Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Har tatt mål, så må bare skrive de inn her for å ha oversikt. Litt flaut kjenner jeg men.. :roll:

Overarm: 31 cm

Mage - tykkeste punkt: 101 cm

Lår - tykkeste punkt: 57 cm

Midje: 80 cm

Mål 18/3-09:

Overarm: 28 cm

Mage - tykkeste punkt: 97 cm

Lår - tykkeste punkt: 54 cm

Midje: 79 cm

dæven! :hoppe: er dette normalt??

det må jeg si! nesten så jeg lurer på om jeg har målt feil :klø: men jeg har ikke det, og nå målte jeg tilogmed etter jeg hadde spist ogsånn!

:strix:

forøvrig har jeg trent i dag:

15 min ellipsemaskin

60 min intervallprogram på tredemølle

15 min cardiowave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg begynner nesten å lure om jeg har målt feil :klø: men jeg har målt igjen nå, og det er det samme.. så.. hum. merker at jeg nesten ikke tror på det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Lekis, så utrolig fantastisk! :strix:

Såvidt jeg har lært mister man endel vann i kroppen når man begynner å trene :jepp: Og det er jo bare positivt, for det også gjør jo at man ser større ut! Så kan være det som har forsvinni. Eller så har forbrenninga di bare satt gang i rasende fart. Åååh så gøy for deg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: du har vært flink altså!!!

Lurer på en ting: hva er forskjelle på midje og mage-tykkeste punkt - hvor måler man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm. midjen da måler jeg liksom i livet. vanskelig å forklare.. magen, vel der måler jeg der hvor jeg er tykkest. for min del er det sånn ca mellom navelen og buksekanten. vommen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Midjen er det punktet man er smalest. Jeg måler magen over navlen, enkelt og greit fordi det er et enkelt sted å få helt riktig mål :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er tykkest under navlen :ler:

Midjen min er rett over navlen, mens magen er rett under navlen :ler:

Trening 18.mars:

30min ellipsemaskin

45min styrke

20min intervall på cardio wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.mars

20 min ellipsemaskin

30 min styrke

10 min cardio wave

22.mars

70 sit-ups

15 min styrke på armer

(hjemmetrening)

Det er så kult og moro å trene styrke på armene med frivekter, for da ser man at musklene "blåser seg opp" etterhvert. Og det er så moro å se at man begynner å få muskler. De vises ikke til vanlig, men når man trener eller strammer musklene så ser man tydelig at de er der :jepp:

DET er god motivasjon til å fortsette det :jepp:

Målte meg med målebånd i dag og jeg har ikke gått ned noe på lår, men jeg har gått ned 3 cm i midjen og 2 cm i livet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal forresten kjøpe meg slik vekt som Lucy låner nå. Den forteller hva vekta di er, fettprosent, muskelmasse, væske i kroppen, hva alderen på kroppen din egentlig er, hvor mye kalorier du bør ha i deg i løpet av en dag, hva fettprosenten er på magen og hva den bør være for å unngå høyt kolestrol, blodtrykk o.l.

I tillegg måler den masse andre ting også.

Tøff vekt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 mars

30 min intervall på tredemølle

50 min styrke (20 av de kinesis)

20 min cardiowave

deilig å være i gang igjen! jeg syns programmet han har laget til meg er litt for "lett" så skal justere det i morgen. har lagt på endel kg på de fleste øvelsene, og kunne egentlig tenkt meg å legge inn et par øvelser til, lage et litt lengere program :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 mars

30 min intervall på tredemølle

50 min styrke (20 av de kinesis)

20 min cardiowave

deilig å være i gang igjen! jeg syns programmet han har laget til meg er litt for "lett" så skal justere det i morgen. har lagt på endel kg på de fleste øvelsene, og kunne egentlig tenkt meg å legge inn et par øvelser til, lage et litt lengere program :trene:

Da jeg fikk lagt opp program så skulle jeg øke vektene hver 14.dag. tror jeg skulle øke med fem kg jeg og det er jo ikke så mye. Men det kommer jo helt an på om du bruker frivekter eller apparater da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører apparater. skulle egentlig ikke øke noe vekter eller rep før til påske, men jeg mistenker at jeg ikke var i såå dårlig form som jeg trodde :ler:

merker iblant at jeg ikke er helt pumpa når jeg er ferdig, selvom jeg virkelig gir alt jeg har. og da har jeg lyst å øke på litt :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...