Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall


Inwe

Anbefalte innlegg

I dag er jeg sliten, men egentlig i ganske god form. Drakk masse vann i går kveld, så da gikk det fint. Blir forsåvidt enda latere av at S er skikkelig grinette og fyllesjuk. Men han må jo få lov til å være i litt dårlig humør en gang i blandt han også. But, but its not only-only.

I går var en livlig kveld. Masse gutter, dans og alkohol. Stakk fra stedet Envy var sånn ca halv 3 og dro å møtte S. Kebab til kvelds også i seng kl 5. Egentlig skjedde det ikke så mye spesielt i går, det var bare gøy egentlig :)

Nå er jeg sulten. Vil ha noe sundt, med masse grønnsaker. Også har jeg masse magre kjøttpølser som jeg kan lage noe ut av, men vet liksom ikke hva :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det var kjekt :)

Du kan lage pølse-form :tommelsmil:

Har du pasta\makaroni eller no? så kok det, lag hvit saus, og kutt opp pølser og det du vil ha av grønnsaker, blandt alt sammen og ha ost på toppen og inn i ovnen på 200 grader i 15-20 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Det må jeg prøve en annen gang. Er jo kjempebillig for kjøttpølser på rema, 10 kr. Så kommer nok til å kjøpe det mer, men er begrensinger for hva man kan lage.

I dag ble det pannekakepizza :sikle: Med pølse, mais, sopp og ost på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
I dag ble det pannekakepizza :sikle: Med pølse, mais, sopp og ost på! :)

Det må du forklare nærmere, hørtes godt ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å kjøpe de pølsene jeg og..

Denne helga har ikke vært bra.. Spist myyyyyyyye godteri!!! fy skam meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du forklare nærmere, hørtes godt ut :fnise:

Det vi bruker å gjøre er å rulle det som ei taco lefse også har ost på toppen og inn i ovnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må du forklare nærmere, hørtes godt ut :fnise:

Det er fryktelig lett og utroli godt :sikle:

  • Du lager en pannekakerøre (i dag lagde jeg bare en sånn pulverpose fra toro jeg hadde hjemme.
  • Smelter smør i en ildfast-form eller langpanne i ovnen
  • Heller røra oppi formen og steker den på 225 grader til den er stiv på toppen (ca 5-10 min)
  • Tar ut "pannekaka" av ovnen og putter på ketchup eller tomatpurre, krydder, det du vil ha på (hadde pølse, sopp og mais i dag) og putter ost på toppen
  • Stekes i 15 min til også er den ferdig

Bruker å kjøpe de pølsene jeg og..

Denne helga har ikke vært bra.. Spist myyyyyyyye godteri!!! fy skam meg!!!!

Det har ikke jeg. Vært flink på den fronten, men har drikki masse alkohol og spist junk, og det er jo eller ikke bra. Men må være lov i helgene :)

Det vi bruker å gjøre er å rulle det som ei taco lefse også har ost på toppen og inn i ovnen :)

Det kaller vi gratinerte pannekaker, blir litt anderledes en pizza'en. Men utrolig godt det også ;) Synes selv bare vanlige pannekaker blir litt kjedelig, så putter alltid et eller annet inni å putter de i ovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Det er fryktelig lett og utroli godt :sikle:
  • Du lager en pannekakerøre (i dag lagde jeg bare en sånn pulverpose fra toro jeg hadde hjemme.
  • Smelter smør i en ildfast-form eller langpanne i ovnen
  • Heller røra oppi formen og steker den på 225 grader til den er stiv på toppen (ca 5-10 min)
  • Tar ut "pannekaka" av ovnen og putter på ketchup eller tomatpurre, krydder, det du vil ha på (hadde pølse, sopp og mais i dag) og putter ost på toppen
  • Stekes i 15 min til også er den ferdig

:ler: Det var jo søren med pannekakepitsa og det :ler:

Men er det godt med kjøtt på, kan vel ikke ha med kjøttdeig?

Det der må jeg prøve engang, lage det til meg og N. Hehe. Liker ikke sopp da, men er andre ting du bruker som er godt og som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier egentlig ikke å ha sopp. Bare mais og pølse og noen ganger litt løk. Kjøttdeig kan sikkert funke det, mamma pleier å ha kjøttdeig i pannekaker og ta ost på toppen :sikle: Så det går nok fint på pizzaen også, har ikke prøvd det selv da. Krydrer den med hvitløkspulver, grillkrydder og oregano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :)

I dag skal jeg først på skolen. Håper ikke jeg blir der så alt for lenge, sånn at jeg rekker en liten tur hjem også. Så skal jeg på kaffe med A. Lenge siden jeg har sett henne nå, egentlig flere år, hvis du ser bort fra den gangen jeg og S drakk kaffe med henne i høst! :)

Ellers skal jeg ting nesten hele uka. Detta blir bra :)

Ha en fin mandag alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du er skikkelig flink med å holde deg i aktivitet. Jeg fortalte til N kor gøy dere alltid har det med kortspill :fnise: Er koselig å treffe venner, jeg er ikke så veldig flink til det, men så har jeg vært blakk og. Så da mister man liksom litt motivasjonen, jeg blir alltid små deppa når je gikke har penger, for føler jeg ikke kan bli med på ting. Jeg kan jo alltid være med, men har ikke penger til bussen eller til å kjøpe mat ute eller et glass vin/øl. Men no får jeg straks lønn, så det skal bli digg :hoppe:

Ha en fin mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var virkelig ikke noe flink jeg eller, og iallefall ikke når jeg hadde penger. Men for ca 1 mnd siden fant jeg ut at nok var nok. Etter å ha :veslejenta: i 6 mnd så måtte jo noe gjøres :fnise: Jeg begynte å svømme og tok opp kontakten med venner jeg egentlig ikke møter så mye :) Jeg var jo selv under den oppfattninga at jeg hadde bare 3 venner som gadd å drikke kaffe med meg (og hun ene treffer jeg nesten aldri), men så feil kan man ta :fnise:

Vi har så liten leilighet, så en av oss må bare dra ut en gang i blandt. Ellers må vi også finne på noe her hjemme. Jeg kjeder meg jo med en gang det ikke har skjedd noe på 5 min :fnise: Så da tok S og lærte meg et og annet om denna nerdinga si, og kortspill og slikt er jo faktisk riktig så gøy :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart på kaffe med A :hoppe: Grugleder meg litt, siden jeg ikke kjenner henne så godt. S skal kanskje være med (liker den tryggheten, han er nemlig verdensmester i sosial-omgang og det finnes virkelig ikke noe sånt som pinelig taushet når han er tilstedet). Men vil ikke han så må jeg gå alene :) Er egentlig fryktelig så sjenert av meg, men kommer jo til å kjede livet av meg hvis jeg skal bli i denna sofaen for evig og alltid :gjeiper:

Her er uka mi:

Mandag: Kaffe med A

Tirsdag: Svømming. T kommer på besøk

Onsdag: En venninne skal klippe meg og kanskje jeg skal møte JJ

Torsdag: Svømming

Fredag: (?)

Lørdag: Jobb

Søndag: Slappedag

Kan hende det blir noen forandringer da! Håper nesten på noen flere kaffeavtaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det sosiale livet ditt! hadde det slik en gang jeg og :sukk:

Nå går livet i jobb, soving, jobb, soving, besøke mamma, jobb, soving osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte nesten mitt eget når jeg ble sammen med S. Gikk nesten i et halvt år og bare møtte 2 av mine venner. Men så fant jeg ut at selvom S kommer hjem hver kveld trenger jeg venninner også, og kontaktet folk for å drikke kaffe :)

---

Hadde en koselig kaffe med A. Hun hadde utrolig mye og fortelle om kjæresten sin. Tror hun er veldig lei. A er veldig voksen av seg, hun flyttet hjemmefra da hun begynte på vgs og er nå 23, han bor fortsatt hjemme hos sine foreldre og vet tydeligvis ikke helt hva husarbeid er. Hun kan derfor ikke se for seg en fremtid med han, ellers har hun det bra. Kos var det virkelig :)

I dag ble det kyllinglår og pommes frites til middag :sikle: Ikke så veldig sunt men utrolig godt og enkelt da :) Og siden jeg skal svømme i morgen så går det helt fint :trene:

Nå sitter jeg og S å spiller kort. Bare vi to. I morgen kommer det over fler for å spille kort, det kommer nok til å bli riktig så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god nyhet :bolledeig:

Jeg har lenge vært drittlei jobben min på Rimi, og det at jeg jobber hver lørdag. Så jeg sendte en mail (eller forsåvidt 3) til sommerjobben jeg har hatt de siste 3 sommerene, og forlangte fler utfordringer hvis jeg skulle komme tilbake i år også. Og det ble innfridd :hoppe:

Da skal jeg levere inn oppsigelse på Rimi så fort jeg har snakket med sjefen der :nigo: Også kan jeg eller bruke sommeren til å søke ny deltidsjobb.

Det blir så bra. Da kan sommeren utnyttes til tusen :sol: Da slutter jeg aldri så seint at jeg ikke kan være med på noe. Jeg glær mæ :)

Nå skal jeg snarest dra å svømme :fisk: Også kommer T og kanskje bestevenninne N :) Dette blir en bra dag. T og N kommer til å bli kjempeglade for at jeg skal jobbe med de til neste år også :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Sommer, jobb og gode venner :hjerte:

---

God morgen jenter. I går hadde vi besøk til sånn kl 11, også ringte Envy og snakka til halv 1. Så da ble det ikke mye kg tid, men jeg kommer sterkere tilbake i dag :)

I går var en utrolig koselig dag. Svømte først 1300m :fisk: Før jeg møtte S i sentrum. Han skulle ta ut penger og jeg måtte sende kontrakta til sommerjobben :) Møtte T i butikken vi skulle handle og kjøpte inn mat til i dag og kjøtt til litt utover uka. Får jo ikke inn mer penger før den 15.

T ble med oss hjem og det ble en runde med munchkin før jeg og T gikk ut å brant en bh :fnise: (til foto-oppgaven denne uka, skal ta bilder av flere steriotyper, deriblandt feministen). S lagde middag når vi kom opp igjen og jeg og T spilte guitar hero. Middagen ble wok med kylling, nudler, egg, frossengrønnsaker og nøtter. S er kjempeflink til å lage wok :sikle: Så spilte vi kort til kl ble alt for mye.

Før Envy ringte. Vi snakket om alt og ingenting. Blandt annet det man kan lese om i dagboka hennes.

I dag vet jeg ikke hva som skjer. Først skal jeg på skolen. Har tilogmed lang dag der i dag! JJ kunne ikke møte meg (vi møtes i morgen istedet), og hun som skulle klippe meg får jeg ikke tak i. Men kan godt bare slappe av også jeg :veslejenta: Ble jo ikke akkurat mange timene med søvn i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Inwe

Så bra at ønskene dine ble innfridd på sommerjobben din og at du kan si opp jobben som du er drittlei :bolledeig:

Og at du kan nyte sommeren og gode venner uten å jobbe til alle tider :skya:

Ha en fantastisk dag Inwe :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...