Gå til innhold

Let's work out...


Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fragment

I dag er jeg støl i kroppsdeler jeg ikke har vært støl i på altfor, altfor lenge - nemlig beina! Lekte meg litt (eh) med knebøystangen i går, kun for å kjenne hvordan låret oppførte seg. Det var tydeligvis uvante bevegelser :)

Strekken plager meg dessverre fremdeles, og det skyldes naturligvis blant annet skiturene jeg har vært på. Har vel egentlig bestemt meg for å gå til en fysioterapeut over nyttår, for slik det er nå fungerer det bare ikke. Det er tross alt nesten et halvt år siden jeg har kunnet løpe uten smerter, og sånt blir det dårlig kondisjon av...

I dag har jeg vært i svømmehallen en tur, og så var jeg innom solariumet etterpå. Lenge siden forrige svømmeøkt nå, så det var på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du fortsatt sliter med den strekken. Da spørs det om det ikke er lurt å få gjort noe med den, ja. :Nikke:

God bedring, og fortsatt god jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Så kjedelig at du fortsatt sliter med den strekken. Da spørs det om det ikke er lurt å få gjort noe med den, ja. :Nikke:

God bedring, og fortsatt god jul! :)

Det er nok på tide, ja. Men samtidig er jeg usikker på hva en fysioterapeut eventuelt KAN gjøre med slikt? Det billigste er naturligvis å få beskjed om å holde meg fullstendig i ro for en periode, men jeg føler jo at jeg har vært ganske flink uten at det har hjulpet. Vi får se hva hun/han sier når jeg kommer så langt.

God jul til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Gidder ikke å sensurere ansikt osv, så i stedet for å legge det ut her tenkte jeg å sende på PM dersom noen eventuelt er interesserte.

:jepp: Sende over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
Fine skuldre og armer på deg altså! :nigo::trene:

Enig! Veldig flott. Skrev det på PM, men må skryte av deg her inne og ;)

Takk, begge to! Det begynner å komme seg. Ønsker meg litt mer markerte armer i slapp tilstand (:ler:), men da er det jo fettprosenten det går på. Vi får se hva vi klarer å få til, jeg gleder meg i alle fall til å ta nye bilder til våren/sommeren for å se eventuell fremgang!

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha bilde! :duskedame:

Tur med bikkja hørtes koselig ut, jeg kan nesten ikke vente til vi får oss hund. Men det blir ikke før vi har flyttet fra storbyen... Hvilken rase er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Våknet med skikkelig tjukk hals i dag, så nå kommer forkjølelsen snikende :snurt: Har egentlig ventet på det lenge, ettersom jeg ikke har vært forkjølet siden august. Pleier å ha tre-fire runder i løpet av ett år, men da er jeg til gjengjeld så godt som aldri plaget med noe ellers.

Trening skal det uansett bli i morgen! Rygg/biceps hadde vært fint.

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
La oss håpe det blir bare en lett neseforkjølelse, og ingen bihulelungefeberfaenskap!!

Sistnevnte faenskap har jeg aldri hatt, tror jeg. Stort sett fungerer jeg som vanlig når jeg er forkjølet, men pleier jo gjerne å kutte litt ned på treningen.

Noen andre her som planlegger å være edrufant på nyttårsaften? Det blir i såfall første gang siden jeg begynte å drikke, og det frister! Nyttårsaften er årets mest oppskrytte dag, og det er alltid mye styr og stress med å komme seg hjem på natten. Så da tror jeg at jeg like gjerne tar bilen, slik at jeg pent og pyntelig kommer meg hjem uten de helt store strabasene... Det blir garantert mye sutring og syting fra dem jeg skal være med, men det får ikke hjelpe :glare: Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så vanvittig begeistret for nyttårsaftener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften blir hjemme med hunden og aktivere ham så det monner, slik at han glemmer de skumle rakettene :) Men det blir litt champagne.

Men hvis jeg måtte ut, og hadde lappen, så hadde jeg nok kjørt. Er helt enig i at den natta er skikkelig oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig

Jeg kommer ikke til å ha en edru nyttårsaften. Men jeg skal til en venninne som bor 1 minutts gange fra meg, så det er veldig praktisk og i tillegg kan jeg gå hjem når som helst om det blir kjedelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Praktisk med kort vei hjem, ja. Nå når jeg bor hjemme i feriene er jeg dessverre veldig avhengig av bil, ettersom huset ligger ca. en mil fra sentrum, uten noe særlig med bussavganger. Så på en dag som nyttårsaften, hvor de aller fleste drikker, blir det vanskelig å komme seg hjemover. Det positive er naturligvis at jeg da skygger unna alkoholen, slik jeg som sagt kanskje gjør i år.

Rygg/biceps-økt i dag:

10 minutter ellipse

Stående roing: 35/8, 35/8, 35/8

Hantelroing: x/8, x/8, x/8 (umerkede manualer, men var nok rundt 16-17 kg)

Bicepscurl m/ stang: 20/8, 22,5/8, 22,5/8

Hammercurl: 3 x 9/maks ~ 6/maks

Negative pullups: 3 x bredt grep, 3 x smalt grep

Økning i stangcurl i dag, det gikk forholdsvis lett og greit. 3 x 6 med 25 kg neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha edru nyttårsaften. Har hatt det ganske ofte faktisk. Nyttårsaften er veldig oppskrytt, synes det er veldig koselig å lage god mat sammen med venner da, men ingenting mer. Og siden de fleste nære vennene mine er på fjellet så blir det rolig nyttårsaften på meg i år. Trening etter jobb og så tidlig kveld med ørepropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg er i veldig godt lag, bare 5 min hjemmefra, så det blir nok ikke edruelighet på meg :fnise: Men jeg er helt enig, nyttårsaften er oppskrytt. Hvis jeg ikke hadde hatt så gode venner og tradisjon med dem hadde jeg nok feiret med mamma og pappa tror jeg. Syns egentlig det er det aller koseligste. Og da, hehe, kunne jeg ha lovet et edruelig lag ;)

God bedring med forkjølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...