Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Well, I never saw it coming

I should've started running

A long, long time ago

And I never thought I'd doubt you,

I'm better off without you

More than you, more than you know

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det siste innlegget ditt ;)

(Litt tregt ute, innlegget som er øverst på denne siden jeg sikter til ;) )

Og gråt i vei! Bedre å få ham ut av systemet så raskt som mulig! Hans tap, for du er en utrolig bra jente som virkelig har gitt ham mye!

Håper du snart ser lysere på ting og at det vil gå i litt mindre berg og dalbaner enn de siste 48 timene...

:klemmer:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han noen gang ringer meg igjen skal jeg bare holde telefonen inntil høyttaleren mens jeg spiller Cry Me A River på full guffe...

two people can play this game! synd at 4 fine år skal ende i dette her, men ikke faen om jeg lar han tråkke noe mer på meg.

:tommel:

Vurdert og legge ut navn&bilde av ham?

Så kan vi stalke ham litt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Take a deep breath, count to 1000 også begynner du å tenke på noe annet. Du vet med deg selv at jo mer du stresser deg selv opp og holder på sånn du gjør nå, jo verre gjør du det for begge to. Du maser og styrer på en fyr du selv har ønsket å gjøre det slutt med i lengre tid. Nå er det hans tur til å reagere og du flipper totalt ut. Ikke slemt ment overhodet LH, jeg skjønner fryktelig godt at du har det vondt nå, men de panikkhandlingene du driver med hjelper ingen av dere og minst av alle deg selv.

Har skrevet lite her nå, siden jeg regner med du trenger å rase fra deg her, men gjør det HER og ikke i meldinger og telefonsamtaler til E. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare syns han reagerer så ufattelig håpløst! Vi snakket om dette hundre ganger og han looovet å ikke bli sånn her. Føles som jeg ikke kjenner fyren overhode.

Men jeg vet du har rett - og takk for at du (tør å være) ærlig med meg. Nå skal jeg gå inn å lese her hver gang jeg hisser meg opp. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare få understreke til alle som evt. leser her at jeg selvfølgelig ikke mener alt jeg skriver her helt bokstavlig talt, det er bare min måte å avreagere på, få ting ut. Men det er kanskje ikke så lurt, med tanke på at det tross alt er en "åpen" side for alle å lese på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare syns han reagerer så ufattelig håpløst! Vi snakket om dette hundre ganger og han looovet å ikke bli sånn her. Føles som jeg ikke kjenner fyren overhode.

Men jeg vet du har rett - og takk for at du (tør å være) ærlig med meg. Nå skal jeg gå inn å lese her hver gang jeg hisser meg opp. :klemmer:

Jada, hans reaksjoner er jo håpløse, men tenk på hvordan du selv reagerer nå som du har det vondt. Han har det vondt, derfor reagerer han irrasjonelt og lite konstruktivt. Når du da også reagerer som du gjør er det naturlig at han går i forsvarsposisjon. Det er ikke konstruktivt for noen av dere å ha kontakt når dere begge oppfører dere slik dere begge gjør akkurat nå.

Jeg forstår reaksjonen din kjempegodt, overhodet ingen problemer med det, og jeg har fryktelig vondt av deg. Noe av greia her er at dere har pratet om at han ikke kan reagere sånn og slik fordi det takler ikke du, men hva da når han reagerer sånn. Skal det være sånn at du da kan reagere som du gjør, uten å ta tak i disse reaksjonene? Jeg er dønn ærlig her nå, og virker sikkert fryktelig slem, det er overhodet ikke slemt ment.

Hva med å starte med at hvis han reagerer på en måte du takler dårlig, så tar du en time-out? Reager for deg selv, ikke ta ting ut på ham. Skriv det av deg her, gå ut og hyl, men ta en time-out der du reagerer for deg selv, og ikke tar ting ut på ham. Når man får beskjed om at man ikke skal reagere sånn eller slik så kan det virke fryktelig urettferdig at motparten ikke gjør noe for å prøve å endre sitt eget reaksjonsmønster.

Man kan ikke hele livet skylde på sine tidligere dårlige erfaringer, man må lære seg til at dette er et helt annet menneske enn det som ga meg så dårlige erfaringer. Jeg kjenner igjen reaksjonene dine, jeg kan reagere voldsomt selv på ting folk gjør, fordi jeg har dårlige erfaringer. Men jeg har innsett at det er ikke bare alle andre som må ta hensyn. Jeg er selv nødt til å ta tak i mine reaksjoner, også heller be om forståelse hvis jeg reagerer på en vanskelig måte, ikke bare forvente at andre skal tilpasse seg meg.

Vær så snill å si i fra om jeg er for hard mot deg, for det er ikke meningen, jeg er veldig glad i deg og vil deg alt godt, men tror ikke det er særlig konstruktivt å hause opp under hvor forferdelig E er. Vi ser din side av det, ikke hans. :klemmer:

Må bare få understreke til alle som evt. leser her at jeg selvfølgelig ikke mener alt jeg skriver her helt bokstavlig talt, det er bare min måte å avreagere på, få ting ut. Men det er kanskje ikke så lurt, med tanke på at det tross alt er en "åpen" side for alle å lese på.

Tror alle her skjønner at dette her er en måte for deg å avreagere på. Alle skriver og sier ting de ikke mener når de er fortvilet og sinte. Tror det er ganske greit å skrive det av deg her, det er bedre det enn å ta det ut på alt av venner, på E, osv. Det her er det ideelle stedet siden du kan få reaksjoner tilbake, selv om de av og til ikke bare er snille og et klapp på hodet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye fornuftig å komme med - dessverre, men må si at *Enigma* ordlegger seg veldig bra her.

Vil uansett at du skal vite at jeg er her og tenker på deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Lekehusmor :klem:

Dette var ikke hyggelig å lese, det virker nesten som han tuller litt med hodet ditt?

Uansett, håper du står han av, og kommer styrket ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet litt mer roen nå. Er jo faktisk på andre siden av verden og det er en grunn til at jeg dro. Det er only so much jeg kan gjøre nå uansett.

Prøve å sove litt. Gleder meg som et barn til å komme ut av dette hostellet, bassen fra utestedet under her er så ufattelig høy. Har bodd på hostell siden 25 januar. Helt utrolig.

Fredag er dagen - da flytter vi inn i leilighet!

God natt, og takk til dere alle for støtte og råd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille venn.. du har helt rett, det er en grunn til at du er på andre siden av kloden!

Hørtes ut som det var litt action på hotellrommet, franskmenn altså.. temperament! :fnise: Skjønner at du ser frem til å komme ut av hostellet, nesten en måned på hostell, det er lenge! Du er supertøff, tenk, nå har du erfart det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

gikk så bra igår når jeg la meg, tenkte at ja, dette går greit. men så våknet jeg i dag, ikke en melding, ingenting.. og var like knust. helvete altså. jeg kjenner at jeg går rundt og venter på at han skal sprekke, gi seg og være den gutten jeg kjenner igjen. samtidig så er jeg ikke sikker på om det kommer til å skje denne gangen. det er så fælt å tenke at han ikke "liker" meg lenger, at han ikke vil ha meg mer.

og mest av alt syns jeg det er fælt at alt dette har skjedd over sms og facebook, at vi ikke en gang har hatt en dialog rundt det. det sårer meg å se hvor lite han bryr seg og hvor mye faen han egentlig gir..

gud jeg blir gal. jeg dro jo nettopp fordi jeg ikke orket ha det sånn her mer. hvorfor sitter jeg da her nede på hostellrommet og ikke har lyst å gå ut en gang?

jeg må bare ta tak i meg selv og innse at oss sånn som jeg kjenner det er forbi, vi er over og det er done. jeg kommer ikke lenger itl å få koselige meldinger av han, han kommer ikke lenger til å bry seg og spørre hvordan det går. fra å være min beste venn, min nærmeste gjennom 4 år skal han nå gå til å være en person jeg ikke deler noenting med, en person som stort sett gjør meg trist. faen ta hele opplegget. jeg hater å være så svak.

han skrev melding tidligere i dag at han skulle sende meg en mail i kveld, men det har han jo ikke gjort. ikke at han skylder meg noe, men det hadde vært OK å få en mail og vite litt hva det egentlig er han tenker. hater å forholde meg til dette her.

jeg høres sikkert helt sinnsyk ut og det beklager jeg, men jeg er nødt å få det ut ellers kommer jeg til å gå på veggen! føles som jeg går på veggen allerede. jesus altså. dette var sånn vi snakket sammen om i timer på timer før jeg dro, for å unngå at dette skulle bli. jeg sa: jeg er livredd for at du plutselig skal "gå inn i skallet ditt" og stenge meg ute og ikke ville snakke med meg mer, og så sitter jeg der nede alene. neida sa han, det kom overhode ikke til å skje noen gang, han hadde forandret seg og var forbi det der.

det verste er av alt er at han sier jo at han for alt i verden ikke vil såre meg og gjøre meg trist, men han VET at han gjør det og han gjør ikke noe for å gjøre det bedre en gang. hvorofr kan han ikke komme på msn? så vi kan snakke om dette og jeg kan få en form for svar på alt jeg lurer på?

må holde følelsene inne for å komme meg gjennom dette tror jeg. er jo helt forjævlig at jeg skal på grilling og fest på skolen men alt jeg tenker på er at jeg håper kvelden kommer fort så det blir morgen i Norge og jeg kanskje hører noe fra han. Psycho much? gah. nå fyrer jeg meg selv opp igjen.

Han vil rett og slett ikke ha meg lenger. Han elsker meg ikke, og vi er ferdige. Når jeg kommer hjem i sommer skal jeg ikke se han. Innse det, jeg må bare innse det, deale med det og lære meg å godta det.

Nå må jeg gå ut før jeg gjør et eller annet dumt. Skulle ønske jeg kunne legge igjen mobilen min på rommet her, for jeg vet han er ute og alt. Men jeg må faen meg holde meg for god til å sende melding. Jeg HATER sånne spill som det her! Etter 4 år så er det sånn her det skal ende liksom...

Det gjør fysisk vondt i brystet mitt, er så lei meg for at jeg trodde på alt han sa før jeg dro. Jeg trodde virkelig på han når han skrev for EN UKE siden at ahn elsket meg og savnet meg og gledet seg til vi skulle ha det fint i sommer. At jeg var den eneste for han.... Saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi alle skjønner det der.

Det er mye jeg har skrevet in the heat of the moment som nok var litt too-much, men pytt...

Vi tenker på deg, vennen!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt frustrasjonen og aggresjonen din jeg.. er vel blant de hissigere personlighetene her på KG jeg og :fnise:

Jeg skjønner at du har det helt forferdelig akkurat nå. Klarer ikke forestille meg hvordan det må være å miste min samboer som jeg har hatt i fire år! Og da ikke bare miste han som kjæreste, men miste han som venn i tillegg..

Men på en annen side kan jeg forstå at det er urealistisk å tro at man skal kunne fortsette som venner umiddelbart etter et brudd. Man trenger sikkert bare ha en stund fra hverandre. Det føles helt forjævelig når man er oppi det, men om man ser seg rundt så er det jo veldig mange som har opplevd brudd og som klarer seg utmerket nå. Man føler kanskje at sitt forhold var spesielt eller annerledes, men det tror jeg alle føler..

Også det er sant som det sies; tiden leger alle sår og det er flere fisk i havet..

Ikke mye til trøst, men det er sant!

Jeg er sikker på at E har fryktelig mange dårlige sider (i tillegg til alle de gode du har fortalt om før), du får lage en liste over alle uvanene og tingene du var drittlei.. Dra fram listen når det blir som verst, ting blir litt lettere da ;)

(jeg har en hel skuff full med lister over negative ting ved tidligere flammer, holder på å le meg skakk når jeg leser de nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder på å dø. har vært ute med skolen og det var ok, men klarte ikke slutte å tenke på han. har hylgrått hele veien hjem og nå sitter jeg her på hostellet og gråter. jeg klarer ikke dette her. jeg vil hjem. jeg orker ikke mer. det gjør så vondt. jeg klarer det virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hjelper jo ikke å reise hjem?

Tror du ting blir bra mellom deg og E om du reiser tilbake? Kanskje dere har én fin uke og så er det på'n igjen, og da kommer du virkelig til å angre på at du reiste hjem!

Skjønner at det er tungt å være alene i Australia med kjærlighetssorg, men heldigvis kommer vel familien din snart på besøk? Jeg lover at det kommer til å ordne seg, selv om det ikke føles sånn akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...