Gjest fragment Skrevet 2. desember 2009 #901 Del Skrevet 2. desember 2009 YTWL, som i videoen? Gjør du alle de fire forskjellige øvelsene, og hvor tunge manualer bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2009 #902 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, det er noe lignende. Jeg bruker bare ikke ball, men benk, eller står bare fremoverbøyd hvis det bare er oppvarming, Under oppvarming har jeg ikke vekter. Da jeg kjører den som egen øvelse, har jeg maks 2 kg i hver hånd. Poenget er ikke nødvendigvis styrke, men aktivering. SÅ jeg har ikke fokusert på å øke der. Veldig fin å kjøre i supersett med benk f.eks. Får aktivert ryggmuskulaturen veldig, det er gunstig for et godt oppspenn, god teknikk, og dermed også styrken etterhvert. De to siste bokstavene kjører jeg litt annerledes enn denne damen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. desember 2009 #903 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje jeg burde teste ut dette fremover. Men så var det dette med å huske alle de fire forskjellige øvelsene, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2009 #904 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Kanskje jeg burde teste ut dette fremover. Men så var det dette med å huske alle de fire forskjellige øvelsene, da Øv deg foran dataen, så husker kroppen det Bare stå fremoverbøyd. Endret 2. desember 2009 av Mrs Shorty leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 2. desember 2009 #905 Del Skrevet 2. desember 2009 fragment, jeg kan virkelig skrive under på at YTWL's ROCKER! Problemet er bare at jeg glemmer å gjøre de. :gjeiper: Men neste gang. Og fytterakkern for en super roøkt! *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2009 #906 Del Skrevet 2. desember 2009 Problemet er bare at jeg glemmer å gjøre de. :gjeiper: Men neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 3. desember 2009 #907 Del Skrevet 3. desember 2009 To timer AT-trening i dag, så er rimelig mørbanket. Armene/skuldrene/halsen ser mishandlet ut - som vanlig. Og da passer det jo flott at jeg skal på julebord i kveld. Kjolen har heldigvis ikke helt korte armer, så da syns ikke alle blåmerkene. Gleder meg til å spise julemat i kveld! Magen min er nok ikke like begeistret, men får satse på det går bra. Skal prøve å begrense porsjonene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. desember 2009 #908 Del Skrevet 3. desember 2009 Kanskje jeg burde teste ut dette fremover. Men så var det dette med å huske alle de fire forskjellige øvelsene, da Bare tenk på bokstavene så kommer du på øvelsene: Y-T-W-L, nesten som YMCA (eller hva søren det er....) Kos deg på julebord i kveld! (er det mulig å begrense seg når det kommer til julemat altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 3. desember 2009 #909 Del Skrevet 3. desember 2009 Bare tenk på bokstavene så kommer du på øvelsene: Y-T-W-L, nesten som YMCA (eller hva søren det er....) Jo, navnet YTWL husker jeg. Men det er liksom å huske hvordan de fire øvelsene utføres de første to-tre gangene jeg skal gjøre de. Finner nok ut av det Tror jeg skal klare å begrense meg sånn noenlunde, i alle fall. Det er jo tung mat, og jeg vet jo at jeg blir ganske oppblåst hvis jeg spiser store porsjoner. Dessuten er ikke ribbe (som jeg tror vi får) yndlingsjulematen, og en eventuell dessert kan jeg sannsynligvis ikke spise uansett. Problem solved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. desember 2009 #910 Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, navnet YTWL husker jeg. Men det er liksom å huske hvordan de fire øvelsene utføres de første to-tre gangene jeg skal gjøre de. Finner nok ut av det Tror jeg skal klare å begrense meg sånn noenlunde, i alle fall. Det er jo tung mat, og jeg vet jo at jeg blir ganske oppblåst hvis jeg spiser store porsjoner. Dessuten er ikke ribbe (som jeg tror vi får) yndlingsjulematen, og en eventuell dessert kan jeg sannsynligvis ikke spise uansett. Problem solved Y = armene så du ser ut som en Y T = armene så du ser ut som en T W = armene opp så du danner en W L = armene i en L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. desember 2009 #911 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Y = armene så du ser ut som en Y T = armene så du ser ut som en T W = armene opp så du danner en W L = armene i en L Joda, det er en grei huskeregel. Men jeg må fremdeles pugge videoer på YouTube sånn at det blir riktig, og så sitter vel bevegelsene etter hvert. Det var kjekt på julebord i går. Drakk en flaske vin, så det ble ikke de helt store mengdene. Men nok til at jeg endte opp med å danse ganske mye - ikke at jeg egentlig hadde hatt noe valg uansett I løpet av kvelden spiste jeg to porsjoner av julematen (pinnekjøtt, julepølse, kålrabistappe og poteter) og ingenting annet, så det gikk greit med magen. Men alkohol i seg selv er aldri noe magen liker, og det kjenner jeg jo... Planen er å komme meg avgårde på trening rundt klokken ett. Tenker å kjøre rygg/bryst i dag, biceps/triceps/skuldre i morgen og muligens spinning på søndag. Endret 4. desember 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. desember 2009 #912 Del Skrevet 4. desember 2009 God helg! Julemat hørtes digg ut, kan nesten ikke vente til julefeiringen setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. desember 2009 #913 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg gleder meg (som alltid) veldig til jul, og enda mer nå som jeg bor såpass langt borte fra familien. Det er alltid kjekt å komme hjem på juleferie Litt change of plans på trening i dag. Var ikke helt i benkehumør, så da ble det rygg/biceps i stedet. Jeg kjente at det ble sent i går, så jeg har vel hatt bedre økter før. Men syntes egentlig at det gikk veldig greit. 20 minutter ellipse (tiden går fort når man har Ellen DeGeneres Show på tv'en ) Omvendt roing: 9 - 9 (i dag var det tungt...) Smalt nedtrekk: 45/8, 52/6, 52/6 Hantelroing: 16,2/8, 16,2/8, 16,2/8 (altfor lett, egentlig) Sittende roing: 45/8, 45/8, 45/8 Sittende bicepscurl: 8,6/8, 8,6/8, 8,6/8 Nå stikker jeg på kjøpesenteret, men jeg topper vel neppe shoppingmengdene til, kremt, visse andre her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. desember 2009 #914 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er litt seint ute, men jeg leste at du skal begynne med hansker? Jeg har akkurat kuttet dem jeg, no more gloves for me!! Hendene skal lære seg å takle alt, og jeg merker stor fremgang allerede på 2 uker uten. Så får de bli litt stygge inni.. Men jeg syns det er lettere å løfte uten hansker, og når jeg bruker hansker så er det helt jævelig de gangene jeg glemmer dem fordi hendene ikke er rustet for påkjenningen. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. desember 2009 #915 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er litt seint ute, men jeg leste at du skal begynne med hansker? Jeg har akkurat kuttet dem jeg, no more gloves for me!! Hm, håndflatene mine er jo ganske herdet etter noen år med styrketrening uten hansker, men nå føler jeg at det begynner å bli såpass tunge manualer/stenger at grepet hindrer meg litt + at blemmene nedenfor fingrene av og til gjør ganske vondt når jeg f.eks trener hantelroing. Så det går muligens an å kun bruke hansker i de øvelsene hvor jeg trenger ekstra godt grep/polstring? Det ble en grei shoppingrunde på meg også i dag. Kjøpte to julegaver, hhv. til lillebror 1 og lillebror 2. I tillegg ble det en boks med selolje, en treningstopp (singlet, såklart ) og en topp/kjole til å bruke på nyttårsaften. Nå har jeg kun en halv julegave igjen før jeg er ferdig! Rekordtidlig til å være meg, og det er så utrolig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. desember 2009 #916 Del Skrevet 5. desember 2009 Da var det lørdag, og jeg har nettopp spist risengrynsgrøt. Kan ikke klage på tilværelsen! Dagens trening var bryst/triceps/skuldre, og forløp seg noenlunde slik: 15 minutter ellipse Benkpress: 22,5/12, 42,5/8, 45/4, 45/4 Skråbenk: 13,6/7, 13,6/7, 13,6/7 (i dropsett med 8,6 kg.) Skulderpress: 11/6, 11/6, 11/6 (i dropsett med 8,6 kg.) Cable cross: 23/8, 23/7, 23/7 Sidehev: 5/8, 5/8, 5/8 ~ fronthev: 4/6, 4/6, 4/6 Enarms lateral raise: 4/10, 4/10, 4/10 Mot slutten kom jeg på at jeg burde testet YTWL, men det får bli neste gang. Håper alle har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. desember 2009 #917 Del Skrevet 6. desember 2009 Uhm, 12 timer søvn, ja. Det burde vel holde? Våknet kl. 9, og tenkte jeg i alle fall skulle prøve å sove litt til... Og så våkner man halv tolv, gitt! Usikker på om det blir spinning i ettermiddag, selv om jeg har lyst. Kjenner forkjølelsen sniker seg innpå, og dessuten er det første dag av det vi jenter går og gleder oss til hver måned (eller hver tredje måned for min del, heldigvis). Så jeg gidder ikke booke plass i spinningsalen i tilfelle formen blir dårligere utover dagen. Så med unntak av klesvask, gulvvask og julekortskriving blir det sannsynligvis en ganske rolig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. desember 2009 #918 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Ohoi. Klarte ikke å holde meg unna spinningtimen allikevel. Det var ikke en spesielt tung time, men det passet meg fint. Kjenner jo litt murring i mage og rygg, så det var greit å ikke pushe på for mye. Godt fornøyd med dagen, har fått gjort nesten alt jeg skulle + at jeg laget et brett med glutenfrie rundstykker. Effektiv søndag Endret 6. desember 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. desember 2009 #919 Del Skrevet 7. desember 2009 Ingen trening i dag, slik det ser ut nå. Var innstilt på å trene etter jobb, men så slo en litt murrende hodepine inn, og da var det like greit å droppe det. Har trent bra i det siste, så en treningsfri dag gjør ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 8. desember 2009 #920 Del Skrevet 8. desember 2009 Enig! Det er viktig å ta seg litt fri iblant. I tillegg har du hatt noen ganske bra økter i det siste! Hvordan går det med dietten din om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg