Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg. Kjempegodt! :Nikke: Men jeg tror det smaker forskjellig, ettersom hvordan det tilbredes og hva man spiser det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har man forskjellig smak da. :fnise: Tenk så kjedelig det hadde vært om alle likte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er glad i komle/raspeball/kompe/klubb. Vi bruker å ha vossakorv, kålrabistappe, litt smør og av og til litt sirup til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Nei. Du er kanskje ikke det. Men det er da ikke noe i veien for å like internasjonal mat. Av ulik opprinnelse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushi! Indisk! Thai! :sikle:

...og egentlig italiensk også, men det er jo litt begrenset hva jeg kan spise av det... :(

Sitter på jobb nå. Senvakt i dag, og jeg skal se om jeg får unna en bunke katalogisering før det er min tur til å være nede hos publikum...

Hører på Marte Heggelund på CD. Veldig fint å kunne lytte til musikk mens man jobber, altså. :Nikke:

Ellers har jeg signert kjøpekontrakt i dag. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :klem:

Jeg skal male litt på kjøkkenet, så etter at jeg hadde vært hos megleren i dag stakk jeg innom fargehandelen. Før hadde de jo masse sånne fargeprøver man kunne få med seg hjem, men det har man skutta med. :( Jeg vet ca hvilken farge jeg vil ha, men ikke 100% sikker på nyeansen. Ikke er den blant de mest populære heller. (Jeg gir blanke i hva som er in!)

Okei, jeg skal ikke male før om et par måneder, men det er vel lurt å starte å kikke nå, tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CURRYSUPPE

Ingredienser, base

1 ss vegetabilsk matolje (f. eks. rapsolje)

1 løk

1-2 reale ts currypaste

1 boks kokosmelk

Fremgangsmåte

Skjær løken i terninger. Varm oljen, og fres løken til den er blank. Ha i currypasten, rør godt. Ha i kokosmelka, rør godt og kok opp.

Deretter har du i det du vil skal være i suppa. I dag har jeg 2 tomater og 1/2 pose med cashewnøtter. Så lar du det småkoke litt, så er suppa klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvor sunt det egentlig er vet jeg ikke, men definitivt godt. :Nikke: Men ikke for sarte ganer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...