Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
tur er aktivitet :tommelsmil:

Ja, det var virkelig ikke bare-bare det i dag altså! Med snøstorm i motsatt vindretning uansett hvilken vei jeg tok, og typ 30 cm snø, så var det et rent helvete! Også gikk jeg litt lenger og, for jeg så plutselig en jeg ikke ville møte på da jeg var på vei hjem. Så føltes som en lang treningsøkt dette! Pjuh :snø:

Blir enda en hundetur ut i kveld og, for mamma er ikke hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Min aktivitet idag var å gå til og fra butikken. Ned til butikken er det bare nedoverbakke, så den var grei. Men opp bar vi på TUNGE poser, og gikk i ganske hardt tempo. Den er nesten en kilometer denne bakken liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Nå i helga har jeg ikke gjort en eneste aktivitet, har ikke vært utenfor en gang..og de eneste musklene som har blitt trent er magesekkmusklene :fnise: Ikke for at jeg tror jeg hadde orket trene de andre heller, for jeg har vært støl pluss moms etter styrketimen på torsdag. Men i morgen er atter en dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elipsemaskin i 30 min og styrke 30 min i dag.

Kommer meg knapt opp i dag pga at jeg er kjempestøl etter skituren i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooi! jeg har forsømt aktivitene mine. alt jeg har gjort er å jobbe de siste dagene, og har vært så sliten av det.. *dårlig av meg*

har en visjon om å gå en lang tur i morgen og så kanskje aerobic på kvelden.. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sittet i sofan stort sett hele dagen, avbrutt av et par turer til badet og kjøkkenet. Føler meg skikkelig sprek... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du skal ikke være sprek nå, du skal ta vare på deg selv! *stappe sjokolade inn i munnen til Nòtt* :happy:

Takk for sjokoladen, men jeg sliter fortsatt med kvalme så sjokoladen gir meg lyst til å :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Noe annet godt du klarer å spise nå da! :nigo:

Druer eller varme rundstykker med leverpostei og sylteagurk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Aha, nå har jeg det!

Skalvise, hvis jeg putter deg på en sånn sjeselong, bare ikledd en slags toga, også kan jeg mate deg med druer. Høres bra ut? :nigo:

Ser det for meg, i sånn skikkelig tegneseriestil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...