Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall


Inwe

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

Jøss sier jeg også. Hva er vitsen med å helle stinkbomber utover gulvet i en butikk liksom. Håper dere vet hvem hun er og at hun får betale på en eller annen måte :kjefte:

Godt at du har blitt frisk :) Ikke noe gøy å være syk.

Ha en fin dag Inwe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg lei ismer! Lest masse i dag og føler ikke at det sitter :sukk: Skal pugge på bildene snart! Lei, lei, lei.

Middagen i dag blir pitapizza, slik at det tar kort tid. Når S kommer hjem skal han få høre meg i bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjedelig når man leser og leser og leser og leser, og ingen ting går inn.. Men det kommer til slutt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kom tilslutt :) Tror denne prøven gikk kjempefint!

---

Nå er jeg furt! Veldig furt! På de j...vla værgudene! Det er masse snø utenfor. Etter at jeg har sitti på brygga å nyti sola, så kommer det mer snø?! Og i dag som vi skal på byn også da.. :sukk:

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Æsj :sur: Håper ikke vi får mer snø her!!! Tror ikke det egentlig :P

Kose deg på byn idag da. Drikk og dans litt for meg og, er du snill :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe dere slipper det. Det ligger 10-20 cm på bakken her nå! Tror det bare var sørlandet og østlandet som skulle få snø nå! Teit er det uansett!

Tror ikke det blir mye dansing i dag, men nok alkohyler :) Skal på en brun pub i kveld :)

----

Nå har jeg og S rydda hele leiligheten. Han har fortsatt litt oppvask igjen, så jeg tok meg en tur innom kg før polferden starter!

I kveld skal det bli sprit, hurra og tangera. Det kommer 5 stk på vorset, så vi blir 7 og det er mange til denne lille leiligheten her altså. Gleder meg :hoppe:

Først skal Envy komme så vi kan snakke om leilighet, nå er det jo bare S som må bestemme seg! Håper ting går i orden, selvom jeg ikke tror det er noen 3-roms igjen akkurat nå. Men vi skal jo ikke ha en før i august, så da går det nok fint.

Postgirobygget på full guffe her nå. Jeg vil ha sommer! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deprimerende med snøfallet nå også. Men får satse på at det var det siste snøfallet og at vi også får vår snart.

Kose deg masse og god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva: Takktakk :)

Jente 79: Ja, utrolig deprimerende. Men nå er det snart borte, så nå tenker man positivt igjen! :)

TittTitt: Jeg kosa meg masse. Det er virkelig ikke mye å fortelle :fnise: Kommer litt lengre ned!

---

Siden jeg ikke har vært innom hele helga, kan jeg jo fortelle om hele i ett, det har nemlig skjedd ting hver dag!

På fredagen ble det jo fest som sagt før. Envy kom før, og vi er enig angående leilighet :hoppe: Så så lenge vi får en leilighet, så flytter vi sammen :) Det blir best!

Det kom fler da, vi ble jo 7 til slutt. Og vorset var genialt. Alt for mye spirt, tangera, jeg har aldri og nødt eller sanhet! Så med 7 fulle folk i den lille leiligheten var det virkelig nok av liv :) De jeg ikke hadde møtt før var kjempe hyggelige, men det skjønte jeg jo nesten, pleier å like S sine venner :) Er ikke så mye å fortelle bortsett fra at det var skikkelig hurra :hoppe::skaal: Men lille Inwe ble alt for full, jeg som liksom skal vite hva jeg tåler da. Jeg har virkelig ikke godt av disse drikkelekene :fnise: Selvom de er veldig morsomme da. Så når vi kom på utestedet var det ikke mye liv igjen i meg. Envy stakk fort, og det gjorde jeg og S også. Så det ble en kort kveld ute. Men den fortsatte når vi kom hjem :sengekos: Noe som virkelig funka dårlig, for jeg var for full til å vite hva jeg holdt på meg :ler:

På lørdagen skulle S på fest med jobben. Så jeg skulle være alene hjemme. Det hadde jeg ikke særlig lyst til, så jeg inviterte over både T og Envy. Vi satt og spilte kort og var en veldig liten tur på stamstedet til T. Så gikk jeg å la meg.. Jeg skulle nemlig opp alt for tidlig i dag.

I dag var jeg oppe alt for tidlig og vekte Envy så hun kunne bli med ned til sentrum å dra hjem derfra. Jeg skulle på opplæring på sommerjobben. Der var det liv. Bestevenninne N og alle folka fra i sommer var der :) Sånt er kos. Vi lærte og sjonglere og bare tulla rundt, med noen få viktige holdepunkter. Skal tilbake på opplæring etter påske også. Gleder meg nesten, er veldig glad i folka på den jobben, og er glad jeg bestemte meg for å ikke slutte allikevel :)

Nå er jeg sliten. Sov litt på dagen i dag, etter bare 4 timers søvn i natt. Uka blir travel, men neste uke skal jeg en tur hjem, slik at mamma kan passe litt på meg :) Drar på søndag er tilbake her på tirsdag, for da kommer fettern min som skal på inferno og trenger et sted å sove. Gleder meg til ferie altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Hørtes ut som en morsom helg du har hatt! Alltid en suksess med drikkeleker, men sjelden jeg husker noe av det som ble sagt dagen etter ;) Sikkert like greit, forsåvidt! ;)

Så nå er planen at du, samboeren din og venninna di skal flytte sammen?? Har jeg forstått det riktig, eller? Spenning, spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt ;) Vi passer så bra ilag alle tre uansett, så et lite bo kollektiv skader nok ingen :) Bedre plass er fint når man vet at studiene kan ta flere år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korrekt ;) Vi passer så bra ilag alle tre uansett, så et lite bo kollektiv skader nok ingen :) Bedre plass er fint når man vet at studiene kan ta flere år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :jepp:

---

Jeg er blitt blogger! Så om noen vil ha tilgang får de si fra (så skal dere vurderes nøye :fnise: ) . Envy du har allerede tilgang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hyggelig

Det kommer sikkert til å bli koselig å bo sammen med både bestevenninna og kjæresten! :)

Jeg vil gjerne lese bloggen din, forresten.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgang har dere om noen få strakser :) Skal bare skrive ferdig dette innlegget egentlig :fnise:

---

I går var nok en kjedelig dag, sånn egentlig. Og dette ville jeg virkelig ikke ha noe av, så når jeg var ferdig på skolen så brukte jeg god tid på å overtale S til å være med meg utenfor leiligheten. Fikk han tilslutt med meg på elkjøp for å bruke gavekortet vi fikk for en ganske så god stund siden. Så vi dro på elkjøp.

Kjøpte indiana jones og en smoothie maskin. Så middagen i går ble først grillpølser så smoothie. Nam :sikle:

Ellers skjedde det veldig lite i går.

Jeg har så vondt i magen for tiden, derfor er jeg hjemme fra skolen i dag. Derfor og fordi jeg følte jeg ikke hadde så mye å gjøre der i dag. Mon tro magesmertene er der fordi jeg stresser for mye :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du må ikke stresse :kose: Du kan bli syk av stress ja, og det er ikke bra. Er viktig å ha en dag for seg selv, hjemme. Der du kan gå å putle litt og gjøre det som du vil :)

Jeg må spørre, siden jeg og N er blitt samboere - igjen :ler: Hvordan gjør du og S det md økonomien? Tane på strøm, handling av mat og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...