LekeHusmor Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 5. februar 2009 halo.. skal svare dere alle, men just nu så må jeg skrive at jeg er så sliten :dåne: er vel som regel det jeg skriver her.. men nå er jeg sliten altså. 9-4 på klesbutikken, og så halv 5 til 10 på restauranten.. og så en tur innom M hvor alle vennene våre var og ta et par glass vin, og så hjem for å legge meg, og så jobbe kl 1 i morgen igjen.. heldigvis kan jeg sove ut litt. helgen blir hvertfall bra, har fri lørdag kveld! har ikke hatt fri en eneste lørdag siden før jul.. så det blir koselig. skal spise middag hos kjærsten til M som også er en venninne av meg, så det blir koselig. og så en liten tur ut etterpå, gleder meg til å danse litt! får finne noe lækkert å ha på meg.. uff. jeg bør bare stupe rett i seng. 12 timer og 15 min til jeg skal være på jobb igjen. heldigvis fikk jeg sagt klart ifra på B&M i kveld at jeg ikke kunne fortsette sånn her. så håper vi finner en løsning som gagner alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg har så ufattelig lite lyst å gå jobb. jobber for 10 dagen på rad, og nå VIL jeg ha en fri dag!! heldigvis har jeg en kort vakt i morgen, og så fri søndag, så jobber jeg man-tors og så er det hjem for en ukes ferie. det skal bli skjønt!! tror jeg må slutte å drikke den vinen som jeg drakk igår, våkner og føler meg helt fyllesyk selvom jeg drakk 3 glass av den altså.. :klø: vi har en kompis på besøk her, en venn av E, han er så jævla plagsom. hehe. er sånn at jeg gruer meg til å komme hjem fra jobb, for han er så slitsom å forholde seg til.. og jeg har bare lyst å være for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. februar 2009 #303 Del Skrevet 6. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 #304 Del Skrevet 6. februar 2009 Falskfyllesjuke hørtes ut som en kjip start på dagen! Hold ut på jobb, snaaaaaart fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. februar 2009 #305 Del Skrevet 6. februar 2009 Gåttabanen, det hørtes slitsomt ut! Både jobbgreiene, og å komme hjem til en slitsom inntrenger! Uff.. Da skal jeg kanskje ikke skryte av at jeg er alene hjemme, og har fri lørdag og søndag, men det gjør jeg allikevel (siden du snart skal ha ferie! ) Ønsker deg uansett en god helg, og håper du får slappet av skikkelig lørdagskvelden og søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. februar 2009 #306 Del Skrevet 6. februar 2009 :kose: Goood heeeelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. februar 2009 #307 Del Skrevet 6. februar 2009 God helg jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. februar 2009 #308 Del Skrevet 6. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2009 #309 Del Skrevet 6. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. februar 2009 #310 Del Skrevet 6. februar 2009 du får være på KG sammen med oss, så slipper du han slitsomme kompisen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. februar 2009 #311 Del Skrevet 6. februar 2009 God helg, Lekehusmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 6. februar 2009 Falskfyllesjuke hørtes ut som en kjip start på dagen! Hold ut på jobb, snaaaaaart fridag! det har vært slitomt ja! fatter ikke altså.. en dag igjen med jobb nå. de ringte fra B&M og ville ha meg til å jobbe søndag, da sa jeg pent nei! det får være grenser.. orker ikke å jobbe 17 dager i strekk!! Gåttabanen, det hørtes slitsomt ut! Både jobbgreiene, og å komme hjem til en slitsom inntrenger! Uff.. Da skal jeg kanskje ikke skryte av at jeg er alene hjemme, og har fri lørdag og søndag, men det gjør jeg allikevel (siden du snart skal ha ferie!) Ønsker deg uansett en god helg, og håper du får slappet av skikkelig lørdagskvelden og søndag! unner jo deg å ha det gøy selvom jeg jobber da. hehe. Goood heeeelg!! god helg til deg også God helg jenta mi god helg kjære! du får være på KG sammen med oss, så slipper du han slitsomme kompisen :D vi gikk til noen venner og spiste taco og så film. så da gikk kvelden litt fortere. så ble ikke så krise God helg, Lekehusmor. takk i lige måde kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 6. februar 2009 da har vi vært på besøk hos G og M og spist taco osv.. kjekt! men kjenner jeg er sliten altså.. hadde solgt sjelen min for å ha fri i morgen. skal opp 8, så burde vel strengt tatt vært i seng.. men det får nå bare være. skal bare presse meg gjennom 7 timer på jobb og så hjem og legge meg nedpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. februar 2009 #314 Del Skrevet 7. februar 2009 Uff, du må ikke jobbe deg ihjel heller, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #315 Del Skrevet 7. februar 2009 nei det ahr blitt veldig mye i det siste kjenner jeg.. det tærer litt på. så skal bli godt å vite at om en uke så har jeg ferie! og på søndag skal jeg sove leeenge.. ikke søren om jeg gidder å jobbe da. ble litt irritert på sjefen min, fordi han vet at det var første helgen jeg hadde fri. og så sier han sånn: neei kan du ikke bar ekomme inn noen timer da, du orker det, gjør du ikke deT? joooda kom igjen.. så når jeg sa at beklager, jeg kunne ikke, så fikk jeg ikke noe svar. så. jaja . da kan det bare være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 7. februar 2009 god morgen ja.. lenge siden jeg har stått opp kl 8 på en lørdag!! står på jobb og kjeder meg.. er ganske så trøtt, og så rakk jeg ikke spise frokost men har med meg en yoghurt og noen knekkebrød så kanskje jeg bør spise de nå. er på dataen på jobb, det er egentlig veldig ikke-lov, så jeg burde bare la vær.. dumt å gjøre noe som ikke er lov til en vane ikveld har vi egentlig planlagt å spise litt ost og slikt og drikke vin med to vennepar av oss, og så dra på byen.. men min kjære begynner å føle seg litt uggen og følte at han brygget på noe, så han var usikker på om han ville dra ut i dag. og jeg kjenner at jeg ikke syns det er noen krise om vi dropper det heller, kunne absolutt trengt å slappe helt av en kveld og legge meg tidlig og våkne uthvilt i morgen! hvis vi skal være hjemme, så har jeg bestemt meg for at jeg skal bake noe. og lage kakao med krem vil enten bake sjokoladeboller, eller sånne solskinnsboller med eggekrem kanskje.. :klø: lenge siden jeg har bakt! velvel. nå får jeg slutte med disse ulovlighetene og jobbe litt. (men det er jo ingen her. hvem går å handler kl 9 på en lørdag liksom?? ) smell ya later! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. februar 2009 #317 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg kan komme å handle med deg! bare synd det er litt langt til bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. februar 2009 #318 Del Skrevet 7. februar 2009 Fant ut at jeg måtte finne ut hvem denne Lekehusmor var jeg, for hun er jo i omtrent alle dagbøkene jeg er inne i Håper du overlever dagen på jobb, og at du får en fantastisk fri dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. februar 2009 #319 Del Skrevet 7. februar 2009 du altså...nå har du gjort to ulovlige ting på de få dagene du har hatt ny jobb Håper at dagen på jobb går fort. Jeg skal egentlig til ei venninne i kveld, men formen min er dårligere igjen i dag, så vi får se om jeg orker. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg vet Frigg. men jeg mistenker at jeg ikke er den eneste som leser blad og sniker litt på nettet som ansatt i klesbutikk jeg ser nemlig de andre rundt her er ikke snaue med å dra frem blader og bøker og slikt så fort det blir stille. men igrunn så vet jeg jo det ikke er lov, så får bare håpe jeg ikke bli ferska skal sies at det går ikke utover jobben da. står ikke og henger på dataen når det kommer kunder liksom. JEG GLEDER MEG TIL 15:30 dropper lunch, så går jeg heller 30 min før. hurra hurra! det skal bli så bra, uansett om vi skal ut eller bare sløve hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå