Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall


Inwe

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig

Så flott at emailen med kravene dine ble innfridd! :)

Woken S laget hørtes veldig god ut. Deilig å ha en mann som disker opp med sunne, gode retter midt i uka:) Hos oss ble det toro kyllingsuppe og rundstykker fra fryseren igår... Men det gikk nå ned det også;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg er så glad for at alt gikk i orden med jobben :hoppe:

S er sjukt flink til å lage wok! Men det er nesten den eneste middagen han lager hjemme også!

----

Jeg skulle være sunn i dag jeg. Siden det ble så mye sjokolade i går. Dro ned til sentrum etter skolen og møtte S og noen venner av han der. Kjøpte salat på ica istedet for å kjøpe pølse når jeg ble sulten og var egentlig kjempeflink. Lagde tilogmed omelett med magre kjøttpølser til middag. Men så ringte M, en kamerat av meg og S som bor i samme studentby og lurte på om vi ville ha kake og is. Vi måtte snakke om det at jeg skal mate rottene hans i 2 uker mens han er på ferie, så da dro vi dit. Og jeg spiste alt for mye kake! Og is! :sikle: I morgen blir det iallefall effektiv svømming. Iallefall 1500m hvis ikke mer. Også skal jeg møte JJ :)

Ble ikke noe klipp i dag. B kommer på fredag for å klippe meg da, siden hun hadde glemt det i dag. Gleder meg til å bli kvitt alt det slitte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere og :kose:

---

Jeg har vært litt fraværende denne helga pga masse sosial omgang (uten alkohol). Envy satt og vorsa hos oss i dag, og jeg drakk cola. Vi spilte kort og hadde det riktig så koselig. Koselig var det med JJ i går også.

I tillegg hadde jeg en venninne på besøk etter skolen i dag. Hun skulle nemlig møte broren sin og hadde ingenting å gjøre til han var ferdig på jobb. Også gikk vi ut å spiste pizza. Så dette har vært en travel og koselig dag :)

Jeg er sjukt trøtt nå og skal på jobb i morgen. Så nå er det snart senga for min del. Kommer sterkere tilbake så fort jeg har tid :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh! Jeg er så sabla lei av å jobbe hver lørdag! Mens andre kan bruke fritida si på å shoppe, dra på kino, spise ute, møte venner eller dra på byn osv så må jeg sitte bak kassa i 8 timer. Og hele dagen blir borte siden jeg jobber fra 14-22! Arg!

Glad jeg skal slutte så fort som mulig, men må jo fortsette med dette frem til sommeren uansett!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Kjedelig med lørdagsjobbing, ja. Også hver eneste lørdag tilogmed?

Du får se positivt på det, det blir iallefall penger av det, så kan du heller shoppe, gå på kino og spise ute en av de andre dagene isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Inwe

Ja helgejobbing er dritkjedelig. Jeg jobba skift i 16 år og vet akkurat hva du snakker om. Kvelder, netter, jul, påske o.s.v

Følte at alle hadde fri, men jeg måtte jobbe.

Håper du får en fin helg uansatt da :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig å jobbe så mye hver lørdag kan jeg tenke meg. Godt du snart skal slutte.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med medfølelse. Ja jobber hver lørdag. Men er ikke lenge igjen nå. I slutten av april begynner sesongen på sommerjobben og da er det ikke mer kassejobbing på meg :) Gleder meg :hoppe:

---

Jeg har hatt en super og alkoholfri helg. I går møtte jeg og S Envy i byen og satt å spilte munchkin og spiste på peppes. Alt for dyrt og alt for usunt, men verdt det uansett. Var en super dag :)

Er egentlig litt sur på meg selv i dag. Tror jeg mista masse av korta mine som jeg hadde i lommeboka, deriblandt klippekortet på svømmeklubben. Var innom alle butikkene jeg har vært i, og har ikke funnet dem der. Så da er de vel borte :sukk: Kan hende de ligger her hjemme da, og her er det rotette. Treningsøkta jeg skal ha når jeg har fri i morgen blir vasking og rydding av hele leiligheten, det blir tungt nok og kanskje jeg finner kortene. Håper på det.

Jeg og S var en tur nede i byen i dag også. Egentlig skulle han sette over penger til meg, men vi fant ut at vi kunne utsette det litt. Siden S ikke har bankkort så er det lettvint å spare penger på hans konto, så da venter vi til det er veldig lite igjen på min ;) Møtte bestevenninne N og spilte munchkin med hennne. Har virkelig blitt dilla på det spillet.

Jeg er fryktelig trøtt. Sovna ikke før kl 2 i natt, siden S var interessert i noe helt annet enn å sove :fnise: Så tror det blir en tidelig kveld i kveld.

Skal på postgirobygget konsert i sentrum med T i morgen :hoppe: Det blir best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner kortene, viss ikke kan du kanskje meldte de stjelt?? og har du reiseforsikring får du iallefall igjen penger for det det er verdt...

Hva er munchkin egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munchkin er hovedsaklig et kortspill som parioderer alle andre rollespill og dataspill som finnes. Som den nerden S er elsker han jo sånt :fnise: Og jeg må virkelig innrømme at det er ganske så morsomt ;)

Tror ikke jeg får igjen noe på resieforsikringa. Tinga oppi der var jo bare verdt 870 også endel gratiskort jeg kan få igjen hos legen og slikt. Kan man få igjen slikt altså? :klø: Skal snakke med mamma om det (jeg kan virkelig ikke noe om forsikring fordi hun jobber med det).

---

Jeg kom meg ALT for seint opp i dag :sukk: Sto nettopp opp! Nå skal jeg lage meg havregrøt også er vaskedagen for fult i gang snart. Kommer sikkert innom i pausene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Kos deg med vaskinga, men stikk gjerne innom KG hvis det blir kjedelig ;) Helga di hørtes iallefall koselig ut! Pizza og venninneprat kan jo bare ikke gå galt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger motivasjon til å begynne! Åhh! S sitter i sofaen og spiller spill. Han skal på jobb snart så skal ikke hjelpe til, men er så vanskelig å begynne når han bare sitter der! Jaja. Nå skal jeg få tatt på meg en joggebukse og en alt for stor t-skjorte og begynne! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hyggelig

Da er vi to som sliter med motivasjonen idag! ;)

Jeg klarer ikke å få ut fingern for å begynne å skrive.. Har allerede spurt en venninne om ikke hun vil bli med til byen å teste ut en ny kafe som har kommet ;) Får jo egentlig håpe at hun sier nei da, for min egen skyld ;)

Kan du ikke begynne med noe enkelt? Rydde stuebordet for eksempel? Så slipper du å reise deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg i gang til slutt jeg da :) Fant ut at det vakke så ille uansett. Vaska sovedelen av leiligheten nå (har bare et rom i leiligheten, men er en slags sovealkove). Kom du deg i gang?

---

Tenkte jeg skulle ta alt i flere deler i dag. T kommer snart også, så må egentlig forte meg litt. Tok en liten pause nå, så skal jeg ta stua. Så blir det en liten pause etter stua før jeg tar badet. Kjøkkenet skal kanskje S ta. Er masse oppvask også, så vet ikke om jeg rekker det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Så bra du kom igang tilslutt da! Det gjorde faktisk jeg også! :) Nå har jeg skrevet meg over "minimumsgrensa" jeg har laget til meg selv, så jeg er forsåvidt fornøyd. Kom faktisk litt i siget nå, så mulig jeg klarer enda noen ord før jeg drar hjem. *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :klappe:

---

Ble ikke ferdig med leiligheten i dag. T kom for tidelig, og følte ikke for å vaske nå som hun er her. Da blir resten tatt på torsdag! Skal få S til å ta litt i morgen også! Nå er det snart klart for postgirobygget :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...