loffen Skrevet 7. februar 2009 #341 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er akkurat sånn det er å bake! Håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 7. februar 2009 baking er for kvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2009 #343 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. februar 2009 #344 Del Skrevet 7. februar 2009 Hatet baking før jeg også, før jeg fant at brødbakemaskinen er genial til å elte og heve deiger i Blir et perfekt resultat bestandig. Men det som er viktig når man baker er å bruke nøyaktige mål (i alle fall hvis man ikke er veldig flink til å bake slik som meg ) og at vesken man bruker er lunken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 7. februar 2009 det ble boller til slutt nå står de og hever seg. og greit er det, for jeg er stapp mett etter chili con carne'n!! kjenner at jeg gleder meg til å legge meg. rar kveld, lørdag liksom, men jeg hadde ikke vært i form til å gjøre noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. februar 2009 #346 Del Skrevet 7. februar 2009 *stjeler en bolle fra Lekis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 7. februar 2009 *stjeler en bolle fra Lekis* de er ikke ferdig enda synd for deg, nå får du vondt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. februar 2009 #348 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Men jeg elsker bolledeig *legge halvspist rå bolle tilbake på brettet* Sånn, fornøyd nå? Endret 7. februar 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 7. februar 2009 :gjeiper: nå er de ferdig. så nå kan du få! Boller til alle som vil ha! de ble så sykt store 10 cm i diameter og nesten flate! nei, gjærbakst og jeg hører ikke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. februar 2009 #350 Del Skrevet 7. februar 2009 Hurra, boller! <-fnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. februar 2009 #351 Del Skrevet 7. februar 2009 Grafica: hvis du vil ha boller som er kjempeluftige og kjempesvære så kan du få av meg Mobbe Lekehusmor litt. Jeg vet akkurat hvordan det er å ikke være noe flink til å bake. Derfor må du kjøpe deg brødbakemaskin, for da går det av seg selv (nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. februar 2009 #352 Del Skrevet 7. februar 2009 Bare ikke kjøp OBH Nordica sin brødbakemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 7. februar 2009 mine boller ble store og luftige de også! det var bare et helvetes styr å lage de jeg syns deig generelt er kjedelig.. hater bakst. sånn er det. men matlaging og andre desserter har jeg null problem med, det er bare gøy! sikkert litt for klissete for alle dere, men I den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 8. februar 2009 nei nå må jeg legge meg snart. men ikke lett når jeg har så kjekke skravlepartnere på msn heldigvis kan jeg sove lenge i morgen, og det akter jeg å gjøre! skal ligge i sengen og bare hvile meg og sløve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2009 #355 Del Skrevet 8. februar 2009 Så husmoraktig av deg og bruke en lørdagskveld på å bake! Og du hadde rett, den sangen var alt for klissete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. februar 2009 #356 Del Skrevet 8. februar 2009 lurer på om jeg skal bake.. jeg liker å bake jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. februar 2009 #357 Del Skrevet 8. februar 2009 Enig med deg Lekehusmor. Baking er klissete og ikke særlig gøy. Men å lage annen mat er kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 8. februar 2009 Så husmoraktig av deg og bruke en lørdagskveld på å bake! Og du hadde rett, den sangen var alt for klissete. ja jeg kan når jeg vil. lurer på om jeg skal bake.. jeg liker å bake jeg da... bak i vei du, jeg skal ikke blande meg inn Enig med deg Lekehusmor. Baking er klissete og ikke særlig gøy. Men å lage annen mat er kjempegøy matlaging elsker jeg! men å elte og kna ting og venteventevente på at det skal heve, det er kjeeedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2009 #359 Del Skrevet 8. februar 2009 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 8. februar 2009 takk i lige måde loffen blir en rolig dag her, har sovet godt ut i natt, våknet halv 11 og leste bok til rundt tolv, da sovnet jeg igjen og så våknet vi rundt 1.. ligger i sengen enda, med hver vår data og bare slapper av. E er helt tett i nesa og halsen og jeg har feber og vondt i halsen. så her er det ingen som bør komme på besøk E ser på Family Guy, og prøver å tvinge meg til å se også.. men nei takk altså. jeg hater family guy, south park og alt det der. og spes Simpsons!! syns det er så utrolig dustete. skal surfe litt rundt på nettet og få kartlagt hva jeg har av ski og "vinterklær" til hytteturen neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå