Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall


Inwe

Anbefalte innlegg

Å ja. Jeg har en niese som går på media og kommunikasjon og hun fotografer mye, derfor at jeg spurte.

Ha en fin dag Inwe :smilyblomst:

Gikk medier og kommunikasjon på vgs. Etter det har jeg gått folkehøyskole i to år med både kunstfoto og fotjounalistikk. Nå går jeg kunstfoto på litt høyere nivå :)

Ha en fin dag du også :klem:

Oh! Elsker wok TittTitt det har vi mye her. S er kjempeflink til å lage det :sikle:

---

I dag har jeg vært alt for lenge på skolen. Eller egentlig en normal arbeidsdag for alle andre som går på skole, men vi har det bare sånn på onsdager så det blir fryktelig slitsomt. Var på noen utstillinger på slutten da, og det var jo koselig.

Etter det dro jeg hjem for å slappe av noen timer før jeg stakk ned til sentrum og møtte S og N. Koselig :) Tok en kaffe der før jeg dro med meg S hjem. Hørt så mye om dette Mamuth salget her på kg, så måtte jo bare en tur innom Tannum. Og tror dere ikke jeg fant 3 boka av yndlingsserien min :) Trodde egentlig det bare var to, men det har visst kommet en til. Så da blir det lesing i natt gitt :gjeiper:

Nå står kylling og hvitløksbaguetter i ovnen. Jeg og S har så lite fri sammen, så vi tar helgen når vi begge har fri dagen etterpå :) Så da blir det kosemat og sesong 2 av prison break her i kveld :)

I morgen SKAL jeg svømme :fisk: Så da kan jeg virkelig ikke trekke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en koselig kveld :)

Du er kjempe flink til å trene altså!

Gleder meg til helg, da skal jeg bare være hjemme med F. Drikke vin, spise god mat og se film..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :goodbye:

Her har jeg nettopp fått opp S og kaffetrakteren står på! Skal snart få laget meg litt frokost også, så bærer det av sted til badet. Er faktisk ganske så motviert i dag også :trening: Iallefall når jeg vet S skal vaske klær mens jeg er borte :fnise:

Etterpå skal jeg ta nye bilder til oppgaven og redigere disse, og kanskje rydde litt hjemme til slutt, kommer jo folk til helga :skaal: Ellers skal jeg bare en bitteliteten tur på skolen for å levere noe i morgen også. Så dette blir skikkelig langhelg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Inwe

Niesen min går på vgs nå. På andre året. Hun liker seg kjempegodt og fotografer og filmer alt hun kommer over.

Til bursdagen til sin pappa laget hun en cd med minner om henne og han. Bilder, tekst, musikk og film i en nydelig blanding. Det falt vist noen tårer når han så på den. Det gjorde det hos meg også da jeg var så heldig å få se den. :)

De sendte meg den, men jeg måtte love å slette den etterpå ettersom han ville være alene om å ha den. Hadde veldig lyst til å beholde den, men jeg slettet den fordi jeg lovet det :jepp:

Ha en fin dag Inwe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

God helg! (litt sånn på forskudd;) )

Kos deg med fyll og faenskap,- det skal iallefall jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulva: For en kreativ og flink niese du har :) Man lærer masse sånt på media, ganske så gøy. Interesserte meg egentlig bare for fotodelen og har derfor fortsatt med det senere.

Ha en fin dag videre du også :)

Janne: Takktakk! Du må kose deg masse du også :)

Hyggelig: Takktakk :) God helg til deg også :nigo:

---

Jeg er utslitt. 1600m med svømming holdt i massevis for meg. Etterpå har jeg bare spist (grillpølser i lompe) og ligget på sofaen :veslejenta:

Nå er det tid for å hente vaska som har ligget i tørketrommel. Så kommer nok innom senere i kveld.

Forresten jeg har nå svømt 10.000 m :hoppe: Jeg er med i trekningen om tur til Sardina :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Sååååååååååå flink du er så svømme da. Herregud, er skikkelig stolt :kose:

Jeg skjønner ikke hvor du fikk motivasjon fra. Jeg har ikke begynt enda, og merker selvtillitten tar meg no :( Jeg er alt for gla i mat og snop og tv titting :sur:

Hva er hemmeligheten? :sjenert: Hvor mange ganger fram og tilbake er det du svømmer? Bare tenker på når jeg skal begynne, hvor lenge svømte du de første gangene, helt til du ble sliten? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Er ganske så stolt selv også :tommelsmil:

Motivasjonen kom veldig når jeg var på shopping med mamma og hadde gått opp 2 str i bukser siden jeg flytta hjemmefra :fnise: Måtte jo bare få gjort noe med det. Er alt for gla i mat og tvtitting selv!

Ingen hemmelighet i det hele tatt. Bare svømmer i mitt eget tempo og tar pauser når jeg selv trenger det :) Første gangen var S med, så da var vi i svømmehallen i 3 timer, men ble bare 600m effektiv svømming :fnise: Svømte til jeg ikke orka mer i starten, og fant meg et utgangspunkt i det, så nå tvinger jeg meg selv til 1500m. Og en lengde er 50 m, så svømmer 30 lengder hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Wow, 30 lengder hver gang! Sist gang jeg talte lengder var på videregående, tror jeg. Da husker jeg at oppvarminga var å svømme 200 meter. Etterpå var jeg helt kake i armene, hehe. Flinke Inwe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk begge to! Det høres kanskje mye ut, men av en eller annen merkelig grunn blir jeg ikke helt kake av å svømme, og 30 lengder går helt fint :)

---

I dag er en travel dag. Og som vanlig kom jeg alt for seint i gang :fnise: Våkna kl 11, noe som forsåvidt var helt greit, men jeg har jo sitti i sofaen frem til nå. I dag skal hele leiligheten ryddes :husarbeid: Så skal jeg møte en venninne jeg ikke har møtt siden i sommer, før det blir munchkin med Envy og bestevenninne N.

S ligger fortsatt å sover, men han var syk i går, så der skal han få lov til å ligge til han våkner.

Da skal jeg plugge iPoden i øra og begynne å rydde! Kommer nok innom i kveld eller før jeg drar ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Koselig helg da :)

Hva er munchli du skal med Envy? :fnise:

Jeg hadde aldri tørd gjort husarbid med ipod i ørene. Tenk om S plutselig dto bak deg? Tror jeg hadde dødd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munchkin er et kortspill med litt spesielle kort. Er pirat-tema på det vi har også går det ut på å sloss mot monstre i stokken og først komme seg til level 10. Ganske simpelt, men utrolig gøy :)og sr

Hehe. S vet jeg er livredd for å ha folk bak meg, så han ville nok aldri skremt meg på den måten :)

---

Jeg tydeligvis veldig sliten i dag også. S har stått opp og jeg har ikke gjort halvparten av det jeg skulle gjøre engang og sitter allerede i sofaen igjen. Late meg! Har morgendagen også da, før folka kommer, men tenkte jeg bare skulle ta vaska som henger på og støvsuge da.

Hun jeg skal møte først er iallefall på langkjøring i dag, og skulle ringe når hun var ferdig med det, så kan hende jeg har litt bedre tid på meg. Ellers kan jeg jo også gjøre litt når jeg kommer hjem. Selvom jeg har på følelsen av at det blir en sein kveld i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) God helt til deg også! :klem:

---

Jeg har hatt en utrolig koselig dag. Har vært nede i sentrum og bare vandra rundt, drikki kaffe og røyka alt for mye :) Fant ut at jeg egentlig liker T (hun venninna jeg ikke hadde møtt siden i sommer) ganske så godt, så vi må virkelig møtes oftere :) Vi snakka virkelig om alt mellom himmel og jord, og ingen skulle trodd at det var så lenge siden vi hadde møtt hverandre!

Bestevenninne N hadde blitt syk, så hun kom ikke ned. Så T ble likesågodt med å spilte kort med meg og Envy. Så dette var virkelig en velykka dag :)

Blir nok ikke svømming i morgen. Siden alt :husarbeide: er igjen til i da! Nå skal jeg snart legge meg, så jeg er opplagt til fylla i morgen :skaal:

God helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kose:

---

Nå har jeg hatt en kjempelang tlf samtale med Envy. Sånn 1 og 1halv time :le: Selvom vi både møttes i går og hun kommer hit etterpå i dag :fnise:

Så da er det på tide og begynne med :husarbeid: Nå er det jo bare 3 og 1halv time til førstemann kommer. Vi blir tydeligvis bare 4 i dag, men liker sånne små vors! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...