Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Veldig deilig når man har kommet i gang med treningen. Jeg var på trening idag og er sliiiiten, men har veldig lyst til å dra på trening i morgen tidlig før jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er godt altså. nå har jeg jo trent noen uker også, og begynner å merke forskjell! det er gøy!

jeg får trent 5 ganger den uken her, noen fordeler skal man jo ha av at sjefen er syk :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ser ut som det blir en god del trening på meg.. sjefen har fått kyssesyken og er sykemeldt i to uker i første omgang :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igår: 60 min tur, rask gange.

så skal jeg trene igjen i dag. håper å få satt opp nytt program.

trening 25 mars:

45 min intervall på ellipsemaskin

30 min styrke - ben

15 min cardiowave

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

jeg føler jeg har mistet litt treningsgleden. eller.. ja. er jo ikke lei, men føler ikke jeg får så mye ut av det som jeg skulle ønske!

den voldsomme energien jeg fikk de første ukene jeg trente, er liksom litt borte :klø:

på en måte så føler jeg at programmet mitt er så lett, at det ikke har noen effekt liksom. men det må jo ha det, nå trener jeg jo 3-4 ganger i uken, styrke og kondis osv, i forhold til før når jeg ikke gjør det?? hm.

prøvde å snakke litt med han treneren igår, men han var helt fjern. kan jo være han hadde mye å tenke på men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening 27/3:

15 min tredemølle

30 min styrke

20 min kinesis

15 min intervall på cardio wave (holdt på å daue :dåne:)

og så en time aerobic :trene:

kjenner det i kroppen nå!

har lagt til et sett på noen av øvelsene, pluss økt med 5 kg på bryst og ryggøvelser. føler faktisk at jeg enda har mer å gå på.. men jeg og treneren har blitt enig om at jeg skal kjøre dette programmet frem til påske, og så skal vi sette opp et lengere og mer omfattende program etter påske. jeg kunne igrunn tenkt meg et program som varte 1,5 time ++, jeg har jo absolutt tid til det og det er ofte når jeg er ferdig med programmet at jeg tar en runde på ellipsemaskinen osv.

men fortsatt sliter jeg med å presse meg når det kommer til kondis. styrke går greit, der er jeg flink, men på mølla og ellipsemaskinen osv så gir jeg meg litt for fort.. det rister sånn i lårene og jeg føler liksom ikke jeg har mer å gå på. derfor lurer jeg på om jeg skal prøve å komme meg mer på de aerobic timene.

ja. det var dagens trenings-tanker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Lekehusmor :jepp:

Jeg synes også det er vanskelig å få til kondisjonstrening på egen hånd. Så jeg synes det er bedre å komme seg på spinning eller aerobic ;)

27.03

60min spinning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Så bra Grafica! :tommelsmil:

Ikke noe trening på meg i dag, føler meg herlig frekk som tar treningsfri når jeg egentlig hadde tenkt til å trene, forbuden frukt er den som smaker best :fnise: Men trening #48 i morra da :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jeg er skikkelig stolt, jeg veit det er tåpelig :fnise:

Nesj, ingenting tåpelig med det! Jeg er også stolt av deg, og over meg selv også :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke tåpelig i det hele tatt å være stolt, Grafica. Synes du er flink jeg, og du har all grunn til å være stolt :) Inspirerende å stikke innom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi trimmer og vi trener og vi blir så fin og flooottt :trene:

når vi bruker grønt og gult og hvitt og blått :plystre: ellernoe sånt :fnise:

jobbet sent igår så ble ikke trening, men gikk tur da. 45 min rask gange. i dag derimot blir det en siste hard økt før ferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...