Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Aha, nå har jeg det!

Skalvise, hvis jeg putter deg på en sånn sjeselong, bare ikledd en slags toga, også kan jeg mate deg med druer. Høres bra ut? :nigo:

Ser det for meg, i sånn skikkelig tegneseriestil :fnise:

:lol: Ser det for meg, men da må du være kledd som en liten slavepike altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Alt hva horemammaen min befaler :lur:

*kremt* Eh, ja, tilbake på rett kjøl igjen kanskje? Jeg har ikke vært noe flink de siste dagene, men sengeaktivitet telles det, ikke sant? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva horemammaen min befaler :lur:

*kremt* Eh, ja, tilbake på rett kjøl igjen kanskje? Jeg har ikke vært noe flink de siste dagene, men sengeaktivitet telles det, ikke sant? :jepp:

:skratte: Lurer på hva folk tenker om oss Grafica. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nòtt, aktiviteter skal gjøres etter form. så du kan absolutt ha god samvittighet! :)

Jeg har gått tur i 1 time i dag. pluss at en personlig trener på SATS sa at siden jeg har butikkjobb, og dermed går i ca 7 timer i strekk hver dag, så vil jeg nok merke det litt også.. dvs at det hjelper til. da ble jeg glad :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pisk:

hva skjer jenter??

jeg var syk i helgen så lå rett ut, og prøver å ta det igjen med å vandre så mye som jeg kan på jobb i dag. og i morgen blir det trening! :trene:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

På lørdag gikk jeg frem og tilbake til butikken (tjue minutter til sammen) i veldig tungt føre og mye tungt og bære på. Og etterpå var det en halvtimes snømåking! Bare glemt å skrive det her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Jeg gikk et kvarter i tungt føre idag, og tuslet litt på kjøpesenteret :fnise: Er ikke bare-bare det heller når man har mensen og korsryggsmerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...