Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Min aktivitet i dag har vært å rydde i alle klærne våre. Ble helt utslitt av det. Høres ikke ut som så mye, men for meg var det mer enn nok i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Min aktivitet var 5 min snømåking. Hadde tenkt til å ta mer, men med bare en liten kost og over 20cm snø funka det dårlig... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aktivitet var 5 min snømåking. Hadde tenkt til å ta mer, men med bare en liten kost og over 20cm snø funka det dårlig... :P

Det er bedre enn ikke noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aktivitet har vært å føre hånden opp til munnen for å pakke masse boller inn + 1 time med akrobatisk og oppfinnsom :humpe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange turer før frokost med hunden hele helgen. Også har jeg måkt snø i dag ;) Det er det jeg har fått gjort siden onsdag. Nå venter jeg bare på semesterkort og lønn slik at jeg kan betale for en ny sesong på Domus Athletica :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens aktivitet: gikk rolig tur i en halvtimes tid.

brukte også store krefter på å danse i flere timer på kvelden, men drakk også store mengder alkohol.. :ler:

dagens aktivitet: gå tur halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens aktivitet: jobbet en full dag (første fulle dag siden julaften) Jeg tar det fortsatt med ro som dere ser, men jobber meg oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

I morgen har jeg alle planer om å gå hjemmefra og ned til kjøpesenteret. Dvs. nærmere tre kvarters tur i snøen. Og det er kun for å være sunn, jeg lover. Det er IKKE fordi vi bare har akkurat nok kontanter til èn bussbillett, og den må Sondre få.

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KatarinaD

Prøver å slenge meg på her jeg! Vil jo helst ned en del før sommern, men vi får se hvordan det går :)

Lørdag: 20 min Pilates

Søndag: svømming

Idag: Dårlig med trening idag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være med her! :hoppe:

Må bare bli ordentlig frisk etter influensaen som har herjet kroppen min de siste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Jeg endte opp med:

Måking ca 15 minutter

Gå i raskt tempo opp til butikken/bussholdeplassen 15 minutter

Ca en times trasking på kjøpesenteret

Ikke halvdårlig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være med her! :hoppe:

Må bare bli ordentlig frisk etter influensaen som har herjet kroppen min de siste dagene!

:velkommen:

som du skjønner så satser vi ikke så høyt, men vi vil alle komme i bedre form.. og prøve å gjøre aktive ting hver dag!

i dag har jeg faktisk ikke gjort noe aktivt, jeg gikk til og fra jobb som tar ca 15 min, men det tells ikke. sov alt for lenge i dag og har vært i rar form.

imorgen har jeg tenkt å ta en times trening på wii'en før jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag: PulsSpinning 45 min. Meget stolt at jeg kom meg avgårde med tanke på at det ble litt goood drikke på lørdagskveld.

I dag: Morgen spinning 45 min. Anbefales vis en har mulighet til å delta. Har et stykke til jobb og er ofte så sliten når jeg kommer hjem at d kan være vanskelig å motivere seg til å dra på trening. Såe..for meg fungerer morgen spinning perfekt! :)

Så..hvordan går d med målene?

Og hva er egentlig målene til de forskjellige her inne?

Ha en strålende, aktivitetsfull dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...