det er jo freddan også, så blir vel litt ekstra kos i dag da? :ler:

Huff, jeg vet det er å gå litt langt, men vi må bare prøve når vi først har mulighet. Svoger bor i et hus som er så lydt (lytt?) at det like godt ikke hadde trengt å ha vegger. :skratte: Så da hadde det nok ikke blitt særlig mye sex på oss. :sjenert: Og når han er borte så mye og vi har prøvd så lenge må vi bare ta noen skippertak en gang i blant. (Ja, jeg prøver å unnskylde galskapen vår. :fnise: )

*hihi* ruller meg enda en gang jeg! :pasha:

Ha en god fredag du også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var lurt å takke nei til helgetur :fnise: Skal man virkelig prøve så får man gjøre det skikkelig :gjeiper:

Neida, men jeg håperhåperhåper at EL dukker opp og at det klaffer for dere!!

Jeg har vært så lite på KG i det siste, så mulig jeg har gått glipp av noe, men har du fått vite noe mer med tanke på fertilitets/gyno/spesialist-greier? :ler: Du vet hva jeg mener! Den superpillen som får det til å klaffe hadde jo ikke vært så dum. Ellers støtter jeg all prøving av diverse kjerringråd og det som verre er, gjør jo ingen skade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var lurt å takke nei til helgetur Skal man virkelig prøve så får man gjøre det skikkelig

Neida, men jeg håperhåperhåper at EL dukker opp og at det klaffer for dere!!

Jeg har vært så lite på KG i det siste, så mulig jeg har gått glipp av noe, men har du fått vite noe mer med tanke på fertilitets/gyno/spesialist-greier? Du vet hva jeg mener! Den superpillen som får det til å klaffe hadde jo ikke vært så dum. Ellers støtter jeg all prøving av diverse kjerringråd og det som verre er, gjør jo ingen skade :)

Huff, jeg håperhåperhåper jeg også.

Ja, vi har fått time! :hoppe: 20.mai. :overrasket: Veldig lenge til, men da har vi ihvertfall noe å se frem til. :Nikke: Superpille hadde vært fantastisk. *drømme*

Kjerringråd blir brukt flittig hjemme hos oss. Det går i helsekost og pute under rumpa i en halvtime etter sex. :fnise:

God helg Belle!

*drysser litt* og heier på EL! Stå på! Gå for blå!

:klemmer:

Takk for støv! :pasha: (<---- det er altså meg som ruller meg i støvet ditt :fnise: ) Og takk for heiing!

:klem:

-------

Ja, da er det en ny uke med nye muligheter. Det har blitt mye :humpe: i helgen. :sjenert: Jeg har ikke fått testet for EL i helgen heller, siden testlageret mitt ble tømt på fredag og jeg glemte å kjøpe på apoteket. :kjefte: på meg.

Jeg tror ikke jeg har hatt EL i helgen, men vi vet jo aldri. Jeg håper jeg får pakken min fra billige-tester idag, siden jeg tror jeg har fått litt EL-slim i dag. Pleier aldri å merke noe til EL, men noe annet kan det vel ikke være? Jeg har også en forferdelig stikking i siden. Håper det er EL som kommer. Vi skal uansett ha masse sex frem til onsdag og håper at det er nok. Eller, tirsdag blir det vel. Min kjære reiser på onsdags morgen skulle jeg tro, men kanskje vi får inn en liten runde på morgenkvisten før han reiser? Jeg har hørt at det er på morgenen det er ''lettest'' å bli gravid, foreslo dette for helten, men fikk en ganske laber mottagelse: ''jeg får den aldri opp så tidlig jeg'' etterfulgt av dette: :overrasket: . :fnise: Min kjære er skjønn og alt det der, men noen morgenfugl er han ikke.

Jeg merker også at Damiana funker utrolig godt på sexlysten min og sex er omtrent det eneste jeg tenker på nå om dagen. :sjenert: Det passer jo egentlig utrolig bra når vi prøver, men det er ikke så gøy å gå rundt i brunst når han er borte. Til og med det motsatte kjønn får oppmerksomheten min da. :ler:

Ha en god mandag alle sammen! :kose:

PS! Død over smileypolitiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaargh, enda ikke noen positiv EL-test. :kjefte: Jeg tror at jeg vet at jeg har EL akkurat nå. Jeg har EL-slim, noen nyanskaffede kviser og stikninger i eggstokkene. Jeg pleier aldri å kjenne EL min, men denne gangen er jeg 99% sikker på at den er nå. Hvorfor i alle dager får jeg ikke positiv test da? :klø: Kanskje jeg har for lite hormoner i kroppen slik at testen ikke får utslag?

Jaja, det viktigste er jo å ha sex og det har vi vært flinke med i det siste. :lur:

Ellers gleder jeg meg utrolig mye til helgen. Først skal jeg på kurs til Hafjell fra torsdag til fredag (altså ''fri'' fra jobb :hoppe: ) og etterpå skal jeg besøke bestevenninna mi i Oslo. :hoppe: Da blir det nok mye shopping, fnising og annet sprell. :strix:

Ha en fin tirsdag folkens! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg! :)

Synes dere er flinke, må jo bare bli noe ut av den gode innsatsen snart :fnise: Godt det er så gøy å lage barn enten man prøver å få det til eller ikke :ler:

Fortsatt fin uke til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-slim er bra! Når på døgnet tester du? Jeg har kun fått positiv EL-test om morgene, men vet det er veldig individuelt. Har du sterke streker da? Uansett, :humpe: på, så har dere i hvert fall gjort jobben deres. :lur:

Hafjell og shopping i Oslo høres bra ut. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en koselig helg! :)

Synes dere er flinke, må jo bare bli noe ut av den gode innsatsen snart :fnise: Godt det er så gøy å lage barn enten man prøver å få det til eller ikke :ler:

Fortsatt fin uke til deg :klem:

Ja, gleder meg veldig til helgen. :Nikke:

Huff, etter den iherdige innsatsen vår den siste tiden, bare MÅ det bli noe på oss. :fnise:

Ha en fin uke du også! :kose:

El-slim er bra! Når på døgnet tester du? Jeg har kun fått positiv EL-test om morgene, men vet det er veldig individuelt. Har du sterke streker da? Uansett, :humpe: på, så har dere i hvert fall gjort jobben deres. :lur:

Hafjell og shopping i Oslo høres bra ut. :Nikke:

Jeg tester litt i hytt og pine, både på morgen og rett etter jobb. Kontrollstreken er alltid kjempesterk, men det er den vel alltid. Teststreken har vært veldig svak i det siste, og sterkere har den ikke blitt heller. :trist:

-----

Enda ingen positiv test, men jeg antar at EL har vært i helgen eller i begynnelsen på uken. Jeg får ta det opp når jeg skal på sykehuset, håper jeg får noen svar. Er det normalt å aldri få positiv test? At kanskje hormonene mine ikke er mange nok til å gi utslag? :klø: Vi har uansett gjort så godt vi kunne denne syklusen (i går var jeg drittlei sex :fnise: ), vi kunne liksom ikke gjort noe mer. Min kjære har reist, jeg reiser i kveld og Wild Yam-kuren begynner. :ler: Krysser fingrene for at all babystøv-rullingen ( :pasha: ) har hjulpet.

Ha en fin onsdag alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at juni mnd er da alt skjer for deg Belle... For da blir mye av fokuset på bryllupe og ikke av såing av spire :jepp:

Ellers ønsker jeg deg en go tur, så må du kooooose deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at juni mnd er da alt skjer for deg Belle... For da blir mye av fokuset på bryllupe og ikke av såing av spire :jepp:

Ellers ønsker jeg deg en go tur, så må du kooooose deg masse :)

Å, tusen takk Hønemor. :kose: Det hadde vært godt og fått fokuset over på noe annet, det er klart. Kanskje det klaffer på bryllupsnatta? :lur:

Jeg skal kooooose meg glugg ihjel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg titta innom spiredagboka di, etter du har vært så snill og lagt igjen noen kommentarer i bryllupsdagboka mi ;)

Kjedelig at ting tar sånn tid da... Skjønner det er frustrerende og deprimerende... Meeen, det er bare å krysse fingrene og kjøre på! En gang må den vel sitte vel??

Masse lykke til fremover! Kommer til å følge med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...