Saeria Skrevet 1. februar 2009 #81 Del Skrevet 1. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 1. februar 2009 Takk! Kveldens sang: Think you know everything You really don't know nothing I wish that you were more intelligent So you could see that what you are doing Is so shitty, to me (...) Stop being a dickhead, Why are you being a dickhead for You're just fucking up situations Why are you being a dickhead for Stop being a dickhead, Why you being a dickhead for You're just fucking up situations (Utdrag av sangteksten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. februar 2009 #83 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. februar 2009 #84 Del Skrevet 2. februar 2009 Morn, søta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 2. februar 2009 God morgen! Holder på og fikser meg. Skal rusle på jobb om en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. februar 2009 #86 Del Skrevet 2. februar 2009 Deilig morgenstund på deg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 2. februar 2009 #87 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 2. februar 2009 Deilig morgenstund på deg altså. Ja, fordelen med senvakt på mandager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 5. februar 2009 Tidligere denne uka hentet jeg bestilling av klær fra H&M. Pakka inneholdt blant annet: cardigan, men lilla topp, men sort langermet topp, en i sort, en i mørk turkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. februar 2009 #90 Del Skrevet 5. februar 2009 Slit 'an med nye, fine klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva betyr egentlig "slit 'an"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. februar 2009 #92 Del Skrevet 8. februar 2009 Er egentlig bare et bergensuttrykk for "Grattis med nye klær. Kos deg med de!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 12. februar 2009 Aha... Ligner på uttrykket der jeg kommer fra, men de ville ha sagt "Slit'n med helsa!" Som i "slit dem ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Under to måneder til jeg reiser sørover nå. Jeg gleder meg! Ser fram til å drikke god, god kaffe i Oslo. Og ikke minst til å treffe venner igjen - jeg savner dem sånn! Har et par her, men de kan ikke sammenlikned med de jeg har sørafor. Jeg kjenner dem tross alt ikke like godt. Sitter her og ser sola stå opp. Har utsikt mot fjellene, og det er så vakkert! Endret 12. februar 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. februar 2009 #95 Del Skrevet 12. februar 2009 Så koselig med utsikt mot fjellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, har fin utsikt fra kontoret mitt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg holder på og lager meg en liste over 100 filmer jeg vil se før jeg dør. Har kommet et godt stykke med å lage den, men tar gjerne imot forslag. Dette skal være filmer jeg har lyst til å se, men som jeg ikke har sett enda. Så langt ser lista mi sånn ut: 101 ReykjavikA Beautiful MindA Walk to RememberAlice in Wonderland (Tim Burtons)Apocalypse nåAustraliaBenny & JoonBlack Dahlia, theBlade RunnerBlue VelvetBourne Identity, theBreakfast At Tiffany'sBrideshead RevisitedCasablancaCity of lost children, theCoralineCurious Case of Benjamin Button, theDer UntergangDoubtDykkerklokken og sommerfuglenEternal Sunshine Of The Spotless MindFingersmithFire nyanser av bruntGhost in the ShellGiaGreen mile, theHairsprayHarry Potter and the Deathly HallowsHarry Potter and the Half Blood PrinceHenry & JuneHøytleseren (? The Reader)Iron Man 2Istid 2Istid 3Jakten på hukommelsenJane Austen Book Club, theKaramellKung Fu Panda 2Lars and the real girlLibertine, theLøp, Lola, løpMathieu og korgutteneMax ManusMilkMin misunnelige frsørMy Neighbor TotoroNatural Born KillersNew MoonO'HortenOnce we were warriorsOthelloOutlanderPan's LabyrinthParfymenPianistenPike med perleøredobbPingvinenes marsjPopulærmusikk fra VittulaRanReservoir DogsRigetRun, Fatboy, RunSammen er vi mindre aleneSchindlers listeSecret WindowSex and the City 2Shrek goes fourthSin City 2Sophie Scholls siste dagerStage beautyThelma & LouiseThirteenThis is EnglandTotal EclipseTwilightUnoVannVeronikas to livWonderboysX-Men Origins: WolverineXXYYatzy Hvis noen av dere kommer på filmer, rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2009 #98 Del Skrevet 21. februar 2009 Har du sett The Shawshank redemption? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, den er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) I kveld er en slik kveld jeg føler meg ufattelig ensom. Av de jeg har forsøkt ringe i kveld har én tatt telefonen, men han hadde ikke så mye tid til å snakke med meg. Og hvorfor er det alltid jeg som må ringe folk? :grine: Endret 21. februar 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå