Gå til innhold

Let's work out...


Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fragment

Jadda, jadda. Min bror sov i naborommet, og jeg ville helst ikke risikere at han dukket opp, sånn uten videre. Da har man liksom plutselig et forklaringsproblem... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Funker ikke "jeg skulle bare ta toppløst flexe-bilde til KG" altså? :nigo: Fin rygg, om enn litt mørkt!

"Slapp av, det er bare bilder til et forum på nettet..." -- mulig han hadde stusset litt da, kanskje? Ja, det er litt i mørkeste laget. Jeg var såpass klar for frokost at jeg ikke orket å ta så mange bilder, og da ble dette det beste foreløpig :)

Flott rygg!! :jepp: Jeg syns lys er så vanskelig, får aldri noen gode ryggbilder..

Lys er vanskelig når man skal ta bilder alene, ja. Jeg måtte jo bare satse på at jeg sto riktig både i forhold til lyset i taket og selve kameraet. Det lønner seg nok å ha en kompanjong som kan dirigere litt, men jeg er dessverre ikke heelt der ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naaaais rygg på deg fragment!

Bra!! Men assa: AV MED TOPPEN, AV MED TOPPEN!! :fnise:

Det samme tenkte jeg!

Funker ikke "jeg skulle bare ta toppløst flexe-bilde til KG" altså? :nigo: Fin rygg, om enn litt mørkt!

:ler:

Ellers vil jeg ønske deg og dine en riktig god jul fragment! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Najs rygg! :tommelopp:

Flott rygg! :)

Bare innom for å ønske deg en riktig god jul! :klem:

Naaaais rygg på deg fragment!

Ellers vil jeg ønske deg og dine en riktig god jul fragment! :klemmer:

Takk, alle sammen. God jul til dere også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

God jul fragment! Håper du koser deg videre med familien, og at du får en deilig ferie og blir klar for det nye året, sterkere enn noen sinne ;)

Juleklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
Gratulerer med overstått, flott rygg og god jul :nisse:

God jul fragment! Håper du koser deg videre med familien, og at du får en deilig ferie og blir klar for det nye året, sterkere enn noen sinne ;)

Juleklem :klem:

God jul! :nigo:

Takk for det, alle sammen - og god jul til dere også! :nisse:

I dag ble treningen en 45 minutter lang tur med hunden. Gikk på beina i dyp snø, så det ble jo faktisk en skikkelig svett økt! Etter det ble det julelunsj og Disney på tv, samt pynting av kunstverkene som jeg og broren min limte sammen tidligere i uken: en pepperkakeskyskraper og tilhørende pepperkakeutedo. Veldig vellykket! Nå går vi bare og gleder oss til pinnekjøttet...

Håper alle storkoser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Hadde alle en fin feiring i går? Her ble det en uformell og avslappet kveld, ettersom vi kun var oss i familien her. Besøk fra andre familimedlemmer er alltid det koseligste, men det er jo deilig å bare være oss også.

Mine presanger:

- Menu servise (thermokopper osv.)

- 5000 kroner på BSU-kontoen

- Kari Traa-polo (:hjerte:)

- Votter og hals

- Gavekort på G-Sport, 400 kr (hurra!)

- Kjetil Østli - Politi og Røver

- Shampo og bodylotion

- Andelsbrev i et byggeprosjekt i Kenya, 500 kr.

+ litt småting som sjokolade, etc.

For å spore litt tilbake på det treningsdagboken egentlig handler om, så har jeg vært på julens andre skitur i dag. Ikke noe lang tur, men ble gjennomsvett allikevel. I kveld blir det en tur ut med gode venner, ettersom det er fast tradisjon på 1. juledag. Det er alltid kjekt å se mange gamle kjente igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Menu servise (thermokopper osv.)

Disse fikk jeg og! :) Jeg har haugevis med kopper i skapet, men liker alltid å få nye. Rart det der :fnise:

- Kari Traa-polo (:hjerte:)

I :hjerte: Kari Traa! Jeg fikk av mannen!!! Føler du deg ikke bare vanvittig sexy i Kari Traa??? :nigo:

Håper resten av julen blir deilig og avslappende! Her er det så mye snø, at jeg er takknemlig for at jeg slipper å gå ut av døra med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fragment
Disse fikk jeg og! :) Jeg har haugevis med kopper i skapet, men liker alltid å få nye. Rart det der :fnise:

Synes de er kjempefine! Mamma og pappa har selv et sett i skapet, og jeg liker disse koppene veldig godt. Men dessertskjeene er mer moderne enn praktiske, føler jeg...

I :hjerte: Kari Traa! Jeg fikk av mannen!!! Føler du deg ikke bare vanvittig sexy i Kari Traa??? :nigo:

JO! Bare synd at plaggene er så vanvittig dyre...

Kos deg videre i julen du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Treningssenteret var stengt i dag, men jeg fikk låne nøkkel. Og da hadde man plutselig hele styrkerommet for seg selv... :lur: Knipset noen bilder, og fikk til i alle fall ett som var helt ok. Gidder ikke å sensurere ansikt osv, så i stedet for å legge det ut her tenkte jeg å sende på PM dersom noen eventuelt er interesserte.

Ellers så var det egentlig blytungt å trene i dag, og det skyldes naturligvis konsumeringen av en flaske vin i går kveld, samt litt lite søvn i natt. Men fikk kjørt greit gjennom bryst/triceps-øvelsene mine allikevel:

Benkpress

Skråbenk

Cable cross

Franskpress

Smalbenk

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...