LekeHusmor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4481 Del Skrevet 22. februar 2010 ååå men jeg klarer ikke. jeg MÅ snakke med han, jeg er nødt å få et eller annet form for svar! det gjør så vondt å oppleve hvor lite han bryr seg. hvordan kunne alt endre seg så vanvittig mye på bare et døgn?? hvordan kan han være sånn her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. februar 2010 #4482 Del Skrevet 22. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. februar 2010 #4483 Del Skrevet 22. februar 2010 ååå men jeg klarer ikke. jeg MÅ snakke med han, jeg er nødt å få et eller annet form for svar! det gjør så vondt å oppleve hvor lite han bryr seg. hvordan kunne alt endre seg så vanvittig mye på bare et døgn?? hvordan kan han være sånn her? Jo mer du maser og stresser akkurat nå, jo verre gjør du ting. Gi ham tid, la ham være en ukes tid eller noe sånt. Believe me, I know what I'm talking about. Har vært gjennom det samme, det eneste som hjalp var å la fyren få tid. Ting kan likevel endre seg igjen, det er leeeenge til sommeren, men akkurat nå trenger han litt tid for seg selv og til å bearbeide det hele. Husk at dette er grusomt vondt for ham også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4484 Del Skrevet 22. februar 2010 men jeg klarer ikke tolerere eller godta at han gjør dette her mot meg! jeg syns det er så jævla råttent gjort! jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal klare å overleve kvelden en gang, så hvordan skal jeg klare en uke?? jeg holder på å bli helt gal! uff jeg vet du har rett altså, jeg bare friker ut. ikke det at jeg nødvendigvis måå ha han og vi må være sammen, men jeg fikser ikke at han gjør det sånn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. februar 2010 #4485 Del Skrevet 22. februar 2010 men jeg klarer ikke tolerere eller godta at han gjør dette her mot meg! jeg syns det er så jævla råttent gjort! jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal klare å overleve kvelden en gang, så hvordan skal jeg klare en uke?? jeg holder på å bli helt gal! uff jeg vet du har rett altså, jeg bare friker ut. ikke det at jeg nødvendigvis måå ha han og vi må være sammen, men jeg fikser ikke at han gjør det sånn her! Jepp, råttent gjort er det sikkert, men dette er hans måte å få ut ting på. Han har behov nå for å avreagere, og det hjelper egentlig ikke hva du mener om det. Dette er sånn han velger å reagere, og om du da friker totalt ut, viser ham det og skjeller ham ut, så vil du bare støte ham enda lenger fra deg og i større grad ødelegge mulighetene for at dette går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4486 Del Skrevet 22. februar 2010 jeg har lyst å fysisk skade han, så mye at han får det skikkelig, SKIKKELIG vondt !!! jeg HATER at han gjør dette her, han er faen meg det falskeste menneske i verden! DET KLIKKER FOR MEG!!!! hadde han vært her i rommet nå så hadde jeg mest sannsynlig sparket han i trynet med pumps på og ta hodet hans og knust det i veggen. og jeg beklager at jeg virker fullstendig sinnsyk i hodet nå men jeg MÅ bare få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2010 #4487 Del Skrevet 22. februar 2010 Flink jente!! (Kanskje like greit at du er på andre siden av jorda?) Få det ut, bann han opp og ned, men hør på Enigma; Ikke ring ham! Veit du er desperat etter det, men ringer du, kan du gjøre alt værre. La ham gå rundt i sin egen dritt og finne ut av tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4488 Del Skrevet 22. februar 2010 hjelper å få blåst ut litt ja. av alle ting viste det seg at mamma da, hadde sendt han en meld i dag fordi hun trodde han ahdde bursdag (han har bursdag i denne uken).. hun ante jo ikke hva som foregikk mellom oss. håpløst. så da benyttet jeg muligheten (jadajegvetdetvarmongolidåsendemelding!!) til å skrive og si at han ikke fikk finne på tro at jeg hadde bedt hun om å gjøre det, selvom han sikkert ville tro det, så var det noe hun fant på selv og jeg ikke visste om det. og jaggu fikk jeg svar. "Jeg vet hun ikke gjorde det pga deg. Jeg er lei meg for igår og alt som jeg skrev og hvor vondt dette er for oss. Og jeg skrev det ikke bare på eff for å bare skrive noe. Jeg har tenkt litt på det. Men ja, jeg vet jeg har det med å gi litt opp.. Nå er jeg på biblioteket og leser håper du klarer deg der nede selvom.. Unnskyld for at jeg var brå og at det for deg kom uventet" så skrev jeg bare om det var noen sjanse han kom på msn og da skrev han "nei, har ikke med data på bilbioteket. Har 20 sider jeg må lese før kl 15, da skal jeg hente bilen for mamma. Kan komme på msn når jeg er tilbake i Bergen. Blir rett og slett ikke tid før det.. (altså tirsdag ) men du er ikke gal. (jeg skrev i en melding igår at jeg virket gal, fordi han gjorde meg så sprø i hodet) det er jeg som har en knekk og syns dette med oss er vanskelig. Men er på lesesalen og kan ikke skrive så mye.. Sorry for det" og den meldingen akter jeg overhode ikke å svare på. rett og slett fordi 1. det er ikke noe å svare, han vet jo hva jeg føler, det har jeg øst ut av meg i mailer og meldinger det siste døgnet.. 2. ved åi kke svare så slipper jeg å vente på svar, og da føler jeg meg ikke like desperat. jeg må bare legge til en ting, og det er at det er grunn til at jeg får så noia når folk blokker meg ute. det er fordi det var sånn pappa pleide å gjøre mot meg og oss de årene han styrte på som verst. han kranglet med mamma eller meg, stormet avgårde og skrudde av telefonen i et døgn eller så, psykisk terror etterhvert. nå skal det sies at pappa var en smule psykopat før og har skjerpet seg nå, og jeg tror ikke E er på langt nær sånn min far var, men akkurat dette har jeg og E snakket om en million ganger og det er ikke måte på hvor mye han har forstått meg og sverget og lovet at han aldri ville gjort det der mot meg. allikevel gjorde han det støtt og ofte i de første årene, og nå gjorde han det altså igjen. det er mye av grunnen til at jeg blir så ute av meg, syns det er så dårlig gjort. det er helt greit å trenge tid og ikke ville snakke, men med tanke på at han vet hvordan jeg har det så går det jo an å sende en mld og si det; jeg trenger tid, jeg kontakter deg når jeg er klar for å snakke. ikke bare blokkere meg ute. jeg vet det er litt ego det her, og jeg forventer ikke at han skal oppføre seg sånn her og jeg vet jeg ikke kan kontrollere et annet menneske osv. det er bare mine tanker og hva jeg føler. dette med den panikken når folk ikke vil snakke med meg og stenger meg ute i en krangelsituasjon var det jeg ønsket aller mest å få hjelp til hos en eventuell psykolog. men så langt kom jeg jo aldri anyroad, så føler jeg det litt enklere nå som jeg hvertfall har fått en form for respons av han. merker jeg er litt mer rolig og ikke har den desperate panikkfølelsen inni meg. så får vi bare se hvor det bærer hen. ikke sikker på om jeg ønsker å ha så veldig mye kontakt med han hvis dette er sånn det skal være. Takk jenter, og spesielt til deg Enigma, for konstruktive råd, støtte og ja. for at dere er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2010 #4489 Del Skrevet 22. februar 2010 jeg må bare legge til en ting, og det er at det er grunn til at jeg får så noia når folk blokker meg ute. det er fordi det var sånn pappa pleide å gjøre mot meg og oss de årene han styrte på som verst. han kranglet med mamma eller meg, stormet avgårde og skrudde av telefonen i et døgn eller så, psykisk terror etterhvert. Litt som meg det der. Da jeg var 12 flyttet pappa ut, farmor og farfar døde i en bilulykke, og hunden vår døde. På en uke. Trodde ikke det hadde satt noen særlige spor, men en periode for 9-10 år siden når A og jeg kranglet hadde han en tendens til og bare gå, sette seg i bilen og kjøre avgårde. Jeg fikk helt noia! Det føltes som om jeg ble forlatt på samme måte som jeg følte da pappa flyttet. Fikk skikkelig angst, gråt og gråt klamra meg til ham da han kom tilbake, fikk ham til og sverge på at han aldri ville gå fra meg osv. Glad vi har endret oss begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. februar 2010 #4490 Del Skrevet 22. februar 2010 Huff dette var ikke bra LekeHusmor Skjønner at du følte deg psykopatisk, stakkars deg.. tenk at han kom med slike uttalelser. Fader, jeg blir irritert. Tenk å si sånne ting og så bare lukke deg ute. Jeg håååper du får litt støtte av venninnen din der nede, vet det er sykt vondt å oppleve slike ting og du føler deg sikkert så hjelpesløs. Synes ikke du trenger å bortforklare oppførselen din, det var han som var urimelig. Spiller ingen rolle om du har vonde opplevelser fra fortiden, dette var totalt uakseptabelt av han. Fader heller altså, fikk lyst å grisebanke han Neida, men det virker som han er på vei ut av forholdet.. at han vil videre. Kanskje du bare må kutte han ut, om ikke annet for en stund? Jeg vil ikke være negativ, men jeg har sett dette på nært hold. Når ting skurrer på den måten, så er det noe galt. Om han virkelig ønsket å satse på dere to og fortsatt var forelsket så ville han aldri sagt slike ting.. Du fortjener så mye bedre! Blir bare så himla forbanna når han sårer deg på den måten.. Hold on, be strong girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. februar 2010 #4491 Del Skrevet 22. februar 2010 Uff, så trist å lese hvor vondt du har det. Og for en utrolig slem måte av ham å slå opp på! Om det er det han gjør? Det virker i alle fall sånn. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke ringt ham eller noe tror jeg. Bare la ham være! Drittsekken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. februar 2010 #4492 Del Skrevet 22. februar 2010 Å, vennen, jeg har ikke sett dette før nå! Unnskyld Han bør helst komme med opptil flere saftige unnskyldninger for det han sa i går altså... Ellers vurderer jeg å gå til Bergen og sparke ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4493 Del Skrevet 22. februar 2010 har ikke hørt noe mer.. hvordan klarer han å bry seg så lite? fatter det ikke. hater å våkne og sjekke mobilen og se den er blank, og kjenne klumpen i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. februar 2010 #4494 Del Skrevet 22. februar 2010 AUTCH ! Jeg veit at jeg ikke hadde reagert noe mindre "psykopatisk" hvis jeg var i din situasjon nå.. Jeg syns ikke E har håndtert dette særlig bra.. Men jeg tror nok ikke han gjør det fordi han ikke bryr seg, jeg tror heller det er det at han ikke vet hvordan han skal håndtere det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4495 Del Skrevet 22. februar 2010 vet du hva, jeg tror faktsik ikke han bryr seg. jeg tror han har spilt et spill i en mnds tid, og det har han gjort jævlig bra, for å holde meg på pinnen og så slapp han bomben. ingen mennesker som føler noe for en annen klarer å være så forjævlig kald. jeg sliter sånn nå. har lyst å kaste meg på første fly hjem til norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. februar 2010 #4496 Del Skrevet 22. februar 2010 Det hjelper ikke vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4497 Del Skrevet 23. februar 2010 nei jeg vet det. jeg har snakket med mamma en halvtimes tid nå, det var koselig.. gleder meg masse til de kommer. uansett hva som skjer med E og alt nå så skal jeg være her og jeg skal ha det bra. jeg bare blir så jævla lei, og litt skuffa over meg selv for at jeg holder på sånn her. sender meldinger med please svar meg og ringer for å sjekke om mobilen er på osv. det er ikke sånn jeg vil være, jeg vet jeg hadde bedt enhver venninne av meg gi faen i hele fyren om han var sånn. men det bare er vanskelig å forklare. greit nok om vi ikke skal ha noe mer kontakt, eller bare være venner osv, det er ikke det som er problemet mitt - jeg bare liker ikke å bli fryst ut. som han så hyggelig skrev så skulle han pusse tenner og så kunne han komme på msn, så får vi se da. merkelig å sende en melding med at jeg vil ikke vi skal bli uvenner og la oss prate sammen og jeg er veldig glad i deg og så en melding stort sett bestående av strenge ord og punktum tilbake. hvorfor gidder jeg? bah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. februar 2010 #4498 Del Skrevet 23. februar 2010 Love sucks! Din E minner så sinnsykt om min E... Stikker avgårde for så å aldri svare på melding eller telefon, før han dagen etter svarer at det "Ikke var meningen å være så kald, men trengte tid, så nå kan vi snakke og du er ikke dum/gal/stygg (evt bytt ut med et annet negativt ord)." Så må vi be dem om å komme tilbake! Noia! Det verste er jo ikke at det blir slutt, men at de plutselig kutter all kontakt uten å gi en grunn! Selvfølgelig blir man gæren, psyko kjerring med slike mannfolk Vi blir jo de som stalker, maser, terger og irriterer... Håper samtalen på msn vil gi deg oppklaring og noen avslappende timer... Det er fryktelig slitsomt å bli styrt av et annet menneske på den måten. *heier på deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4499 Del Skrevet 23. februar 2010 han kom på msn, jeg sto på som avlogget og før jeg rakk å si noe logget han av igjen. og nå er mobilen hans skrudd av. hva faen ahr jeg gjort som gjør at jeg fortjener dette her? hva har jeg gjort som får han til å hate meg så intenst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4500 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) faen. snakket med han litt på telefonen nå. han er bare så jævlig iskald og hard og hjerteløs. at det går an. hvor har det blitt av gutten jeg var sammen med i 4 år? han sier at han syns det blir mye og at han ikke orker å vedlikeholde kontakten når jeg skal være her så lenge. det er greit nok det, men hva faen skjedde med å oppføre seg på den måten da? vi snakket så mye om dette før jeg dro, og var helt enige om at dette skulle vi takle på en fin måte, ta en dag av gangen og steg for steg osv. det er helt greit å ønske å avslutte ting men man kan faen meg ha the decency til å gjøre det på en ordentlig måte etter 4 år med frem og tilbake. sitter i sengen på hostellet og hylgråter. klarer ikke stoppe. heldigvis er det ingen her. jeg orker ikke dette her, takler ikke at han oppfører seg sånn. Endret 23. februar 2010 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå