Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

ja.. u know the drill :fnise:

Treningsdagbok for vår lille gjeng!

Mitt mål:

Å ha gått ned minimum 6 kg innen 1/4-09.

For min del har jeg et mål om å trene minimum 3 ganger i uken, men samtidig gjør en "aktiv ting" hver dag. Dvs en aktivitet jeg gjør utelukkende for å komme i form, men som ikke teller som treningsøkt. Gå tur, trene på wii'en osv.

Dagens aktivitet: Tur - kjapp gange i 40 min.

Imorgen skal jeg på aerobic på Friskis og Svettis, pluss kanskje gå en tur på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!

Men jeg trener ikke for å oppnå en bestemt vekt, men for å komme i så god form at jeg greier kravene til phs til neste år!

(Dvs at denne boken må vare til mars 2010, minst!) :ler:

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

Men jeg trener ikke for å oppnå en bestemt vekt, men for å komme i så god form at jeg greier kravene til phs til neste år!

(Dvs at denne boken må vare til mars 2010, minst!) :ler:

:trene:

Hva er phs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det skulle finnes et eget forum for treningsdagbøker! Det skal jeg jaggu spørre om. Ellers kunne du sikkert lagt denne under generelle dagbøker.

Nuvel! Jeg slenger meg med. Er måte på hva jeg får gjort frem til jeg får denne mye omtalte ellipsemaskinen :fnise: Men nå har jeg hvertfall tråden på mine innlegg!

Dagens aktivitet: 15 minuttes gåtur opp tung bakke generell trasking på kjøpesenteret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på jeg også. Jeg har ikke noe mål om en bestemt vekt lenger, nå vil jeg bare være i god form under svangerskapet mitt.

Jeg har vært veldig syk den siste måneden så jeg tar det med ro den første tiden og bygger meg opp forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

gøy å se at dere slenger dere med!!

i dag skal jeg ut å gå tur, hvertfall 1 time. og så skal jeg se om jeg får gått på aerobic i kveld :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: skal du være ansjoni!!

og det er ganske heftig treningsmål altså - tøft :) men det klarer du :trene:

Har også samme "filosofi" som deg, må være på treningsstudio for å regnes som treningsøkt. alt annet blir bare pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Dette virker som ei okei gruppe.

Hiver meg med jeg. :)

Nådde nesten målet mitt før jul med å gå ned 4,5 kg. (Gikk ned 4,4 kg)

Såe..nå er altså målet å komme i bedre form, og da gjerne ta av 3-5 kg i samme slengen! I gang med treningen nå. I dag: Spinning 45 min.

Goood helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens aktivitet; gått fra St.Hanshaugen til Oslo S. Det var deilig, men glatt. Lenger tur enn i går så dette går riktige veien. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turgåing her også! :nigo:

Gått tur i 2 timer, i mye oppover og nedoverbakker også. Middels tempo :tre:

Nå skal jeg vaske leiligheten, men det tells vel ikke som trening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lekehusmor: du må jo si i fra til meg om at du har laget en trenings"dagbok" :ler:

Men nå fant jeg den i alle fall ;)

Jeg har vel en drøm om å gå ned 5kg til sommeren, men målet mitt er å få strammere kropp.

I dag har jeg vært og trent 30 min på elipsemaskin + styrketrening :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: sorry frigg! bra du fant frem :)

så flinke vi er jenter! :trene:

i morgen skal jeg jobbe, så blir ingen trening.. blir en halvtime gåing til og fra jobb, + at jeg går konstant på jobb da. Så dagens aktivitet i morgen blir jobb rett og slett. Huske å ta med youghurt på jobben, så jeg ikke ender opp med å spise lyst brød og feit aioli hvis jeg blir sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...